trawa

Autor Wątek: [Konfrontacja] Gryfy Światynia Północy - 500 AP -> 4 FuN  (Przeczytany 2646 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dabi

[Konfrontacja] Gryfy Światynia Północy - 500 AP -> 4 FuN
« dnia: Wrzesień 22, 2005, 08:06:45 pm »
Ot taka funowa rozpiska mająca wytestować Sereda ^^

North temple

Sered Templar Commander Czyli Sered z możliwością wrucenia sobie 4 Punktów do statystyk + Koncentracją na 0-3 (zależnie od liczby żywych Thalionów) Punkty z Modlitwy szły by pewnie w Res i Siłe (po 13) lub też podbicie w jakiś szczególnych przypadkach ataku czy obrony (to by dawało łaczny bonus około + 5 do cechy)
Taki Sered już może nieco powalczyć
+ Światynia Burz 1 AP
+ Strażnik wiary 4 AP
+ Pillar of Severity 11 AP
+ Seal of the Temple 5 AP
+ Modlitwa wojownika 16 AP

3 x Brother templar 75/69 AP

3 x Guardian of The Temple 126/120 AP

3 x Thalion 87 AP

Inkwizytor 33 AP -> bardzo fajny warrior mage z możliwością wykręcenia 7 ataku bądź 8 obrony Smile
+ Incadesment chastiment 8 AP
+ Strażnik wiary 4 AP

Funowe takie i radosne Rolling Eyes

Jakieś komentarze ?
Plew da się grać czy też ok ? Rolling Eyes
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline _Wychwethyl_

[Konfrontacja] Gryfy Światynia Północy - 500 AP -> 4 FuN
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 22, 2005, 08:08:58 pm »
Sered bylby klimatyczny na poludniu, a nie polnocy  :)  
Poza tym ja zrezygnowalbym z Inkiwzytora i dal jeszcze 1 thalliona (albo moze nawet konnego - tylko nie wiem ile ten kosztuje :/)
Reszta naprawde fajna i klimatyczna  :D
FB: Wood Elves; Imperium
Konfrontacja: Gryfy, Lwy , Cynwalle,
WH40K: Imperial Guard

Offline Vallarr

[Konfrontacja] Gryfy Światynia Północy - 500 AP -> 4 FuN
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 22, 2005, 09:40:31 pm »
konny 42
inki nawet fluffowo nie pasuje ;) co on robi , proboje sereda pilnowac , czy jak ? :)

reszta oki - imho nie plew , tylko calkiem mocna rozpa ;)
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline Dabi

[Konfrontacja] Gryfy Światynia Północy - 500 AP -> 4 FuN
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 22, 2005, 10:27:57 pm »
Cytuj
Sered bylby klimatyczny na poludniu, a nie polnocy Smile
Poza tym ja zrezygnowalbym z Inkiwzytora i dal jeszcze 1 thalliona (albo moze nawet konnego - tylko nie wiem ile ten kosztuje :/)


Sered na południu to będzie kolejna rozpiska z Seredem ;)
Sered na północy to mniejszy gwałt na fluffie niż wystawianie np Asury z domu Lazarian(inne imię) ale taki sam jak wystawianie Arkeona Sanatha w Inuce wiec zdaje sobie sprawy że choć to legalne to nie takie całkiem w zgodzie z duchem gry

Inkwizytor wbrew pozorom jest jednym zlepszych wojowników tutaj i sam bardzo go sobie cenię jako warrior maga <a Strażnik wiary i obecność thalionów powoduje że robi się całkiem fajny z koncentracją 3 ^^>

Jest on jednak takim ostatnim pomysłem na zasadzie aby coś wycisnąć jeszcze grywalności nieco z tej rozpy (bo o jej sile to tak nie do końca jestem przekonany)  

A Inkwizytor to po prostu niezależny  obserwator wysłany do światyni która ma nawracać niewiernych na Północy abt kontrolować to czy jest to dobrze robione i przy okazji zapewniać duchowe wsparcie

Ewentualnie idąc w wiekszy klimat wymienić moge Inkiego na Magistrata ale Inki prezentuje o wiele wiekszy potencjał bojowy

A co do generalnych uwag jeszcze to rozpa miała mieć jajo (czyli zrobienie z kogoś kto nie jest wojownikiem porządnym kogoś kto takim stać się na chwilkę może)

Thalioni sa od mieszania (pistolety i zabawy z wychodzeniami z walki) podbijania inicjatywy, dawania Faith Pointów i zasilania strażnika wiary

Guardiani są uważam dobrą jednostką mogacą powalczyć z wrogimi elitami (może są mocniejsze niektóre ale Ci nie mają się czego tak bardzo wstydzić) i klimatem pasują mi do Sereda i światyni

Brother Templarzy to pewny punkt. Ci goście nie zawodzą praktycznie nigdy ^^ Templariusze to jedne z najpewniejszych punktów gryfów w 3 ed
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

 

anything