Ankieta

Jaką jednostke popieracie najbvardziej

Gigant
2 (5.4%)
Magowie
0 (0%)
Łucznicy
2 (5.4%)
Strarz Grobowcowa
3 (8.1%)
Karjony
0 (0%)
Rydwany
2 (5.4%)
Lekka Kawalerja z łukami
1 (2.7%)
Cięrzka Kawalerja
1 (2.7%)
Roje?
3 (8.1%)
Ołtasz
1 (2.7%)
Uszapti
5 (13.5%)
Skorpiony
17 (45.9%)

Głosów w sumie: 36

Głosowanie skończone: Marzec 12, 2003, 01:26:01 pm

Autor Wątek: Tomb Kings  (Przeczytany 11169 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Finfarin

Tomb Kings
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 11, 2003, 09:13:52 pm »
Ha ha ha. Bardzo zabawne. Tak gram defesywą głównie. Ale nie musimy rozpoczynać od nowa tego szeroko dyskutowanego tematu? Jak dla mnie niczym to nie jest gorsze od grania armiami kawaleryjskimi Iberales, Wste.
quote]
"Tolerancja jest cnotą ludzi bez przekonań"
 [/quote]

G.K.Chesterton

Offline Rondel

Tomb Kings
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 11, 2003, 09:53:00 pm »
Finfarin, pokaz im jak to fajnie jest grac przeciwko armii kawaleryjskiej i przerzuc sie na kawaleryjskich skavenow, co sie bedziesz szczypal.

Szpiegu z wysoka goraczka.

Offline Sony

Tomb Kings
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 12, 2003, 06:46:51 am »
Panowie, spokojnie, bez podniecania, pogadajcie z Bastorem, gra Skavenami i napisze Wam jak się wygrywa szczurami stosując metodę duże klicki i dużo klocków. Po drugie duży 30 osobowy klocek pieszych szkieletów jest idealny na Khornitów, należy zastosować prostą acz skuteczną metodę : szkielki na max do przodu Chaos wchodzi (ma zasięg i frenzy resztę sobie dopowiedzcie) nawet jak z 30 zostanie po wyniku walki 1 szkielet jest dobrze, można wskrzesić to raz, a dwa to w swojej turze MUSISZ wejść NA bok Khornitom, najlepiej gigantem + drugi klocek, i elitarna jednostka jest niszczona, jak chłopcy stracą frenzy po przegranej walce Outnombered Fear raczej zadziała prawda ?
Ja na wabia wystawiałen Dark Ridersów parę razy mi się zdażało że jazda wpadała w pułapkę - a gram DE, gorszymi i mniej licznymi od Khemri, a jazdą mumi też to można zrobić, szczyt marzeń Khornicki frenzy rydwan szarżujący w LAS (bo był frenzy)  :D

Offline yanczi

Tomb Kings
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 12, 2003, 03:55:14 pm »
dlaczego skorpionu  i giganty sa 2 razy ??(chodzi o plec :) )
kreślenie charakteru narodowego:
1 Włoch: patriota, 2 Włochów: demonstracja, 3 Włochów: defetyzm
1 Francuz: dowcip, 2 Francuzów: miłość, 3 Francuzów: rewolucja
1 Niemiec: poeta, 2 Niemców: organizacja, 3 Niemców: wojna

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 12, 2003, 06:05:24 pm »
Cytat: "Sony"
Panowie, spokojnie, bez podniecania, pogadajcie z Bastorem, gra Skavenami i napisze Wam jak się wygrywa szczurami stosując metodę duże klicki i dużo klocków.


Nie nam a takiemu jednemu co jest na F. i uwielbia rzucac kostkami...


Cytat: "Sony"
Po drugie duży 30 osobowy klocek pieszych szkieletów jest idealny na Khornitów, należy zastosować prostą acz skuteczną metodę : szkielki na max do przodu Chaos wchodzi (ma zasięg i frenzy resztę sobie dopowiedzcie)

Faktycznie - bo oponent to zasłony nie używa i da się w to wpakować...
Policz sobie ataki od pięciu khornitów, exalted championa, szarży maruderów na konikach i daemon princa. Jedna tura i zero problemu...
I nie mów mi, że nie wjadę w to wszystko naraz bo mobilność przyśpieszonych szkiletów jest dokładnie taka jak zwykłej piechoty - czyli w porównaniu z kawalerią znikoma...

Cytat: "Sony"
a jazdą mumi też to można zrobić, szczyt marzeń Khornicki frenzy rydwan szarżujący w LAS (bo był frenzy)  :D


Eeeeh. Przyzwyczajcie się, że Khorne to najmniej "samograjna" armia chaosu. A oponent czasami myśli...
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline Finfarin

Tomb Kings
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 12, 2003, 10:01:02 pm »
Cytat: "Iberales"
Cytat: "Sony"
Panowie, spokojnie, bez podniecania, pogadajcie z Bastorem, gra Skavenami i napisze Wam jak się wygrywa szczurami stosując metodę duże klicki i dużo klocków.


Nie nam a takiemu jednemu co jest na F. i uwielbia rzucac kostkami...


EOT. To jest męczące.
quote]
"Tolerancja jest cnotą ludzi bez przekonań"
 [/quote]

G.K.Chesterton

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 13, 2003, 09:00:19 pm »
Cytat: "Finfarin"
EOT. To jest męczące.


Doprawdy?
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
etc. aż się znudzi wstukiwać <Ctrl>+<v>
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline wste

Tomb Kings
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 13, 2003, 09:07:36 pm »
Zaręczam, że gra z defensem jeszcze nudniejsza jest

wste
edwo słoneczko uderzy
W okno złocistym promykiem,
Budzę się hoży i świeży
Z antypaństwowym okrzykiem.
(...)
Niech się ciężarem tym ze mną
Podzieli któryś z rodaków!
Mój Boże ile tam siedzi
Głupich endeckich pismaków.

Tuwim

Offline Finfarin

Tomb Kings
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 13, 2003, 11:14:51 pm »
Cytat: "Iberales"
Cytat: "Finfarin"
EOT. To jest męczące.


Doprawdy?
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
etc. aż się znudzi wstukiwać <Ctrl>+<v>

Nie prowokuj mnie, w końcu kto wypisał wszystkich x-menów?
Poza tym nie widze w defie nic nudnego- owszem inicjatywa należy do ofensa, ale przy defie  też się dobrze człowiek bawi. I nie jest odmóżdzajacy. ALe to już było wałkowane
quote]
"Tolerancja jest cnotą ludzi bez przekonań"
 [/quote]

G.K.Chesterton

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 13, 2003, 11:20:03 pm »
Jakoś wierzyć mi się nie chce, że ich ---[WPISAŁEŚ]---.

Tak to już było wałkowane.
Nie mam ochotoy na kolejną porcję argumentow ---[bo tak]---.
Ta gra polega na Inicjatywie bo bez tej nie sposób skutecznie odpowiadać na poczynania oponenta więc niektórzy tworzą armie w których odpowiadać trzeba nie ruchem a turlaniem kostek...
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline daysleeper

Tomb Kings
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 16, 2003, 12:33:15 pm »
Skorpiony są najlepsze. T5 killing blow. A dzięi inkanatacjom prawie zawsze pierwsze szarżują. Ja grałem z Khemri tylko raz (Jabłośnki:-)) i znam ból jaki potrafią sprawić skorpy.
Czy może ktoś powiedzieć cos o Uszapti?? Czy ktos to wystawia?? Czy to mocne??
...nawet sam Mesjasz był na sprzedaż..."

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 16, 2003, 12:44:52 pm »
Jak bym grał (a chrzest bojowy moi Khemri przejdą w piątek) to brał bym U.

Sami w sobie w porównaniu z kosiorami z innych armii są cieńcy ale to jedyna jednostka która ma sporo ataków z siłą sześć - czyli jako jedyna może ruszyć cokolwiek mocnego
Dodatkiem jest to, że dzięki magii mogą uderzać również w turze magii - a wtedy to już przestaje być zabawne a zaczyna boleć.
Steam tanka zjadają w jedną turę  :wink: .

IMHO są lepsi od Giganta bo trudniej ich ubić - można wszkrzesić póki jeden bydlak został na stolea gigant to gigant strzał z działa i po ptokach...
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline daysleeper

Tomb Kings
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 16, 2003, 05:07:20 pm »
Zastanawiam się cały czas czy na drugą armię wybrac khemri czy wampiry. W sumie to więcej wiem o wampirahc i klimat bardziej mi się podoba, ale khemri sa mocne. Pomyślę nad tym ale chyba raczej mój wybór padnie na Wampiry, w końcu klimat przede wszystkim:-))
...nawet sam Mesjasz był na sprzedaż..."

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 16, 2003, 06:49:52 pm »
A co jest mocniejszego u Khemri czego nie mają wampiry?
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline daysleeper

Tomb Kings
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 16, 2003, 07:49:38 pm »
NO myślę że imo wszystko magia jest mocniejsza u Khemri. Jak już mówiłem  grałem tylko raz z khermi i to był jabłoński i on miał z pięć "popychaczek: na rundę. Poza ty mają takie śmieszne jednostki jak scorpy i regony chariotów. 8)
...nawet sam Mesjasz był na sprzedaż..."

 

anything