Autor Wątek: "Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R  (Przeczytany 25694 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline war2bone

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« dnia: Listopad 23, 2005, 11:18:56 am »
Ku Klux Dzban ma zaszczyt zaprosić na turniej WFB pod nazwą:

„Ku Klux Dzban-pierwsze picie“


INFORMACJE OGÓLNE:

- Jest to turniej parowy
- Wielkość armii 825 ptk na gracza
- Data – 17.12.2005 (sobota)
- Miejsce – Spółdzielczy Osiedlowy Dom Kultury "Nowe Miasto" ul. Podwisłocze 6 w Rzeszowie
- Rozegrane będą 4 bitwy
- Wpisowe – 15zł na parę
- Rozpoczęcie turnieju godzina 9:00
- Rozpoczęcie zapisów godzina 8:00

Planowany czas :
8:00 - 8:30 - zapisy
8:30 - 8:50 - losowanie pierwszych par, losowanie  stołów czekanie na spóźnialskich
9:00 - 11:00 - pierwsza bitwa
11:10 - 13:10 - druga bitwa
13:10 - 13:30 - krótka przerwa obiadowa
13:30 - 15:30 - trzecia bitwa
15:40 - 17:40 - czwarta bitwa
18:00 i pozniej - wręczanie nagród, robienie pamiątkowych zdjęci takie tam :P

oczywiście to jest plan ramowy który najprawdopodobniej nie zostanie zrealizowany - czas mamy do 21 wiec myślę, że się spokojnie wyrobimy

REGULAMIN:

- Armie na 825pts
Do 2 slotów hero [ jeden slot mozna "pozyczyc" sojusznikowi], core 2+ , speciale 2 rar 0 lub speciale 1 rar 1
jeden heros na parę nie może być magiem, jedna armia z sojuszu musi posiadać przynajmniej 1 jednostkę piechoty


Istnieje możliwość grania w pojedynkę 2 armiami po 825 ptk każda.

Armie można łączyć dowolnie (złe z dobrymi i neutralnymi) z zastrzeżeniem, że w danej parze nie może powtórzyć się ta sama armia (VC i Sylvania to ta sama armia, Ulryk i Empire - NIE). W specyficzny sposób dotyczy to także armii Chaosu, tzn. mogą wystąpić w patrze np. Beastmen + Mortals, ale w armii Bestii nie może być żadnego Mortala i odwrotnie, oraz w żadnej z nich nie może powtórzyć się ten sam oddział z Demonów. Armie w sojuszu traktujemy jako jedna cala armia.

Za bohatera zabitego przez clan Eshin jest dodatkowe +100 ptk, natomiast under cover of darkness działa tylko wtedy jak obydwie armie są w skirmishu.

W tura magii jest łączona, pary maja 2 kostki powera i dispela + to co wygenerują z magów i przedmiotów, kostki są w jednej puli i nie ma żadnego ograniczenia w ich stosowaniu.
Krasnoludy dodają +1 do kostek dispela zamiast swoich standardowo +2
Tomb Kings odejmuja 1 kostkę z puli castinga  

Nie można brać liderki od sojuszniczego generała
Za zabicie generała dostajemy 75 VP a nie 100

Dodatkowy heros wynikający z własności armii nie jest liczony ani jako mag ani jako bohater do walczący jeżeli chodzi o kompozycje sojuszu wymagana na tym turnieju.

Runesmith dwarficki liczy się jako bohater walczący

Dowódcy Krasnali mogą wystawić armie na zasadzie podręcznika który wyjdzie w dniu turnieju tj. 17.12.2005 r - jednak musza oni koniecznie wysłać wcześniej rozpiskę na podany adres mailowy, są też zobowiązani przynieść odpowiednie zasady armijne tak jak pozostali gracze.

Tomb Kings - zdajemy sobie sprawę ze jest to dość nietypowa armia dlatego ma trochę inne założenia co do budowy armii w sojuszu

1. Armia liczona jest jakby nie posiadała bohatera walczącego jeżeli jest w stanie rzucić na turę 5 lub więcej inkarnacji/ bopund spellow na turę - do tej liczby nie dodajemy przedmiotów jednorazowego użytku

2. inkarnacje mogą być rzucone tylko na oddziały tomb kingów

3. Zaklęcia sojusznika mogą obejmować jednostki tomb kingsów

4. ponieważ w armii jest przymus posiadania 2 herosów - hierophanta i generała - gracze TK mogą wziąć Icon Bearera mimo ze wykracza on za liczbę dostępnych herosów

Armie Dark elfów i Cult of slannesh można łączyć na zasadzie identycznej jak jest to dozwolone w tym turnieju z armiami chaosu z wyjątkiem herosów (innymi słowy herosi w DE i CoS mogą być tacy sami pod względem typu)

Nie można brać na sojusz 2 takich samych podstawowych przedmiotów magicznych z wyjątkiem oczywiście DS, np nie można brać 2 warbannerów

W przypadku nieparzystej liczby par 2 organizatorów będzie grało 2 armiami po 825 ptk każda z tej samej frakcji i jest to jedyny wyjątek od reguły, po prostu nie chcemy żeby ktokolwiek stopował


 
Turniej LIMITED
nie wolno używać special characters, ani alternatywnych armii z końca podręcznika .
Wolno używać jednostki Dogs of War jako rare i Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004. Wolno używać RoR z tym wyjątkiem, ze jednostki zajmujące slot hero mogą być brane TYLKO przez DoW. Jeśli zdecydujesz się na wystawienie RoR MUSISZ mieć ze sobą aktulane zasady dla tej jednostki - ponadto musisz upewnic sie czy jednostka jest w pelni oficjalna i dopuszczona do gry.
Obowiązują wszystkie wydane Army Books, Dogs of War Chronicles 2004, Chaos Dwarfs Ravening Hordes, Kislev Chronicles 2004, The Cult of Ulric Chronicles 2004, Stom of Chaos, Wood Elves TYLKO według nowego podręcznika.
- Obowiązuje errata DE z Chronicles 2004 oraz Steam Tank, Hydry DE z Annual 2002, Lizardmen Sacred Spawnings
- Obowiązują wszystkie erraty i FAQ z Annual 2002, Chronicles 2003 i Chronicles 2004
- Obowiązują wszystkie FAQ GW i Uściślenia Sędziowskie październikowe, faqi; http://www.geocities.com/mi_whplayers/dwfaq.html)

- Wcześniejsze wysłanie rozpiski nie zwalnia z przyniesienia jej na turniej - Rozpiska MUSI być w pełni czytelna - powinna wiec zawierać profile jednostek/bohaterów oraz opisy magicznych przedmiotów

- Rozpiski są jawne i przed rozpoczęciem wystawiana figurek należy przedstawić przeciwnikowi swoją armię, włącznie z zasadami specjalnymi armii, magicznymi przedmiotami, wyposażeniem bohaterów itp.

- Nie ma wymogu pomalowanych armii
- Każda bitwa trwa 2 godziny lub 6 tur,
- Gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą na turniej:
>Army Book lub inną publikację, wg której jego armia jest wystawiana
>Kostki do gry, miarkę calową, używane przez siebie wzorniki
>Adekwatne Figurki (proxy [te rażące] będą dopuszczane tylko za zgoda sędziego i po uprzednim kontakcie mailowym )
- Gramy na pełno wymiarowych stołach 48"x48"
- Tereny zostaną rozstawione przed turniejem przez sędziego , po bitwie tereny powinny powrócić na swoje miejsce..

- Bitwa rozstrzygana jest wg następującego schematu punktowego:

>Różnica punktowa 0-149 10:10
>Różnica punktowa 150-299 11:9
>Różnica punktowa 300-449 12:8
>Różnica punktowa 450-599 13:7
>Różnica punktowa 600-749 14:6
>Różnica punktowa 750-899 15:5
>Różnica punktowa 900-1049 16:4
>Różnica punktowa 1050-1199 17:3
>Różnica punktowa 1200-1349 18:2
>Różnica punktowa 1350-1499 19:1
>Różnica punktowa 1500+ 20:0

glorius victory - czyli +3 duze ptk za zniszczenie przeciwnika do 0 - jednostki uciekajace nie licza sie jako zniszczone na potrzeby tego bonusu

- Punkty karne – mogą zostać przyznane za:
>Niewłaściwe zachowanie, przeklinanie, oszukiwanie, wykłócanie się z przeciwnikiem itp.
>W przypadku nagminnego łamania zasad turnieju, niestosowanie się do zaleceń sędziego, chamskie zachowania sędzia główny może zdecydować o zdyskwalifikowaniu gracza i przyznania wszystkim jego dotychczasowym przeciwnikom wyniku Masakra

Dodatkowo para może przyznać ptk worst play, musi przy tym podać jakieś sensowne wytłumaczenie

1 WP - 2 dużych ptk
2 WP - 9 dużych ptk
3 WP - 22 dużych ptk
4 WP - dyskwalifikacja
 
MALOWANIE:

W trakcie turnieju zostanie przeprowadzona ocena armii. Zdobyte punkty z oceny zostaną doliczone do rankingu głównego i będą miały wpływ na wyniki końcowe.

Ocena armii:
a) Dokładność pomalowania armii 1-3
b) Podstawki. 1-2
c) WYSIWYG 1-2
d) Konwersje stopniowane 1-3

Malowanie armii

1ptk jeżeli cala armia pomalowana jest minimum 3 kolorami
2ptk jeżeli armia pomalowana jest znośnie i zachowany jest jako taki klimat armii
3ptk jeżeli armia pomalowana jest przy użyciu technik typu dry brush itd., figorki sa cieniowane, klimatyczne i po prostu fajnie i ładnie się prezentują.

Podstawki
1ptk jeżeli podstawki są pomalowane w całej armii
2ptk jeżeli podstawki są wymodelowane, przyozdobione trawką, lub są skonwertowane

Konwersje

1ptk jeżeli minimum 3 modele w armii są skonwertowane
3ptk jeżeli w armii pojawiają się masowe konwersje, całe oddziały są skonwertowane, ładnie i zgrabnie się prezentują.

Punkty przyznawane są również za:
-wcześniej nadesłaną rozpiske 2ptk
>Rozpiska nadsyłana przed turniejem powinna zawierać oprócz składu armii także dane kontaktowe: imię i nazwisko, e-mail,
-przyznawany będzie 1 ptk duży za zrobienie wozu z dzbanami na scenariusz trzeci - nie musi to być nic nadzwyczajego -  2 kolka i deska , ważna jest podstawka  
-"wow" do 4 ptk
- Dzbanowa historia armi 0-1 (w histori ma bys uzasadnienie dlaczego jest taka para a nie inna )
- Strój graczy 0-1
- Dzbanowe Konwersje w armi 0-1
- Wieczorek poetycki czyli dzbanowe dwuwersy 0-2


Po ocenieniu malowania sumujemy wynik zdobyty przez parę i dzielimy na 2. Wynik będzie dodany do ptk turniejowych

Scenariusze:

Wszystkie scenariusze są na podstawie Pitched Battle, czyli do VP dostajemy bonusy za ćwiartki, WE maja dodatkowy las itd.

Dzbany:
Dzbany mogą być trzymane w dowolnej jednostce,
Przegrana jednostka uciekając gubi dzban tak jak sztandar,
Za każdy Dzban pod koniec bitwy gracz dostaje dodatkowo 75 VP (pod warunkiem, że go nie wypił)
Oddział wystrzelany który posiadał dzban zostawia go na ziemi, można go podnieść inna jednostką po prostu przez niego przechodząc
Posiadanie Dzbana zawsze jest jawne, - należy położyć stosowny znacznik koło oddziału za każdy dzban który posiada
Uprzejmie prosimy o zaznaczanie na rozpiskach oddziałów które piły dzban i w jakich ilościach

Dzban można też wypić, można to zrobić przed każda szarżą  
wypity daje bonusy o których decyduje rzut K6
1. +1 do MV, Frenzy (oddział zawsze musi podejść jak najbliżej do przeciwnika)
2. +2 do WS, MR(1)
3. +1 do S
4. +1 do T
5. Regeneracja [ nie może być ściągnięta przez atak na bazie ognia ]
6. gracz wybiera wynik od 1 do 5

Bonusy działaja przez 3 tury
Można być pod wpływem więcej niż 1 Dzbana, jednak bonusy się nie kumulują, w przypadku wyrzucenia na tabeli takiego samego wyniku należy go przerzucić


1.  Napad na Lada-Dzban-Deliverer

Jak wiadomo jest wiele zmartwień nowego dowódcy, jednym z nich jest zdobycie autorytetu wśród wojska. Jest wiele sposobów na dokonanie tego: pokonanie giganta w pojedynku, wyprawa na pustkowia chaosu, czy też przeprowadzenie samobójczej szarży na wroga. Te metody chodź skuteczne maja niski współczynnik przeżywalności dowódców, dlatego często urządzają po prostu popijawę dla żołnierzy. To rozwiązanie  ma parę minusów, albo nie stać już nas na Dzbany bo wydaliśmy cały majątek rodzinny na wyposażenie, albo było by to niemile widziane przez rody co mogło by zaowocować w obcięcie budżetu. Pozostaje tylko jedno wyjście: Napad na Lada-Dzban-Delivierer'a. Tylko co jeżeli dwie lub więcej armii postanowi też trochę popić ... ?

Na środku będzie ustawiony Lada-Dzban-Deliverer, zadaniem drużyn będzie zdobycie jak najwięcej Dzbanów.

Ruch Lada-Dzban-Deliverer'a:
Porusza się on zawsze od gracza który ma obecnie turę a dokładniej jeden z przeciwników rzuca na jej początku K6, jest do dystans na jaki ucieka Lada-Dzban-Deliverer od najbliższej jednostki graczy którzy maja obecnie swoja turę ruchu. Gdy napotka on jakikolwiek przeszkodę automatycznie przechodzi po jej drugiej stronie, Gdy wypadnie za stół wyjeżdża z przeciwnej krawędzi, to samo tyczy się przypadku w którym wypadł za stół z powodu ucieczki przed szarżującą jednostką. Każdy teren traktuje jako otwarty, nie może zatrzymać się na terenie niemożliwym do przebycia.

Zdobywanie Dzbanów:
Aby zdobyć Dzban należy zaszarżować Lada-Dzban-Deliverer'a, reakcja na szarże to automatyczna ucieczka, Udało nam się zdobyć jeden trunek tylko wtedy kiedy dogonimy dostawcę, W przeciwnym wypadku dostajemy dość ciekawa mieszanka, w sensie naukowym, w twarz. Warto wiedzieć ze Lada-Dzban-Deliverer jest napędzany niczym innym jak samymi Dzbanami a przy dociśnięciu gazu do spodu stężenie jest na tyle duże żeby powstał samozapłon a wybuch temu towarzyszący jest porównywalny do najlepszych miotaczy ognia w świecie warhammera.
Lada-Dzban-Deliverer ucieka z prędkościa:
K6 dla krasnali
2k6 dla modeli z ruchem do 6 cali włącznie
3k6 dla modeli z ruchem powyżej 6 cali
Wybuch spalin działa na zasadzie miotacza scavenskiego, wynik missfire daje szarżującej jednostce 1 Dzbana. Rzut oczywiście wykonuje jeden z przeciwników. Spaliny muszą być skierowane przeciwko szarżującej jednostce.

Lada-Dzban-Deliverer jest niezniszczalny, nie działa na niego żadna magia, jego ładunek równy jest 5 Dzbanom.


2. Dzbanobranie

Niestety czasami tak prosty sposób jak napaść na Lada-Dzban-Deliverer'a nie wychodzi i trzeba staropolskim zwyczajem iść na dzbanobranie, jak wiadomo przecież Dzbanów po deszczu w lesie dużo...


Na środku stołu leży Dzban, dodatkowo każdy gracz ma 1 Dzban który musi umieścić na połówce przeciwnika, nie można Dzbanów wystawiać na terenie uznawanym jako niemożliwy do przebycia, w budynkach, na dachach i innych tego typu miejscach, dodatkowo musza one leżeć przynajmniej 6 cali od siebie.
Dzban podnosi jednostka która przez niego przejdzie, wliczamy w to szarże przez dzban, jednostka może od razu po podniesieniu wypić Dzban.

3. Popijawę czas zacząć

Kiedy już uzbieraliśmy wystarczająca liczbę Dzbanów czas zacząć libację, wystarczy tylko dojść do wcześniej przygotowanego miejsca. Tylko zaraz co tu robią te armie wrogów ... ?

Na każda sojuszniczą parę graczy przypada 1 wóz z Dzbanami. Musi on być dołączony do jednostki piechoty, nie może to być jednostka minotaurów ogrów, troli i tym podobnych stworzeń. Piechota ta traci zdolność skirmish jeżeli ją posiadała, nie moze tez korzystac ze zdolnosci scout . Wóz z Dzbanami ma wielkość 2x2 modeli i jest umiejscowiony w środku regimentu w drugim szeregu.

Zasady jednostki z wozem:

Jednostka dostaje zasady Stubborn, Immune to panic, Ethernal hatred, i nie może brać reakcji flee na szarżę  - po prostu jednostka czy z miłości do Dzbana czy z innych powodów jak np. trudu jaki włożyła w jego zdobycie nie ma zamiaru oddać go za wszelką cenę, Jednostki z odpornością na psychologie też dostają bonusy z eskorty powozu z Dzbanami. To jest silniejsze od nich.
Każdy wóz ma 3 Dzbany które może przekazać dowolnej jednostce sojuszniczej na początku bitwy (dzbany nie rozdane zostają w oddziale z wozem, nie mogą być przez ten oddział skonsumowane, mogą być jedynie przechwycone przez wroga) - kto mówił ze idąc na popijawę nie można już pić? Sam oddział eskortujący Dzbany może popijać je raz na 2 tury i zawsze kiedy jest szarżowany - w końcu mają do nich nieograniczony dostęp.

Celem transportu jest znalezienie się w strefie rozstawiania przeciwnika, za co gracz otrzymuje 300 VP, za zniszczenie wrogiego wozu dostajemy 150 VP, ale nie możemy dostać obu bonusów naraz.

Uwaga: W tym scenariuszu dostajemy 75 VP tylko i wyłącznie za Dzbany zdobyte od przeciwnika.

4.Czwarty scenariusz będzie podany przed ostatnia grą.

Kilka uwag:

Prawdopodobnie na turnieju nie będzie niestety oddzielnego sędziego przez co w razie wątpliwości zgłaszamy się do osoby której autorytet i wiedza pozwoli na rozwiązanie problemów, lub po prostu zastosować rzut na +4 kostka, za specjalne zawracanie głowy o podstawowe sprawy mogą być przyznane ptk karne.
Jeżeli nie będzie sędziego to wszelakie większe spory rozwiązywane są przez organizatora, to samo tyczy się akceptacji WP, karania za specjalne przedłużanie gry itd.
rozpiski proszę wysyłać na adres M_kluska@wp.pl

odkładajcie poległe figurki w miejsce gdzie nie stoją żadne jednostki
rzucajcie kostkami tak, żeby było wyraźnie widać wynik, nie w miejsce gdzie jest kupa niepotrzebnych kostek
nie ma próbnych rzutów
mówcie wyraźnie który mag rzuca w danej chwili dany czar, która maszyna strzela na dany zasięg
jeśli macie wątpliwości co do danej zasady np. co to jest 4 na monster reaction sprawdźcie w rulebooku, lub odpowiedniej publikacji, w końcu po to jest
jeśli nie możesz zdecydować się ile się ruszyć, połóż w miejsce danej figurki znacznik
Turniej jest zgłoszony do Ligi ogólnopolskiej, jak i do rankingu generalskiego z cytadela.pl - prosimy o przyniesienie ze soba nr ID

Mapa dojazdu



Mapa Rzeszowa dostępna pod adresem

http://www.resinet.pl/wysz_ulic/index.php3
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Supeł

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 23, 2005, 02:56:40 pm »
HIeHIe dobre, trza sie bedzie pojawic. Zbieramy ludzi i Dzbany i jedziemy, kto sie pisze na ten turniej z Lublina???

Aha, mozna mountain rangerow i malakaja brac???
Wedlug nowych uscislen mozna brac takie RoR jak Malakay wiec......

Offline war2bone

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 23, 2005, 03:00:36 pm »
jasne - co nie jest zabronione to dozwolone :D

 ale do czasu  :evil:
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Jerzyn

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 23, 2005, 03:03:53 pm »
ha, jacenty, moze w parke sie zbirzemy i do rzeszowa pojedziemy :D
owa super gierka: VisArcana
Grajcie, wspomagacie kumpli :D

Offline Ermidius_

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 23, 2005, 03:07:36 pm »
zapraszamy :D wpadnijcie bedze smiesznie  i wezcie znajomych :D:D

Hail Dzbany !!!


Offline Supeł

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 23, 2005, 04:16:53 pm »
Cytat: "Jerzyn"
ha, jacenty, moze w parke sie zbirzemy i do rzeszowa pojedziemy :D


Jak moglbym odmowic Wicemistrzu Polski w WFB  :D
Trza jeszcze ze 2 osoby zebrac + kogos z samochodem i za 10 zl obrocimy w obie strony. Ze 30 zl na wejscie i lesne dzbany na kazda bitwe...hmmm w 50 zl sie zmiescimy na luzie.

A ja oglosze konkurs przy okazji na najlepszy 2 wiersz o lesnym dzbanie, moze organizatorzy nagrodza zwyciezce lesnym dzbankiem???
Zaczne tak (to nie koniec  ;) )

CZYS JEST CHLOP, CZYS JEST PAN
TWYM NAPOJEM LESNY DZBAN

i co wy na to?

Offline DIJKSTRA

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 23, 2005, 06:22:13 pm »
no niestety dom kultury w którym odbywa sie impreza jest
wybitnie nie przychylny , także dzbany tylko na zewnątrz...
U KLUX DZBAN rulez!!!

What's the point of being a BOSS, when u can't bash things???

Offline Ermidius_

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 23, 2005, 06:25:21 pm »
Drogi kolego wtedy byl nie przychulny organizator opamietaj o tym , jakos sobie poradzimy ;) bedze kulturka beda dzbany :D  nie boj zaby moja ty plewko :*


Offline DIJKSTRA

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 23, 2005, 06:33:33 pm »
tobie też całuski :* żabko...
a swoją drogą to zapraszamy wszystkich chętnych na świetną zabawe i picie...
U KLUX DZBAN rulez!!!

What's the point of being a BOSS, when u can't bash things???

Offline mm

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 23, 2005, 08:29:04 pm »
Hey, do całego Lublin Team i okolic - jedziemy?
Duduś, co Ty na to?
Dzik? Długi? Kamil? Reszta?
Nie zostawiajmy kolegów w potrzebie  :badgrin:
 pewnym momencie być może pozostaniemy tylko my. Mnie to nie przeszkadza. Jesteśmy Ameryką.
G. W. Bush

Offline Zinczuk

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 23, 2005, 10:21:51 pm »
jak to jest w sobotę to moge się wybrac bo w niedzielę dzień jak codzień i ....wykłady prowadzę....muszę być świerzutki i w ...Kazimierzu :)
ALFLINGI (WFB) - każdy model, każdą ilość kupię

Offline Supeł

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 23, 2005, 11:48:50 pm »
Oj chyba wygram konkurs na 2 wiersz o dzbanie... Jak narazie wygrywam bo jestem jedynym uczestnikiem :D

Offline mm

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 24, 2005, 05:09:39 am »
No to powoli ekipa się zbiera. Kto jeszcze?
 pewnym momencie być może pozostaniemy tylko my. Mnie to nie przeszkadza. Jesteśmy Ameryką.
G. W. Bush

Offline mm

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 24, 2005, 05:33:29 am »
Jakby pojechał Kamil, to jechałyby już 2 samochody = 10 miejsc. Z samego Lublina :)
A inne miasta - Tarnobrzeg, Mielec - czemu milczą? Nikt od Was nie czyta forum?
 pewnym momencie być może pozostaniemy tylko my. Mnie to nie przeszkadza. Jesteśmy Ameryką.
G. W. Bush

Offline war2bone

"Ku Klux Dzban-pierwsze picie"- 2x825ptk, 17.12, R
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 24, 2005, 07:00:04 am »
tarnobrzeg do 4 osob
mielec zalezy od 0 do 6 osob

z reszowa zawsze jest cos kolo 10 osob teraz powinno byc wiecej

a nie odzywaja sie bo mamy inne wlasne forum gdzie tam sie odzywaja :P
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych