trawa

Autor Wątek: 40k-owe Prawa Murphy'ego  (Przeczytany 7709 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Barcel_PL

40k-owe Prawa Murphy'ego
« dnia: Grudzień 28, 2006, 04:48:36 pm »
wszystko z życia wzięte...

Prawo Piłowanej Kości
Niezależnie jak dobrze wychodza ci rzuty na rozpoczecie gry (lub jak dobrze pilujesz kosci) przeciwnik wyrzuci wiekszy wynik (albo bedzie mial przerzut na rozpoczecie)

Prawo Zasiegu Broni
Niezaleznie jak dobrze rozstawisz swoje oddzialy zawsze zabraknie ci paru milimetrow do oddania strzalu

Prawo Scatterowania
Wlasne oddzialy ustawione obok spadajacego blasta dzialaja jak magnes na strzalke na scatterze. Natomiast wynik na odleglosci scattera jest proporcjonaly do odleglosci oddzialu

Prawo Scatterowania 2
Jezeli w poblizu nie posiadamy wlasnego oddzialu powyzsze regulu odnasza sie do najbliszej krawedzi stolu lub do najbliszej pustej przestrzeni

wiecej grzechow nie pamietam...

Offline Doom

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 29, 2006, 11:32:19 am »
Niezłe zwłaszcza pierwsze scaterowania :D
Obrazisz się jak zasytyję na innym forum?
Osiem głosów na Tak, jeden głos na Nie. Jednogłośnie wygrywa Nie

Offline Denlock

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 29, 2006, 12:19:25 pm »
Prawo pewnych rzutów

Gdy rzucasz na 2+ trafienie zawsze wypada 1 na kosci:D[/b]
img]http://img245.imageshack.us/img245/5192/tauplayerpy6.jpg[/img]

szukam chetnego do gry we wrocku gram Tau jak widac i z checia pogadam na gg:3591462

Offline Uldor

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 29, 2006, 01:00:13 pm »
Prawo Fleetowania
Wynik rzutu na fleeta jest odwrotnie proporcjonalny do przydatności jednostki, dla której został on wykonany.

Prawo wjeżdżania/wskakiwania w ciężki teren
Jednostki o największym koszcie punktowym rozbijają się najszybciej.

Prawo przerzutu na tabelki
Wynik przerzucony zawsze gorszy jest od wyniku przerzucanego.


Uldor
I tak, w wigilię zniszczenia Mordheim, wraz z ludźmi zgromadziły się tam człowiecze grzechy, niczym trucizny i jady, co gromadzą się w jednym wrzodzie, który felczer może usunąć sprawnym cięciem noża"

Bernhardt Hal, Generał Templariuszy Sigmara

Offline Yedli

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 29, 2006, 01:38:42 pm »
Prawo Nieoznaczoności Terminatorskiej

Inv 5+ udaje się częściej niż Armour Save 2+.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Barcel_PL

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 29, 2006, 01:56:41 pm »
Cytat: "Doom"
Niezłe zwłaszcza pierwsze scaterowania :D
Obrazisz się jak zasytyję na innym forum?


nie nie obraze sie nawet tym lepiej

Offline Barcel_PL

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 29, 2006, 02:43:59 pm »
kilka prosb regulacyjych:

I. jezeli zamieszczacie jakies prawa to w sposob bardziej ogolny nie odnoszacy sie do pojedynczych jednostek

II. prawa piszcie w sposob

Nazwa Prawa

Wytlumaczenie

z gory dziekuje

Offline Soren

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 29, 2006, 03:38:13 pm »
Prawo Przebicia

Podczas strzelania do pojazdu, nieważne jak silna jest broń- kości na rzucie na penetracje lub glanca strasznie lubią wynik 1 i 2
"Fanaticism leads to heresy..."

Offline Ugluk

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 29, 2006, 04:39:03 pm »
Prawo Trafień/Zranień
Im więcej trafień, tym gorszy rzut na ranienie.

Prawo Jink'sa.
Im większa siła broni agresora, tym częściej wychodzi.

Offline Barnie

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 29, 2006, 04:39:39 pm »
Prawo Zawodności Snajperki (uniwersalne w świecie 40k ;))

Ranisz częściej niż trafiasz.


 8)

Offline Alexander

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 29, 2006, 05:33:43 pm »
Prawo zawodności oddziału scout'ów

Zanim cokolwiek zrobią to zdążą się już pożegnać z grą i nigdy się nie spłacają...!!! :D

Pozdro, Alexander !!! 8)
img]http://i51.photobucket.com/albums/f375/trump69/Other/1.jpg[/img]

Offline Lucky

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 29, 2006, 05:41:27 pm »
Prawo Eksplozji

Jeśli rozwalisz pojazd w walce wręcz, a efektem penetracji będzie eksplozja, obejmie ona wszystkie twoje oddziały
http://www.forum.gildia.pl/index.php/topic,35727.0.html - zachęcam do zapoznania się z wątkiem!!

Offline Spejs

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 29, 2006, 05:56:44 pm »
Prawo Psychic power'ow

W momencie, kiedy elementem krytycznym dalszego ciagu gry jest to aby rzucana moc wyszla, test nie wychodzi i na dodatek psyker dostaje atak z perils of the warp.
Per mortis ad gloria

Offline rhion

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 29, 2006, 06:42:35 pm »
Prawo Asfaltu

Ilość 6 na trafienie jest odwrotnieproporcjonalna do ilości Assaltcanonów w armii.

rhion
They are the lords of destruction, the harbringers of doom
and wherever they go, they leave only dead and dying in ther wake.

They are the DARK ANGELS"

Offline the best of IG

40k-owe Prawa Murphy'ego
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 29, 2006, 07:49:11 pm »
Prawo Lasguna

Im mniej latarek swieci, tym są bardzie zabójcze.

Prawo plazmy

Jeśli plazma może się przegrzać, to na pewno to zrobi w najnieodpowiedniejszym momencie + przez pierwsze 2 tury więcej naszych ginie od swoich plazm, niż od kulek wrogów.

Prawo kostek

Im masz gorsze rzuty, tym lepsze ma przeciwnik.

I na koniec : "nie ma złej armii, są tylko takie którym nie idą rzuty"
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

 

anything