Jako, że lubię system ETC, to popełniłem ostatnio takie coś i chcę to wdrażać (po dopracowaniu, np. wywaleniu First Blood) na lokalach na Wschodniej Rubieży.
Misje podręcznikowe - wersja turniejowa.
CEL GŁÓWNY (8 pkt)
Gracz który wypełnił CEL GŁÓWNY otrzymuje 8 punktów. W przypadku remisu obaj gracze otrzymują po 4 punkty.
Poszczególne misje mogą pozwalać na bardziej stopniowane wyniki.
CEL POBOCZNY (4 pkt)
Gracz który wypełnił CEL POBOCZNY otrzymuje 4 punkty. W przypadku remisu obaj gracze otrzymują po 2 pkt.
Poszczególne misje mogą pozwalać na bardziej stopniowane wyniki.
CELE DODATKOWE (obowiązują w każdej misji)
Slay the Warlord
Gracz, który zabił wrogiego Warlorda dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. W przypadku zgonów po obu stronach wynik pozostanie bez zmian.
First Blood
Gracz, który jako pierwszy zniszczył przeciwnikowy cały unit dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
Linebreaker
Gracz, który w momencie zakończenia gry ma w strefie rozstawienia przeciwnika więcej jednostek punktujacych (scoringów) niż przeciwnik w jego dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
"Legendary Fighter" (Warlord Trait) - za kazde zabicie w pojedynku wrogiego charactera przez Warlorda, gracz z tym Traitem dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
MAŁE PUNKTY (8 pkt)
Należy obliczyć róznicę w małych punktach pomiędzy graczami i porównać ją z poniższą tabelą:
pkt* W P
x-x 4 4
x-x 5 3
x-x 6 2
x-x 7 1
x-x 8 0
*w zależnosci od ilości punktów na jakie toczy sie gra, (wielkośc armii w punktach / 2)
Wyczyszczenie stołu z jednostek przeciwnika = automatyczna wygrana 20:0
Rozstawienie (Deployment): zgodnie z podręcznikiem.
Misje:
1. Crusade
CEL GŁÓWNY: D3+2 znaczniki (12" od siebie nawzajem, 6" od krawędzi stołu, Mysteroius). Wygrywa gracz, który w momencie zakończenia gry kontroluje więcej znaczników.
CEL POBOCZNY: Anihilacja. Obaj gracze rozpoczynają z 2ma punktami. Za kazdy KillPoint przewagi gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
2. Purge The Alien
CEL GŁOWNY: Anihilacja. Obaj gracze rozpoczynają z 4ma punktami. Za kazdy KillPoint przewagi gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 4 dodanych/odjętych).
CEL POBOCZNY: Ćwiartki Stołu. Obaj gracze rozpoczynają z 2ma punktami. Za każdą kontrolowaną ćwiartkę stołu gracz dodaje 1 pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady kontrolowania ćwiartki: W momencie zakończenia gry gracze zliczają wartości jednostek znajdujacych sie w całości w danych ćwiartkach (Troops 2g, inna jednostka 1g, Transport dedykowany 0g). Kontroluje ćwiartkę ten gracz, którego jednostki na danej ćwiartce mają większą wartość.
3. Big Guns Never Tire
CEL GŁÓWNY: D3+2 znaczniki (12" od siebie nawzajem, 6" od krawędzi stołu, Mysteroius). Wygrywa gracz, który w momencie zakończenia gry kontroluje więcej znaczników.
CEL POBOCZNY: Obaj gracze rozpoczynaja grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikoi jednostkę ze slotu Heavy support gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu Heavy Support są jednostkami punktujacymi (nawet jeśli są pojazdami).
4. The Scourging
CEL GŁÓWNY: 6 znaczników (12" od siebie nawzajem, 6" od krawędzi stołu, Mysterious, jeden o wartości 4g, 2 o wartosci 3g, 2 o wartości 2g, 1 o wartości 1g, rozstawiane losowo, wartości odkrywane przed decyzją o przejęciu inicjatywy). Obaj gracze zaczynają z 4ma punktami. Z końcem gry za każde 2g przewagi gracz dodaje 1 pkt, a przeciwnik odejmuje1 pkt (do maksimum 4 dodanych/odjętych).
CEL POBOCZNY: Obaj gracze rozpoczynaja grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikoi jednostkę ze slotu Fast Attack gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu Fast Attack są jednostkami punktujacymi (nawet jeśli są pojazdami).
5. The Emperor's Will
CEL GŁÓWNY: 2 znaczniki (12" od siebie nawzajem, 6" od krawędzi stołu, każdy gracz ma 1 w swojej strefie rozstawienia, Mysteroius). Wygrywa Gracz, który z końcem gry kontroluje oba znaczniki.
CEL POBOCZNY: Anihilacja. Obaj gracze rozpoczynają z 2ma punktami. Za kazdy KillPoint przewagi gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
6. The Relic
CEL GŁÓWNY: Relikt (warunki postępowania z Reliktem jak w podręczniku)
CEL POBOCZNY: Ćwiartki Stołu. Obaj gracze rozpoczynają z 2ma punktami. Za każdą kontrolowaną ćwiartkę stołu gracz dodaje 1 pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady kontrolowania ćwiartki: W momencie zakończenia gry gracze zliczają wartości jednostek znajdujacych sie w całości w danych ćwiartkach (Troops 2g, inna jednostka 1g, Transport dedykowany 0g). Kontroluje ćwiartkę ten gracz, którego jednostki na danej ćwiartce mają większą wartość.