Autor Wątek: Tanks - raczej artyleria :(  (Przeczytany 11224 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Todi

Tanks - raczej artyleria :(
« dnia: Luty 17, 2003, 09:35:34 pm »
no wiec w tym problem - czemu czolgi są jak artyleria??
zasze jak yły filmy historyczne to czolgi jeździły obok piecjoty na bitwach i strzelałya w WH40k - artyleria ...
w zasadzie sie nie dziwie - ordanance - strzał tylko jak sie nie ruszysz a to jest najwieksza potega czolgów.  - gracze (z tego co wiem) uzywają czolgow jak - immobilised vehicle... :? Nie wydaje sie wam ze powinni to zmienic??
mperor's Children Chaos Space Marines !!!!

I've seen you Humans trying to forge an empire in the name of a corpse. I have seen your churches to the machine.
                                            the Deceiver

Offline Urithandir

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 17, 2003, 09:52:42 pm »
W nowych zasadach możliwe ,że mozna  będzie ruszyc się 12" i wypalić z jednej broni na wieżyczce
__NIE MAM WENY ŻEBY COS TU WPISAĆ:}_

Offline jachu_ka

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 17, 2003, 10:25:08 pm »
chlopie, proby przykladania miarki realizmu do 40 k koncza sie co najwyzej ostrym bolem glowy. na pierwszym miejscu jest mechanika i grywalnosc. jedynym sposobem na schowanie sie przed dzialem, ktore prawie wszystkim robi duze kuku jest schowanie sie za jakims terenem. fakt, ze czolg moze sobie odjechac w bok, zobaczyc oddzial i w tej samej turze wypalic mu w ryja z tego sukinsynskiego dziala jest dosc frustrujacy, nie sądzisz? a na drugim koncu lufy tez jest jakis koles, ktory tez chcialby czerpac przyjemnosc z gry.

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline Todi

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 17, 2003, 10:52:20 pm »
ej - Jachu - przesadzasz - pamietaj ze kazda zasada i armia jest testowana - a te rzeczy powinny byc zmienione moim zdaniem - oczywiscie w granicach zdrowego rozsądku. Zgadzam sie - grywalnosc to podstawa (dlatego zawsze mowie - liczy sie przyjemnosc gry i klimat a nie wygrana) i rozumiem Twoje obawy jako gracza tyranidzkiego  :wink:
a tak a porpo - to co Twoim zdaniem powinni zrobic ??

Urithandir - obyś miał racje  :)
mperor's Children Chaos Space Marines !!!!

I've seen you Humans trying to forge an empire in the name of a corpse. I have seen your churches to the machine.
                                            the Deceiver

Offline Rufus

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 17, 2003, 10:55:17 pm »
Prawdopodobnie bedzie mozna strzelic z Ordnance po ruchu do 6" ale wtedy bedzie skaterowal 2K6, przy 12" bedzie mozna strzelac z broni wiezowej ... to wszystko prawdopodobnie i w wakacje wraz EoT

Offline jachu_ka

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 17, 2003, 11:10:07 pm »
Cytat: "Rufus"
Prawdopodobnie bedzie mozna strzelic z Ordnance po ruchu do 6" ale wtedy bedzie skaterowal 2K6


rzeczywiscie, to jest straaaszne... biovorki ZAWSZE scatteruja 2D6 a w czasach kiedy jeszcze ich uzywalem mordowalem smieciuchow na prawo i lewo. ruchomy ordnance bedzie tak samo mordowac wszystko, oprocz grubasow.

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline jachu_ka

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 17, 2003, 11:17:20 pm »
Cytat: "Todi"
rozumiem Twoje obawy jako gracza tyranidzkiego  :wink:


gros ordnancow nie zdejmuje mi sejwa a spinnowac mnie nie moze wiec to akurat mam gdzies. :)
chodzi mi o ogolna rownowage gry- niedobrze sie dzieje kiedy cos sie robi zbyt dobre-  a tak staloby sie jesli dac ruch plackom

Cytuj
a tak a porpo - to co Twoim zdaniem powinni zrobic ??


zmienic troche tabelki- 1 na glancu nie robi nic, a penetracja morduje na 5,6, ordnance bez zmian.
dac 2 structure pointy ciezkim czolgom- zwlaszcza radkowi, russ tez moglby dostac. po stracie pierwszego punktu jakis efekt- polowa ruchu, gorszy BS, albo stunn na jedna ture (niezaleznie od blach).

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline Nathaniel

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 17, 2003, 11:19:15 pm »
Cytat: "jachu_ka"
oprocz grubasow.


 jachu Ty oprocz kilku genkow i hormasiow same grubasy wystawiasz...  :roll:  :wink:  :wink:
 BTW ktos po drugiej stronie venomki i rendingow tez chcialby miec przyjemnosc z gry...  :D  :wink:  :wink:

 i jeszcze raz  na wszelki wypadek  :wink: ....

  8)
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline jachu_ka

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 17, 2003, 11:24:41 pm »
Cytat: "Nathaniel"
Cytat: "jachu_ka"
oprocz grubasow.


 jachu Ty oprocz kilku genkow i hormasiow same grubasy wystawiasz...  :roll:  :wink:  :wink:
 


i dlatego wlasnie napisalem ze nie walcze dla siebie- ordnance moga mojej armii na kant (_|_) skoczyc :D  ;) :twisted:

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline Rufus

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 18, 2003, 08:11:25 am »
Cytuj
zmienic troche tabelki- 1 na glancu nie robi nic, a penetracja morduje na 5,6, ordnance bez zmian.
dac 2 structure pointy ciezkim czolgom- zwlaszcza radkowi, russ tez moglby dostac. po stracie pierwszego punktu jakis efekt- polowa ruchu, gorszy BS, albo stunn na jedna ture (niezaleznie od blach).


Oto nowe tabele - prawdopodobnie ...

Evidently this is the currently "in-play-test-4th-edition-vehicle-rules."

Glancing:
1 No Effect
2 No Effect
3 Crew Shaken
4 Crew Stunned
5 Weapon Destroyed, (Owners choice).
6 Woot Lucky shot - Roll on Penetrating Hits table

Penetrating Hits

1 Crew Shaken
2 Crew Stunned
3 Weapon Destroyed, (attackers choice).
4 Gyro Damaged, 1/2 Movement.
5 Immobilized, may still fire weapons.
6 Incapacitated, - becomes part of the terrain. Same results as if it was destroyed but more inline with historical reference.(Think about it, if we keep blowing them up where do they keep coming from if we can no longer produce them?)

Sucessive hits, both glancing and penetrating, add +1 to all other results. This is cumulative.

{
Vehicle Firing:

Vehicles may move up to 6" and fire all weapons, with the ability to split fire.
Vehicles moving beyond 6" may fire one weapon.
Vehicles moving beyond 12" may fire one turret-mounted weapon.
Moving vehicles may not fire ordnance.
Dreadnoughts may move and fire two weapons, or remain stationary and fire all weapons.

Embarkation / Assaulting:
Assault moves made that require disembarkation have their distances measured from the transport itself, so that they may not gain an extra 2 or 3" for deployment. Vehicles moving up to 18" may deploy troops assault-ready. Troops assaulting from a transport do not gain the +1 assaulting bonus, and may not shoot.

Roll 2d6 when getting a GLANCING or PENETRATING hit on a 'walker'.
OPEN-TOPPED walkers get a +1 on this chart.
For every PENATRATING HIT add +1 to the roll and all future rolls on this chart. ORDANACE PENATRATING HIT add +2 to the roll and all future rolls on this chart (pens are cumlative)

2-4: Rattled (can't shoot 1 weapon, defending player's choice)
5-6: Shaken (can't shoot at all)
7: Stunned (lose D3 movement and can't shoot at all)
8: Immoblized
9: Weapon Destroyed
10: Destroyed (regular destroyed)
11: Destroyed (Scatter D6)
12: Destroyed (removed from play with blast radius) "

Well, it seems tanks, if not transports, are back in. I'll still be using my rhinos, however, as even the decrease in the effectiveness of the rhino rush is more than compensated by the extreme effectiveness of smoke launcher shields.

Offline jachu_ka

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 18, 2003, 08:26:44 am »
zasady sa nawet logiczne, i wlasnie dlatego nie wejda w zycie- za bardzo komplikuja rozgrywke- szczegolnie pomysl z kumulacja rzutow- jest bardzo fajny, ale zrobi sie zamieszanie- wez tu spamietaj co ma ile bonusow a kladzenie kostek na dachu nie zawsze sie sprawdza, szczegolnie u Eldaow, bo spadaja ;)
no i tabelka penetracji jest MSZ za slaba- powinno niszczyc juz od 5

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline Todi

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 18, 2003, 09:54:25 am »
jachu - przesadzasz - moim zdaniem są zajebiste 8)  - Tobie zadne zmiany nie pasuja  :wink:

co do innych zasad - nie uwazacie ze Walkery - powinny moc strzelac z flamerów w walce -  :?:  taki wraith lord moze sie posrać so konca bitwy jak szarżuje na niego 20 cultystów :? to by chociaż zrobilo rozgrywke mniej lamerską - :)  
pamietam jak moj brat zaszarzowal clutystami (20) na wraithlorda... gralismy bitwe we czterech (gralem wtedy dark eldarami :oops: ze mną vlad_voytas eldarami a na nas chaos i orki :? ) - z oklei moj talos był zablokowany przez drugich kultystów  :?  chociaz on ma wiecej atakow i powinien sobie poradzic ale wraithlord??...
Tesh w sumie dlaczego taki sentinel nie mogly odpalic flamera w walce... :wink:
wiecie moze czy z tymi zasadami tesh sajakies plany?? osobiscie mi na tym nie zależyale fajnie by było gdyby to zmienili :oops:
mperor's Children Chaos Space Marines !!!!

I've seen you Humans trying to forge an empire in the name of a corpse. I have seen your churches to the machine.
                                            the Deceiver

Offline jachu_ka

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 18, 2003, 10:32:47 am »
Cytat: "Todi"
jachu - przesadzasz - moim zdaniem są zajebiste 8)  - Tobie zadne zmiany nie pasuja  :wink:


nie pasuja mi zadne zasady, ktore zawieraja bledy lub niedomowienia i te, ktore sa nieprzemyslane i zaklocaja rownowage gry.
zgodze sie, ze pojazdy sa za slabe, ale podane przez Rufusa zasady przepakowuja je w druga strone.

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline Todi

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 18, 2003, 10:44:29 am »
Cytat: "jachu_ka"
Cytat: "Todi"
jachu - przesadzasz - moim zdaniem są zajebiste 8)  - Tobie zadne zmiany nie pasuja  :wink:


nie pasuja mi zadne zasady, ktore zawieraja bledy lub niedomowienia i te, ktore sa nieprzemyslane i zaklocaja rownowage gry.
zgodze sie, ze pojazdy sa za slabe, ale podane przez Rufusa zasady przepakowuja je w druga strone.


błedy - przyklad?? i pamietaj - jak cos to Twoim zdaniem :wink:

i w cale nie komplikuja rozgrywki - pamietasz starą 40 k?? - :shock:  to były komplikacje - dlatego nie zbieralem starej.
(za to fajny mial save carnifez - 3+ na 2 kostkach  :shock: ale sie modyfikował na szczescie)

moim zdaniem są bardzo dobre - szczegolnie ta do strzelania do walkerów - wczesniej zasady odnosnie pojazdow byly zbyt proste.
mperor's Children Chaos Space Marines !!!!

I've seen you Humans trying to forge an empire in the name of a corpse. I have seen your churches to the machine.
                                            the Deceiver

Offline jachu_ka

Tanks - raczej artyleria :(
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 18, 2003, 10:58:43 am »
Cytat: "Todi"

błedy - przyklad??


prawie wszystkie c**je (czesc to prostowanie niedomowien), strony od 88  do 95 w CA 2003, albo ta zasada o strzelaniu z broni o sile mniejszej/wiekszej niz 5, podobne bledy sa w BB w opisach kilku misji a konkretnie przy okreslaniu ktory oddzial moze zajmowac cwiatrki a ktory nie.
bledow w 40k jest w pip.

Cytuj
i w cale nie komplikuja rozgrywki - pamietasz starą 40 k?? - :shock:  to były komplikacje


wyobraz sobie gre np. miedzy AC a Saim Hannami

Cytuj
moim zdaniem są bardzo dobre - szczegolnie ta do strzelania do walkerów - wczesniej zasady odnosnie pojazdow byly zbyt proste.


tu sie zgodze- dredzie trzeba jakos dopakowac bo sa za slabe. :)

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.