Pytasz Wilku co zostało i dlaczego? Lista jak zwykle długa, niestety.
Working'!! - fantastycznie trzyma poziom poprzedniej serii.
Shinryaku!? Ika Musume - słabszy niż pierwszy, ale Ika jest wciąż przesłodka. No i te podchody Sanae do niej...
Bakuman. - ten sam poziom co pierwsza seria, niezmiennie ogląda się świetnie.
C³ - jakoś to cierpię, bo jest Yukarin, a ostatnio nieczęsto dane mi jej posłuchać.
Majikoi - to jakoś przewijam, czasem się trafi niezły joke. No i na panienki można popatrzeć.
Phi Brain: Kami no Puzzle - w sumie nawet to nie najgorsze. Poza tym podoba mi się Nonoka.
Tamayura ~hitotose~ - to mnie ostatnio trochę przynudza, ale jakoś jeszcze daję radę.
Kimi to Boku. - perfidnie złapali mnie na fajną tsundere. W tym sezonie wybitnie brakuje dobrych tsundere, więc...
Maken-ki! - tylko przewijam do scen z Kodamą. Głos Yahagi Sayuri jest tego wart.
Chihayafuru - to też całkiem spoko, zwłaszcza odkąd pojawiła się Oe.
Boku wa Tomodachi ga Sukunai - trudno byłoby nie oglądać jednej z lepszych produkcji tego sezonu.
Shakugan no Shana III: Final - tak wyczekiwane, a teraz żal bierze jak się patrzy co tam wyczyniają. No ale obejrzę do końca.
Ben-to - trudno byłoby nie oglądać drugiej z najlepszych produkcji tego sezonu.
Mirai Nikki - fabularnie ma wzloty i upadki, ale jest Yuno. Reszta się nie liczy.
Guilty Crown - przewijałem aż do tej pory, ale to był ostatni odcinek. Wystarczy tego (nie)dobrego.
No i oczywiście wciąż śledzę kontynuacje, takie jak Fairy Tail czy Nurarihyon no Mago: Sennen Makyou.