Nr 1. - Dwie podróże z Fellinim - zaskoczył mnie ten komiks pozytywnie (a to lubię)
Nr 2. - Kaznodzieja #3 - Aż do końca świata (Jest coraz lepszy -prawdziwy odlot)
Sandman #3 - Dom lalki, część 1 - (Całkiem dobra część -chociaż 4 podoba mi się bardziej, może dlatego, że to dokończenie wszystkich zaczętych tu wątków)