Sklep KRZYŚ i klub Moria zapraszają na turniej WARHAMMERA w Lublinie.
Data: 07.01.2006
Wielkość: 2250 Limited (turniej zaliczany do ligi)
Miejsce: Zależne od liczby graczy (szczegóły niżej)
Stoły: 48" x 72"
Koszt: negocjacje trwają
(nie więcej niż 10zł)
Zgłoszenia: nozyczki@o2.pl
Scenariusze:
Bitwa I
Durin obudził się zlany potem.
- Dziś stoczysz wielką bitwę i musisz ją wygrać, będę Ci pomagał i postaram się przeszkodzić twoim wrogom, ale pamiętaj – armię przeciwnika też wspiera potężna siła, strzeż się...
Echo tych słów jeszcze basowo brzmiało w jego uszach.
- Dzięki Ci Grungni, zapewniam, że nie zawiodę twojego zaufania - powiedział z namaszczeniem pochylając brodatą głowę nad swoim magicznym talizmanem znalezionym wiele lat temu w górach. Zacisnął na nim pięść i z powaga wyszedł by dokonać przeglądu wojska.
- Tak - westchnął - tylko co to za potężna siła będzie się starała nam przeszkodzić...Przed rozstawieniem wojsk wybierasz 2 swoje odziały (może być ten sam), które otrzymają błogosławieństwo boga twojej armii i klątwę boga armii przeciwnika.Empire - SigmarBłogosławieństwo:
Przerzut panik, brejk testów, strachu i terroru.
Klątwa:
Odział atakuje ostatni tak jakby miał Great Weapon
Dwarfs - GrungniBłogosławieństwo:
+1 Combat Resolution
Klątwa:
Jednostka ucieka i goni 2d6 - 1 (lub 3d6-1 dla Mv 7+)
Skaven - Horned RatBłogosławieństwo:
Ward Save 3+ na strzelanie i 6+ zawsze
Klątwa:
Reakcja na szarże tylko hold
Vampir Counts - NagashBłogosławieństwo:
Zawsze może maszerować
Klątwa:
-1 Ld
Dark Elves - KhaineBłogosławieństwo:
+75 pkt za każdą zabitą jednostkę
Klątwa:
Large target dla strzelających
Wood Elves - KurnousBłogosławieństwo:
Widzi 4" w lesie
Klątwa:
- 1 Mv
High Elves - AsuryanBłogosławieństwo:
Magic rasistant (2)
Klątwa:
-1 Ws
Lizardmen - SotekBłogosławieństwo:
Rank bonus liczy się podwójnie
Klątwa:
Nie może korzystać z Ld generała
Bretonnia - Lady of the LakeBłogosławieństwo:
Ws 5+ na S<5, immune to panic
Klątwa:
Brak bonusów przy szarży
Orcs & Goblins - Gork & MorkBłogosławieństwo:
Cold blood
Klątwa:
Animozja
Tomb Kings of Khemri - God of NehekharaBłogosławieństwo:
Mogą maszerować w 10" od Hierofanta
Klątwa:
Liczy się jak sprawca śmierci generała
Chaos Dwarfs - HashutBłogosławieństwo:
D3 przerzuty
Klątwa:
Odział jest Flammable i przerzuca udane testy paniki
Chaos - KhornBłogosławieństwo:
Nie traci Frenzy
Klątwa:
Musi gonić
Chaos - SlaaneshBłogosławieństwo:
Suporifick Musk
Klątwa:
-1 Armour save
Chaos - NurglBłogosławieństwo:
Poisoned attack
Klątwa:
Stupydity +2 Ld (tylko do tego testu)
Chaos - TzeenthBłogosławieństwo:
Bound spell, PL4 d6 Sd6 30", na 1 wyczerpuje się
Klątwa:
-1 do testow Ld
Chaos - UndividedBłogosławieństwo:
Stubborn
Klątwa:
I = 1
Ogre Kingdoms - Great MawBłogosławieństwo:
3+ Armour Save, +1 Ws
Klątwa:
Boi się Gnoblarów
Dogs of War - MirmidiaBłogosławieństwo:
+1S
Klątwa:
Wystawia się zawsze jako pierwszy
Bitwa II
- Słuchajcie uważnie bo nie będę powtarzał. - wypełniona po brzegi gwarna sala Altdorwskiego Uniwersytetu zamarła jak zwykle gdy generał Iwan Gadzinobijcew rozpoczynał swój wykład .
- Słuchajcie pętaki, bo potem przez takich jak wy nasi kronikarze muszą się pocić wymyślając nadnaturalne przyczyny, które sprawiają, że niezwyciężona armia Imperium ponosi klęskę. - kilku kadetów parsknęło śmiechem, inni byli zbyt przestraszeni. Iwan uśmiechnął się pod wąsem zadowolony z efektu jaki wywarł na słuchaczach.
- Najważniejszy w armii jest, proszę ja was, generał. Rozumiecie co znaczy generał, pętaki? Wiecie na pewno, że generała trzeba bezwzględnie słuchać. On zwykle wie lepiej co macie robić na polu walki niż by się to mogło wam zdawać. Więc gdy takich żółtodziobów jak wy pozbawić generała, to nie wiedząc co robić stoją bezczynnie lub uciekają. Na szczęście jest to zasada, która sprawdza się zwykle również u przeciwnika. Waszym pierwszym krokiem, jeśli kiedykolwiek ktoś niekompetentny powierzy wam armie, powinno być więc zabicie tego najważniejszego, czyli generała ma się rozumieć. Ejjjj, ty tam, tak do ciebie, a do kogo lebiego, co przed chwilą powiedziałem, hę???W momencie śmierci generała i na początku każdej swojej następnej tury wszystkie odziały (nawet odporne na psychologię, oprócz herosów i tych oddziałów, w których się oni znajdują) stają się podatne na "głupotę". Punkty za zabitego generała są liczone podwójnie. Nie liczą się punkty za sztandary i ćwiartki. Bitwa III
Światło pochodni ledwie oświetlało mroczne korytarze podziemi. Joseph Rootsingher ostrożnie stąpał po stromych i mokrych schodach. Prawą ręką trzymał miecz, który odbijał blask pochodni i tworzył na ścianach korytarzy fantazyjne odbłyski. Zatrzymał się gdy na końcu jednego z nich dostrzegł solidne, drewniane drzwi. Ruszył w ich stronę i tylko jego niesamowity refleks uchronił go przed wpadnięciem do zapadni, która niespodzianie otworzyła się pod jego stopami.
- O tym "zapomniałeś" powiedzieć zapchlony czarnoksiężniku... - mruknął do siebie.
Ostrożnie obszedł pułapkę i podszedł do drzwi. Wydobył z sakiewki spory klucz i włożył go w zamek. Po chwili drzwi stały przed nim otworem.
Pomieszczenie było ciemne i obszerne. Stoły pod ścianami uginały się od szklanych rurek i kociołków i innych podejrzanych przedmiotów, na półkach spoczywały zakurzone woluminy. Na środku pokoju, na postumencie, stała niewielka szkatułka. Joseph podszedł do niej i wyjął ze środka niewielką fiolkę z jakimś mętnym płynem.
- A wiec to tego broniłeś tak zaciekle, - powiedział do siebie mężczyzna - to jest ten wielki skarb Gargh - a - mela, najpotężniejszego czarnoksiężnika po tej stronie Imperium... Podobno może on dać temu kto go wypije nadludzką moc... Podobno... - odkorkował fiolkę, westchnął i przytknął ją do ust...Przed bitwą możesz wybrać jednego ze swoich herosów, jeśli to zrobisz rzuć kostką:
1. -1 S, T, A
2. -1 Ws, Bs, I
3. -
4. +1 Ws, Bs, I
5. +1 S, T, A
6. d3 przerzuty dla armiiPkty za malowanie (max 32):
Podstawki - posypka (1), umodelowanie (kamyczki, ozdoby etc.) (2), zgodność schematu w całej armii (1)
Figurki (cała armia) - 3 kolory (1), dokładne pomnalowanie przy użyciu wielu kolorów (1), cienie i szczegóły (np oczy) (2), od 5 konwersji (1), większość modeli skonwertowana lub od 5 wspaniałych konwersji (zmiana absolutna wyglądu oryginalnego) (2), cała armia skonwertowana lub jej większość ma wspaniałe konwersje (3)
Rozpa - czytelna rozpiska (1), nazwy odziałów (1), hista armii (1), Efakty specjalne (tło, czcionka etc.) (1)
Klimat - klimatyczny rekwizyt (1), klimatyczne przebranie (1), 3 rispekt pointy na końcu turnieju (2)
Test wiedzy - test z 10 pytaniami (max 10)
Odzielnie liczą się duże pkt-y z bitew i klimatu. Do pkt-ów z bitew dolicza się 0,1 wszystkich pkt-ów z Klimatu (zaokrąglane w dół).
Punktacja bitew:
Przewaga Wynik
0-199 10:10
200-399 11:9
400-599 12:8
600-799 13:7
800-999 14:6
1000-1199 15:5
1200-1399 16:4
1400-1599 17:3
1600-1799 18:2
1800-1999 19:1
2000+ 20:0
Za kontrole sektorów 24x24 cale jest przyznawane 50 VP (zamiast punktów za ćwiartki)
http://republika.pl/matfix/MAPA.jpg Zapraszamy!!!