Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > WFB

Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...

<< < (9/11) > >>

Falki:

--- Cytat: "Loremaster" ---Tylko dla piechoty bleeeeeeeeeeee
Szkielety po to im dawać itak nic to im nie pomoż.
Banner przydatny tylko dla Tomb Guardów jeśli ich bierzesz to spoko ale zależy to jakie będą mieli zasady i uzbrojenie.
Nie wiecie czy Tomb King and prince mogą mieć h.armour i great weapon???
--- Koniec cytatu ---

Szczegóły wyposażenia characterów nie są mi znane.
Dlaczego nie warto brać szkieletów? A widziałeś kiedyś szkielety, które pogoniły Chaos Warriorów? To łatwe. A free reform daje ci mase możliwości - nie trzeba przecież szarżować po nim. Można po prostu się "zreformować", a potem się ruszyć. Ustawiasz oddział pod szarże przeciwnika, ale w taki sposób, że jak zaszarżuje, to dostanie w następnej turze atak z flanki i bye, bye.
Żeby Tomb Guardzi byli grywalni, to dla mnie muszą mieć T4, heavy armour, shielda i jakąś sensowną zasadę specjalną (słyszałem, że mają mieć hatred - wolę Killing Blow, ale z braku laku...).

Falki:
Na stronie GW jest już Khemri Army Deal (jak dla mnie strasznie drogi, jak wszystkie poprzednie - bo kosztuje 125 funtów).

Pudło ma w składzie 2 priestów, Tomb Kinga, Battle Standard Bearera, Skull Chukkę, 1 box szkieletów (teraz jest tylko 16 sztuk, szkoda),  5 chariotów (ciekawe, podobno są po 3 w samodzielnym boxie, jak oni zrobili z tego 5?) i 8 kawalerzystów. Aha, jeszcze 3 Ushabti - oficjalna pisownia brzmi "USHABTI", chociaż spotykałem się z róznymi wersjami.

Ja chyba nie będę malował tych figurek w sposób polecany przez GW - nie podobami się ten błekit, jest taki trochę... gejowski.[/img]

Falki:

--- Cytat: "Ulthran" ---Już wiem jak działa magic Missle 3D6 z siłą 2
--- Koniec cytatu ---

Strasznie biedny magic missile. Ciekawe, komu to może krzywdę zrobić... Goblinom? Nie mogli chociaż zrobić siły 3?

Ulthran:
Falki pomyśl jakby tem missle miał 3 siły wczodził ze scrolla nawet 12(!) razy w grze... weźmy statystykę
siła 2: strzelamy do zwykłych ludzi z savem 5+ wchodzi 10-11 trafień. 3-4 ranią 1 max 2 trupy x 12 wychodzi ok. 15 trupów
siła 3: to samo 10-11 trafień 5-6 ranią 2 max 3 trupy x 12 wychodzi 25-27 trupów

Falki:

--- Cytat: "Ulthran" ---Falki pomyśl jakby tem missle miał 3 siły wczodził ze scrolla nawet 12(!) razy w grze... weźmy statystykę
siła 2: strzelamy do zwykłych ludzi z savem 5+ wchodzi 10-11 trafień. 3-4 ranią 1 max 2 trupy x 12 wychodzi ok. 15 trupów
siła 3: to samo 10-11 trafień 5-6 ranią 2 max 3 trupy x 12 wychodzi 25-27 trupów
--- Koniec cytatu ---

No właśnie, i to by było w nim piękne ;-)) czemu inne armie mają 2d6 z siłą 5, albo przechodzące d6 z siłą 6, czy coś w tym stylu, a Khemri ma 3d6 z siłą 2 jako jedyny "direct damage"?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej