Star Trek, Babylon 5 i Farscape - grzech nie znać któregokolwiek.
Poza tym: Stargate, Lexx (dość... dziwny... ale i tak warto), Andromeda (bardzo pklasyczny, ale wciąga), Ziemia - Ostatnie Starcie (Coś na pograniczu typowego sf i X-Files)
Twin Peaks jak najbardziej. Absolutnie genialny.
x-files.. ale to wszyscy znaja...
Buffy - obowiazkowo
Xena - zwłaszcza odcinki autoparodystyczne.