Autor Wątek: Warto, niewarto - przegląd nowości.  (Przeczytany 754968 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ganossa

Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1845 dnia: Sierpień 05, 2010, 09:32:32 pm »
Zmienia się w czasie, ale w przestrzeni pozostaje taka sama  :idea: .
Po ludzku znaczy, że w danym okresie czasu, produkcje z jednego gatunku zazwyczaj wyglądają podobnie.
Spójrz na pierwszego Macrossa i porównaj go graficznie do serii sci-fi z tamtego okresu. To samo zrobić z Frontierem.
Just because I don't care
doesn`t mean I don't understand.

Offline cpt. Misumaru Tenchi

  • Radca bracki
  • ******
  • Wiadomości: 4 041
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Feel the wrath of Shul Shagana!
Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1846 dnia: Sierpień 05, 2010, 10:03:11 pm »
Baje piszesz bo ten twój Satoshi Urushihara (znaczy się obrazki jego) jest mierny.
Postacie Urushihary mają najlepiej narysowane sutki jakie kiedykolwiek widziałem w mangach czy anime.
Loli time is anytime and anytime is loli time.

Offline Shirosama

Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1847 dnia: Sierpień 05, 2010, 10:24:37 pm »
Postacie Urushihary mają najlepiej narysowane sutki jakie kiedykolwiek widziałem w mangach czy anime.
:smile:

No takie wyraziste (choć wcale nie najlepsze). Kreska Satoshi jest specyficzna lecz on ma w zwyczaju (jak większość) niestety duże piersi rysować.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 05, 2010, 10:30:23 pm wysłana przez anfan »

Offline Hunter Killer

Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1848 dnia: Sierpień 06, 2010, 09:15:40 am »
Zmienia się w czasie, ale w przestrzeni pozostaje taka sama  :idea: .
Po ludzku znaczy, że w danym okresie czasu, produkcje z jednego gatunku zazwyczaj wyglądają podobnie.
Spójrz na pierwszego Macrossa i porównaj go graficznie do serii sci-fi z tamtego okresu. To samo zrobić z Frontierem.
Racja, racja, można to nazwać nie wiem, modą. Kiedyś rysowano bardziej realistycznie, bóźniej jakby komediowo, groteskowo, obecnie widzę coraz częściej styl bajkowy, moe, czy jak to nazwać.
 
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1849 dnia: Sierpień 06, 2010, 09:56:46 am »
Z nowości Wam się retro zrobiło. To chyba jednak nie ten temat, co ?

Offline Ganossa

Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1850 dnia: Sierpień 06, 2010, 11:20:19 am »
Nieistotny szczegół  :biggrin:
Just because I don't care
doesn`t mean I don't understand.

Offline Shirosama

Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1851 dnia: Sierpień 06, 2010, 02:20:16 pm »
Kiedyś rysowano bardziej realistycznie, bóźniej jakby komediowo, groteskowo, obecnie widzę coraz częściej styl bajkowy, moe, czy jak to nazwać.
Nieprawda. Kiedyś był inny styl, ale wcale nie lepszy. Obecnie może jest więcej moe, ale wystarczy popatrzeć na gry. Skoro w grach postacie tak wyglądają to przy ekranizacji też tak będą wyglądać.

Na przykład śliczne dziewczyny w 11 eyes. Takie są piękne. I oczywiście w anime Key są ślicznie rysowane dziewczyny.

Offline Ganossa

Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1852 dnia: Sierpień 06, 2010, 02:30:34 pm »
I oczywiście w anime Key są ślicznie rysowane dziewczyny.
Może narażę się wielu osobom ale mnie się ich styl bardzo nie podoba.
Skoro w grach postacie tak wyglądają to przy ekranizacji też tak będą wyglądać.
Teraz mi wyskocz z procentami. Ile tytułów anime np. z zeszłego roku było na podstawie gier. Śmiem twierdzić, że nie więcej niż 10% (hentaje zazwyczaj zawyżają średnią)
Więc wygląd gier nie ma wpływu na styl anime. Jest to raczej wpływ ogólnej tendencji.
Just because I don't care
doesn`t mean I don't understand.

Offline Shirosama

Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1853 dnia: Sierpień 06, 2010, 02:37:12 pm »
Ile tytułów anime np. z zeszłego roku było na podstawie gier. Śmiem twierdzić, że nie więcej niż 10% (hentaje zazwyczaj zawyżają średnią)
Więc wygląd gier nie ma wpływu na styl anime. Jest to raczej wpływ ogólnej tendencji.
Zapewne nawet nie wiesz ile anime było/jest na podstawie gier. Szczególnie te z rodzaju harem/fanserwis to głównie ekranizacje gier.

A takich anime jest ostatnio coraz więcej. No i dobrze oczywiście.

Offline Ganossa

Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1854 dnia: Sierpień 06, 2010, 02:57:15 pm »
Słowo przeciw słowu.
Ja mam większe zaufanie do swojego niż twojego więc papatki.

Wyszedł nowy odcinek Aki-Sora.
Fajnie, będzie więcej incest-bzykanka.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2010, 07:20:49 pm wysłana przez Ganossa »
Just because I don't care
doesn`t mean I don't understand.

Offline cpt. Misumaru Tenchi

  • Radca bracki
  • ******
  • Wiadomości: 4 041
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Feel the wrath of Shul Shagana!
Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1855 dnia: Sierpień 06, 2010, 10:13:02 pm »
No, nareszcie.

Edit: najświeższe wieści z wiczesowego frontu: znaleziono cenzurę w czwartym odcinku. Poza tym czuć nieco zmieniony klimat, teraz to się z tego zrobił trochę "potwór tygodnia". Któraś panna ma jakieś problemy, pojawia się wróg i dzięki niemu udaje się przezwyciężyć słabości w imię miłości/przyjaźni/chęci niesienia pomocy innym (niepotrzebne skreślić), w taki lub inny sposób. Tym niemniej nadal ogląda się to doskonale, zwłaszcza że niektóre puenty choć banalne, to podane są w dosyć poruszający sposób.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2010, 05:10:41 am wysłana przez cpt. Misumaru Tenchi »
Loli time is anytime and anytime is loli time.

Offline Frey Ikari

Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1856 dnia: Sierpień 08, 2010, 10:25:26 am »
Cytuj
Może narażę się wielu osobom ale mnie się ich styl bardzo nie podoba.
Zgiń! Przepadnij! :badgrin:

Offline Sir_Ace

Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1857 dnia: Sierpień 09, 2010, 06:31:36 pm »
Pierwszy Break Blade. Fantasy i MECHy. Ale takie prawdziwe - ciężkie i toporne.
Nawet gdyby seria filmów opowiadała o zbiorach kukurydzy, a bohaterem był Jarek K., i tak warto byłoby ją obejrzeć dla animacji uszkodzenia pancerza. Każdy strzał, każde uderzenie zostawia szramę, dziurę, albo w ogóle odłamuje kilka ton żelastwa. Mniam :D
I'd like to be a tree

Offline Hunter Killer

Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1858 dnia: Sierpień 09, 2010, 07:37:53 pm »
Zgadzam się z przedmówcą, zresztą pisałem o tym anime już w temacie co ciekawego oglądacie.

Że tak zacytuje sam siebie.
Obejrzałem 1 odcinek (OAV) Brake Blade (Broken Blade).
Generalnie   w 50 minutach filmiku opchnęli historie do 4 (włącznie) rozdziału   mangi, czyli cały pierwszy tomik wydawać by się mogło, że to dość mało,   na taki czas trwania. Ale, raz, nie ma się wrażenia iż coś jest   przyspieszane (ani przeciągane) na siłę. Dwa, w sumie ciężko byłby   bardziej streścić początek fabuły.
A odnosnie fabuły, jak na razie   trzyma się wiernie mangi, zatem nie można powiedzieć, że jest zła, jest   tak samo dobra jak w mandze. Również animacja stoi na wysokim poziomie,   nie ma jakiś uproszczeń, czy rażących oko rysunków.
Zresztą w serii   swoje paluchy maczały 3 studia Bandai, Production I.G i Xebec, zatem   raczej nie może się przyczepić iż seria będzie spartolona.
Postacie   są ładnie narysowane (ten sam styl co manga, więc niektórym może się nie   podobać), podobnie maszyny. Otoczenie też nie jest zupełnie jałowe,   może po za pustynią, ale tam i tak nic nie ma do pokazania w realnym   świecie.  :smile:
Walki   pokazane są ładnie i dynamicznie, mechy poruszają się lekko opornie   (modele seryjne) co dodaje im klimatu, nowoczesne mechy poruszają się   bardziej płynnie, co zwiększa efekt przewagi technologicznej.
Jedynie   do czego się przyczepię to do tego iż nowsze mechy, zwłaszcza gdy   skaczą, czy wykonują jakiś zjazd po skarpie, czasami wygląda to jakby   lewitowały i w rzeczywistości przebyły większą odległość niż to by   wynikało z wszelkich praw fizyki i logiki.
Pomijam model mecha z   poprzedniej ery, pilotowany przez głównego bohatera, który technologią   wyprzedza wszystkie obecne golemy (tak nazywają mechy). Ale są dwa   ujęcia golemów, które skaczą na dość absurdalnie dużą odległość.
Druga   spawa to brak konsekwencji w obłokach kurzu/pyłu. Może szczegół, ale  jeśli widać iż kule które padały obok golema wzniecały obłoczki kurzu, a   po chwili w to samo miejsce gdzie chwile temu padały kule z jakiś 10-15   metrów zeskakują inne golemy, i nawet nie pojawia cień kurzu, to jest   niedbalstwo i cięcie kosztów na farbie i foliach (ewentualnie energii w   kompie, bo można było to dodać cyfrowo).
Cieszą natomiast takie   smaczki jak zwracanie uwagi na aspekty taktyczne (może to nie strategie   na miarę total war, czy herosów, ale miło dopełniają anime), oraz takie   drobiazgi jak choćby wymienianie magazynków w broni golemów na   przeciwpancerną, uniwersalną, przeciw sile żywej, itd.

Na razie   jest za mało by ocenić całą serią, poczekam aż wyjdą jeszcze dwa filmiki   (ponoć ma być tylko 6 OAVek, być może badają rynek) i wtedy pokuszę się   o bardziej ogólną ocenę. Choć jeśli utrzymają, że jeden OAV to jeden   tom, to może dojść do większego cięcia fabuły niż w 1 odcinku.
Po za tym jest już 7 tomik, a sam 6 kończy się w dość istotnym momencie.

Tak czy inaczej, na razie przyznaję, trochę zapobiegawczo: 8/10.
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
Odp: Warto, niewarto - przegląd nowości.
« Odpowiedź #1859 dnia: Sierpień 09, 2010, 07:46:24 pm »
Czytałem mangę - całkiem dobre wrażenie na mnie zrobiła. Ciekawe jak wypadnie przy tym anime. Mam nadzieję, że nie "jak zwykle".