Sered bylby klimatyczny na poludniu, a nie polnocy Smile
Poza tym ja zrezygnowalbym z Inkiwzytora i dal jeszcze 1 thalliona (albo moze nawet konnego - tylko nie wiem ile ten kosztuje :/)
Sered na południu to będzie kolejna rozpiska z Seredem
Sered na północy to mniejszy gwałt na fluffie niż wystawianie np Asury z domu Lazarian(inne imię) ale taki sam jak wystawianie Arkeona Sanatha w Inuce wiec zdaje sobie sprawy że choć to legalne to nie takie całkiem w zgodzie z duchem gry
Inkwizytor wbrew pozorom jest jednym zlepszych wojowników tutaj i sam bardzo go sobie cenię jako warrior maga <a Strażnik wiary i obecność thalionów powoduje że robi się całkiem fajny z koncentracją 3 ^^>
Jest on jednak takim ostatnim pomysłem na zasadzie aby coś wycisnąć jeszcze grywalności nieco z tej rozpy (bo o jej sile to tak nie do końca jestem przekonany)
A Inkwizytor to po prostu niezależny obserwator wysłany do światyni która ma nawracać niewiernych na Północy abt kontrolować to czy jest to dobrze robione i przy okazji zapewniać duchowe wsparcie
Ewentualnie idąc w wiekszy klimat wymienić moge Inkiego na Magistrata ale Inki prezentuje o wiele wiekszy potencjał bojowy
A co do generalnych uwag jeszcze to rozpa miała mieć jajo (czyli zrobienie z kogoś kto nie jest wojownikiem porządnym kogoś kto takim stać się na chwilkę może)
Thalioni sa od mieszania (pistolety i zabawy z wychodzeniami z walki) podbijania inicjatywy, dawania Faith Pointów i zasilania strażnika wiary
Guardiani są uważam dobrą jednostką mogacą powalczyć z wrogimi elitami (może są mocniejsze niektóre ale Ci nie mają się czego tak bardzo wstydzić) i klimatem pasują mi do Sereda i światyni
Brother Templarzy to pewny punkt. Ci goście nie zawodzą praktycznie nigdy ^^ Templariusze to jedne z najpewniejszych punktów gryfów w 3 ed