Brawo - w moim prywatnym rankingu jesteś czwartą osoba która dała się zwieść nazwa tej jednostki - goście służą nie do walki wręcz a raczej do dostarczania ranków i outnumbera tam gdzie ich będę potrzebował - z potencjalnym ruchem 24 nadaja się doo tego w odróznieniu od duuuużych klocków piechoty...
To jest armia która ma jakiekolwiek szanse dojechac kiedyś do oponenta a nie tylko patrzeć zaaferowana jak ten wywala ja turze strzelania w kosmos.
Poza tym: duuuuuża jednostka szkieletów kosztuje duuuużo i taktycznie nadaje się do gry jak, nie przymierzajac, kawałek terenu, zaś podstwową zaletą Khemri jest ich zwrotność i mozliwość niespotykanych jak dotąd koncentracji ataków
(klocek orkowej piechoty? doskonale... wjazd konnych od przodu i princa na piechotkę z Cloakiem, misie położa dwóch orków, bohatyr też dwóch - odda dwóch + sześciu - dziewięć ataków, sześć trafień, trzy woundy, jeden save na 4+. CR Rany: 4:2, Ranki: 3:3, Outnumber: 1:0, sztandar 1:1. Wynik: Fear outnumber... - udało się ale powtarzam, Oni służą do czegoś zupełnie innego niż walka tak sobie, od przodu!).