Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824395 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wosho


Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2776 dnia: Luty 21, 2009, 10:34:21 am »
Rogue Trader RPG, czyli nie samą herezją człowiek żyje.  8)

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2777 dnia: Luty 21, 2009, 10:52:21 am »
Cudo książka się zapowiada. DH jest fajne, ale jakoś nie idzie nam to granie. Szczerze mówiąc mam pewne problemy z kreowaniem tego świata. Jak się wchodzi do olbrzymiego Hive City to ciężko się graczy po nim prowadzi. ;) Inna sprawa, że moja grupa zawsze wolała dawać po ryju nie gadać. ;)
Za to Rogue Traderem być z własnym statkiem.. Nie mogę się szczerze mówiąc doczekać. :)

Offline Lord Xentar

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2778 dnia: Luty 22, 2009, 09:08:05 pm »
A to numer. Zaskoczyli mnie zupełnie. Jeszcze do końca nie wyeksploatowali Dark Heresy, a tu nowy system. Ciekaw jestem, czy będzie on kompatybilny z DH pod względem mechaniki i backgroundu (chodzi mi np. o okres, w którym będzie toczyć się gra). Rozwiązałoby to wiele problemów np. jak obsługiwać statek kosmiczny :D. Niby dla dobrego MG nic nie  jest trudne, ale człowieku: weź, narysuj, wymyśl jak to wszystki działa itd. Zwykle to marnowanie czasu, który można by przeznaczyć na robienie intrygi.

Mógłbym napisać więcej, ale kończe bo nie wiem, czy to nie zostanie uznane za OT.
« Ostatnia zmiana: Luty 22, 2009, 09:11:22 pm wysłana przez Lord Xentar »
Chaos ogarnie Wszechświat, a my, wybrani jego słudzy zostaniemy wywyższeni w Jego oczach!

Offline Idaan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2779 dnia: Luty 22, 2009, 09:39:10 pm »
Cytuj
Ciekaw jestem, czy będzie on kompatybilny z DH pod względem mechaniki i backgroundu (chodzi mi np. o okres, w którym będzie toczyć się gra).
Tak, tylko wyższy będzie poziom doświadczenia (zarówno startowy jak i końcowy) postaci, no i władza jaką dysponują. Będzie można grać postaciami które prowadziło się w DH: nowe rozwinięcia dla nich mają znaleźć się w podręczniku "DH: Ascension".
Tak czy inaczej, to będzie dobry rok.

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2780 dnia: Luty 24, 2009, 08:28:43 am »
40K PLAY-AID: Army of Death

http://www.box.net/shared/i8k5d9og4q

Offline krawat

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2781 dnia: Luty 24, 2009, 11:15:00 am »
40K PLAY-AID: Army of Death

http://www.box.net/shared/i8k5d9og4q
Świetne  :) czy takie cos orgowie mogą dopuścić na turniej??
ZAPINAMY

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2782 dnia: Luty 24, 2009, 11:18:15 am »
Oczywiscie, ze moga ...
Z tego, co mi wiadomo, na Dice Crusherze dopuszczona jest np. BoLSowa wersja ACki. Do tego wszystkie dotychczasowe produkcje chlopakow z loodki (AoD jeszcze nie czytalem) sa zbalansowane (czesto zdecydowanie lepiej niz orginalne kodeksy by GW  :lol: :lol: :lol:) i w pelni profesjonalnie zrobione. Wiec IMHO - czemu nie.
Cze !!!

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2783 dnia: Luty 24, 2009, 11:18:25 am »
Org może wszystko :p

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2784 dnia: Luty 24, 2009, 11:28:37 am »
Oczywiscie, ze moga ...
Z tego, co mi wiadomo, na Dice Crusherze dopuszczona jest np. BoLSowa wersja ACki. Do tego wszystkie dotychczasowe produkcje chlopakow z loodki (AoD jeszcze nie czytalem) sa zbalansowane (czesto zdecydowanie lepiej niz orginalne kodeksy by GW  :lol: :lol: :lol:) i w pelni profesjonalnie zrobione. Wiec IMHO - czemu nie.
Cze !!!

Coz ja licze ze dopuszczony jest tez Genokult z Cj, aczkoliwek z dopuszczanie roznych dziwnych rzeczy bym uwazal - zaraz padnie jeszcze petycja o Movie Marines. Z tym ze o ile jeszcze Genokult jest powiedzmy dosc blisko do pol-oficjalnosci, o tyle ta AoD jest juz zupełnie funowska i niestety poprzez niektore z sufitu wziete zasady niezbyt wkleja sie w 40k imho (strzelanie piechoty po ruchu z ciezkich broni). Ale akurat dice crusher ma taka specyficzna formule, ze mysle ze Dominik ze bedzie stawal okoniem, zwlaszcza ze armia nie jest jakos bardzo, bardzo bezesensu (no, troche jest termosy z FnP zawsze beda bezsensu). Moim zdaniem na crushera mam zdanie jak Eman, czemu nie? Poza crusherem - lokale - tak - for fun. Co do reszty duzych turniejow to wolabym jednak takich udziwnien nie widziec.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2785 dnia: Luty 25, 2009, 01:27:40 pm »
Piechotę strzelającą po ruchu z ciężkich broni sam używałeś w gwardii:P
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Uriel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2786 dnia: Luty 25, 2009, 03:11:25 pm »
Piechotę strzelającą po ruchu z ciężkich broni sam używałeś w gwardii:P
Zwłaszcza, ze po tym ruchu Ig ma bs3 :)
Cytuj
Give me a hundred space marines. Or falling that, bring me vortex granade.

Offline krawat

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2787 dnia: Luty 25, 2009, 05:48:52 pm »
Piechotę strzelającą po ruchu z ciężkich broni sam używałeś w gwardii:P
i FnP  8)
ZAPINAMY

Offline jachu_ka

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2788 dnia: Luty 25, 2009, 06:48:19 pm »
Zwłaszcza, ze po tym ruchu Ig ma bs3 :)

a nieruchoma ma więcej?

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline Uriel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2789 dnia: Luty 25, 2009, 07:20:36 pm »
a nieruchoma ma więcej?
Nie, ale marini mają po ruchu 2
Cytuj
Give me a hundred space marines. Or falling that, bring me vortex granade.