A ja mimo tego gigantycznego napływy tytułów najchętniej miejsca pierwszego bym nie przyznał bo wiele z październikowych pozycji jest bardzo dobrych lecz nie ma żadnej która prawdziwie kopała by w tyłek (przyznam się tylko że tych 300 nie czytałem z raczji ceny i faktu że nie przepadam za Millerem). Jednak jezeli mam wybierać to pójdzie jakoś tak:
1. Usagi #7 - Nic nowego napisać się o tym komiksie raczej nie da. W kółko powtarzane schematy. Komiks tendencyjny i wtórny, zaś jego szata graficzna conajmniej nie zachwyca. Bezapelacyjnie pierwsze miejsce dla królika, ta seria nie ma sobie równych.
2. Josephine #2 - Długo oczekiwałem tego komiksu. Jeden z niewielu tytułów (a zwłaszcza autorów) którym moglibyśmy się pochwalić za naszymi granicami. Chce więcej, złaszcza Toshiro.
3. Blaki - Podoba mi się klimacik. Obyczajówka egzystencjonalna jedyna w swoim rodzaju, w dodatku świetnie wydana.
4. Za Królową i Ojczyznę #1 - Bardzo dobra historia, szkoda tylko tego nie adekwatnego do treści rysunku (nie mówię że zły - wręcz przeciwnie ale nie do tego komiksu). Co tomik rysownik ma się zmieniać więc z przyjenością zakupię następny tom.
5. Jutro będzie futro - Scenariuszowo ciekawy, graficznie bardzo nietypowy jak na Polskiego twórce. Ogółem komiks robi dobrze. Mam tylko nadzieję że w jakimś rozsądnym terminie i nie po łebkach zostanie wydane zakończenie tej histori.
Nagroda Specjalna . Przygody Pana W. / Gang Wąsaczy - Jestem ogromnym fanem Pana W. i momentami zastanawiałem się czy to tomiczątko nie powinno znaleść się w pierwszej trójce. Pan W. i Wąsacze są jednak na tyle odstający swoją formą od innych komiksów że zdecydowałem się nie zamieszczać komiksu w swojej top 3 (5), a mocna napomknąć o powyższym.
Miesiąc wyjądkowo obfity. Oby takich jak najmniej bo mi pieniędzy nie starcza.