Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 826583 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rfk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4440 dnia: Listopad 13, 2010, 04:56:55 pm »
Wygląda jak by Thunderhawk się zderzył czołowo z dredem i się zwinął w harmonijkę. I powstało tak oto takie paskudztwo.

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4441 dnia: Listopad 13, 2010, 06:52:13 pm »
Raczej jakby orkowy fightabomber wjechał w dupę landraiderowi.
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4442 dnia: Listopad 14, 2010, 07:18:29 am »
http://www.games-workshop.com/maint/gamesworkshopMaintenancePage.htm
Cytuj
We are currently performing maintenance on our web site. Please check back at a later time. We apologize for any inconvenience this may cause.

 

Thank you for your patience.

GW cosik kombinuje? :)

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4443 dnia: Listopad 14, 2010, 08:45:55 am »
Nie, to się pojawia regularnie.

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4444 dnia: Listopad 16, 2010, 01:35:24 pm »
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4445 dnia: Listopad 16, 2010, 05:14:25 pm »
Zasadniczo to najnowszym IA jest 9, ale rozumiemy o co chodzi.   :badgrin:
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4446 dnia: Listopad 16, 2010, 08:46:05 pm »
Heyka !!!
Tak naprawde - kwestia gustu :wink: Mi sie podoba  :cool:
I tak BTW - czy sie mnie wydaje, czy jest jednak widocznie mniejszy od Valkirii/Vendetty?
Cze !!!
Mi też, chyba takie skrzywienie bladziowe mamy :wink:
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4447 dnia: Listopad 17, 2010, 06:56:25 am »
Raven jest wypaśny .... a żadnego skrzywienia bladziowego nie mam
dokładnie taki jak być powinien - prostota i użyteczność

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4448 dnia: Listopad 17, 2010, 10:06:21 pm »
GW mnie zastrzeliło - FAQi wróciły, ale bez DE. Przez kilka dni nie było żadnych bo chcieli skasować jednego? Geniusze.  :badgrin:

P.S. Na razie widzę zmiany w FAQu do rulebooka. Ale za różową czcionkę ktoś powinien strzała wyłapać.  :lol:
 
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2010, 10:21:44 pm wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4449 dnia: Listopad 17, 2010, 10:32:24 pm »
No, np.:

Q: Who gets a cover save when two units are
intermingled? (p21)
A: The unit with the model closest to the enemy that is
firing does not have a cover save.

Poza tym oficjalnie:

Q: If a model fires a template weapon out of a vehicle, will
the vehicle be hit if it is underneath the template? (p66)
A: No it will not be hit.


Ciekawostki przyrodnicze:

Q: If a transport vehicle is destroyed in the same turn as it
moved flat out what happens to any embarked models? (p70)
A: They are removed as casualties.

Q: If a unit that contains one or more models with the Slow
and Purposeful special rule assaults does the whole unit
count as assaulting through difficult terrain and hence
strike at initiative 1 unless they have assault grenades?
(p76)
A: No. Only models with the Slow and Purposeful special
rule will count as moving through difficult terrain for this
purpose. Whilst the rest of the squad are reduced to
moving at the same speed this does not also make the
ground difficult for them

Q: If only some of the models in a unit have the Stealth
special rule, does the whole unit benefit from the +1 cover
save? (p76)
A: Yes. In effect the ones with the Stealth special rule
ensure their colleagues also find good places to hide.

Q: What happens when a unit arrives from reserves but is
unable to completely move onto the board? (p94)
A: The unit is destroyed and removed from play.

Poza tym sporo dupereli, dużo punktów zgodnych z PKZtami (które trzeba będzie pewnie uaktualnić i uszczuplić) itd. Warto przeczytać.

http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m1490286a_FAQ_40Krulebook_version1_1.pdf

PS. Generalnie Yedli zwrócił uwagę na to samo :smile:



« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2010, 10:48:01 pm wysłana przez metalfan »
SW / GK / BA

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4450 dnia: Listopad 17, 2010, 10:36:27 pm »
Automatyczny zgon pasażerów po flat oucie. Pojazdy dostające bonusy za scout move'a. Jakieś dziwne myki są ze stealthem (wygląda na to że jeden model w oddziale wystarczy by cały oddział miał bonus, wyjaśniono że na otwartym polu w ogóle nie działa). W końcu wprost zapisano że jak koleś nie może wjechać z rezerw to ginie, i w ogóle warto się z tym zapoznać. Tylko ten kolor czcionki jest taki że można się pociąć mydłem.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4451 dnia: Listopad 17, 2010, 10:53:25 pm »
Mam od razu wprost pytanie. Czy pierwszy wymieniony przeze mnie punkt FAQa oznacza, że 2 jednostki nie mogą sobie dawać nawzajem covera i nie będzie już czegoś takiego jak szachownica (tzn. będzie, ale tylko 1 oddział z tego skorzysta)?
SW / GK / BA

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4452 dnia: Listopad 17, 2010, 10:55:09 pm »
Faq do bladych zniknął.

Już mogli sobie darować te poprawki do RB, bo potem powstają takie kwiatki:

Biedni Obliteratorzy w DoWie. Oj biedni:

Q: What happens when a unit arrives from reserves but is
unable to completely move onto the board? (p94)
A: The unit is destroyed and removed from play.

Q: What happens when a vehicle tank shocks a unit that is
already falling back? (p68)
A: The tank shock will be resolved in the usual manor.
Note that passing the Moral check for a tank shock will not
cause the unit to regroup it will just prevent them from
fleeing again.

Q: If a vehicle has a weapon with a limited amount of
shots, and it has none left, for example a hunter-killer
missile that has already been fired, does it count as a
weapon that can be destroyed by a Damaged - Weapon
Destroyed roll on the Vehicle Damage table? (p61)
A: No. Once a weapon cannot possibly fire again during
the battle it is effectively destroyed as far as Damaged -
Weapon Destroyed results on the Vehicle Damage table
are concerned.

Dużo tego jest część sonsowna a część naprawdę ściągnięta z księżyca.

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4453 dnia: Listopad 17, 2010, 10:58:59 pm »
Ale zniknął punkt o ignorowaniu zasad typu S&P jeżeli uniemożliwia to wejście na stół? :shock:


Bo ja czytając ten punkt nowego FAQa myślałem głównie o pojazdach - np. Valkiria, która chce wlecieć na stół, ale sytuacja na stole  jej to uniemożliwia itp. Albo jeden model z oddziału flankujących scoutów się nie mieści. W takim wypadku znika cała jednostka - nie wraca do rezerw czy traci model, tylko całość.
SW / GK / BA

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4454 dnia: Listopad 17, 2010, 11:07:47 pm »
Faq do bladych zniknął.
Ale jak dzielnie stawiał opór - tyle dni go kasowali. :-D
Cytuj
Biedni Obliteratorzy w DoWie. Oj biedni:

Q: What happens when a unit arrives from reserves but is
unable to completely move onto the board? (p94)
A: The unit is destroyed and removed from play.
Przeca w podstawce dalej stoi że :
If a unit has a special rule forcing it to move in a
specific direction (such as ‘rage’, for example) or that
could stop it from moving, the rule is ignored in the
phase when it arrives from Reserve.

Tak więc oblitów to nie dotyka (nie z powodu S&P w każdym razie)
Cytuj
Q: What happens when a vehicle tank shocks a unit that is
already falling back? (p68)
A: The tank shock will be resolved in the usual manor.
Note that passing the Moral check for a tank shock will not
cause the unit to regroup it will just prevent them from
fleeing again.
No to jest dowcip - jak goście mają zdać test który zawalają z automatu? Geniusze po prostu.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

 

anything