W imieniu stowazyszenia miłośników gier strategicznych bazyliszek mam zaszczyt zaprosić was na turniej par który odbędzie sie w dniu 11.1.05 w gimnazjum na ul. Narbutta 65/71 w Warszawie
a oto zasady:
1. Turniej rozpoczyna się o godzinie 10.00 w niedziele 11 grudnia 2005 roku.
• 9.00 - 10.00 - rejestracja graczy
• 10.00 - 12.15 - Recon
• 12.30 - 14.45 - Take and Hold
• 15.15 - 17.30 – Dawn Assault
2. Turniej odbędzie się na terenie gimnazjum przy ul. Narbutta 65/71 w Warszawie.
3. Każda bitwa trwa 6 tur lub 2 godziny 15 minut, za opóźnienia będą przyznawane punkty karne.
4. Obowiązuje zasada, że sędzia ma zawsze racje. Sędzia jest upoważniony do przyznania punktów karnych (maksymalnie 20) parom w sposób szczególny utrudniającym przebieg turnieju oraz wykazującym duże braki w kulturze osobistej.
5. Pary przyłapani na ewidentnym oszustwie (np. samowolne przestawianie terenów, zmiany w rozpisce w trakcie trwania turnieju, rażące naruszenie zasad gry) otrzymują automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Przyłapanie na oszustwie po raz drugi powoduje dyskwalifikację z turnieju.
Armie:
1. Armie składać powinny się z dwóch liczących nie więcej niż 1000 punktów detachmen-tów według następującej organizacji: 1 HQ, 2 ELITE, 6 TROOPS, 2 FAST ATTACK, 2 HEAVY SUPPORT . W sumie 2000 punktów. Jeżeli ktoś nie może znaleźć pary a posiada wystarczającą liczbę figurek do wystawienia dwóch armii po 1000 punktów bez żadnych problemów może wziąć udział w turnieju.
2. 2. Dopuszczone są następujące armie:
Space Marines Codex: Space Marines
Ultramarines Codex: Space Marines
Dark Angels Codex: Dark Angels
Ravenwing & Deathwing Codex: Dark Angels
Blood Angels Codex: Blood Angels
Space Wolves Codex: Space Wolves
13th Company Codex: Eye of Terror
Black Templars Codex: Black Templars
Daemonhunters Codex: Daemonhunters
Witch Hunters Codex: Witch Hunters
Deathwatch Kill-Teams WD306
Imperial Guard Codex: Imperial Guard
Imperial Guard: Armoured Companies WD296
Chaos Space Marines** Codex: Chaos Space Marines
Lost and the Damned Codex: Eye of Terror
Eldar Codex: Eldar
Alaitoc Codex: Craftworld Eldar
Biel-tan Codex: Craftworld Eldar
Iyanden Codex: Craftworld Eldar
Saim-Hann Codex: Craftworld Eldar
Ulthwé Codex: Craftworld Eldar
Ulthwé Strike Force Codex: Eye of Terror
Tyranids Codex: Tyranids
Dark Eldar Codex: Dark Eldar
Wych Cult Codex: Dark Eldar
Orks Codex: Orks
Ork Clans WD290
Feral Orks Chapter Approved 2004
Speed Freeks Codex: Armaggedon
Kroot Mercenaries Chapter Approved 2004
Necrons Codex: Necrons
Tau*** Codex: Tau
3.Można korzystać z jednostek z podręczników serii Imperial Armour za wyjątkiem: pojazdów typu Super Heavy i Flyers oraz Gargantuan Creatures.
4. Nie można używać bohaterów specjalnych, z wyjątkiem Emperor's Champion w armii Black Templars.
5. Nie można używać Vehicle Design Rules oraz Tyranid Monstrosities,
6. Wszystkie modele muszą mieć przedstawione wszelkie zakupione wyposażenie (WYSIWYG). Nie jest wymagane uwidocznienie następującego wyposażenia: granaty, umiejętności (Veteran Skills, Xeno Fighters, Sharpshooters itp.), Daemonic Strength, Daemonic Aura, Daemonic Essence Daemonic Resilience, Daemonic Visage, Combat Drugs, Shadowfield, Iron Halo, moce psioniczne.
7. Armie nie muszą być pomalowane
8. Każdy z graczy zobowiązany jest do posiadania czytelnej rozpiski, wszystkich zasad dotyczących swojej armii (kodeks, lista armii, artykuł w WD) oraz kości do gry, miarki, wzorników. Brak potrzebnych zasad to -10 punktów od klasyfikacji generalnej.
9. Obowiązują FAQ ze strony GW (uk.games-workshop.com/chapterapproved/faq/) oraz Polskie Klaryfikacje Zasad (
www.bitewniaki.gildia.pl/liga_w40k/pkz)
ogłoszenia lokalnych turniejów proszę do tematu o turniejach żeby nie mnożyć tematów