Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 826049 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2850 dnia: Marzec 19, 2009, 02:26:03 pm »
Heyka !!!
Hmm czyli to samo co ma gwardia. Tyle, że gwardzista nie ma spluwy z S5 i marekrami dajace -1 covera czy BS4 ;)
A ryba Tau może spokojnie osłonić się przed walką w CC ruszając na 12", zawsze to trafianie na 6+ przeciwnika
Eeeech ... Tau nie maja plazm w podstawowych squadach ... nie maja tez ciezkich pukawek. Nie maja piechoty kosztujacej tyle, co bloto i trawa i posiadajace do 4 broni specjalnych (wszelkiej masci veterani). Nie maja duzych plackow z AP3 i AP2. Do tego w close combacie to nawet Gwardia w porownaniu z Tau'ami wymiata. Generalnie roznica jest kolosalna - to tak, jakbys w IG w Troopsach mial jedynie Storm Trooperow, bez mozliwosci brania broni specjalnych, i Chimere do nich - koniec opcji ...
Co do pojazdow - w momencie, kiedy kazdy SM/CSM ma na bazie granaty ppanc, plus zawsze bijesz w tylni pancerz, latanie 12 cali niewiele daje. Poza tym - czesto-gesto musisz ture wystac na objectivie (jest np. random) - wtedy ciezko sie lata 12 cali ;) no i - jak latasz tyle, to ograniczasz mozliwosci strzelania - czyli patrz punkt na temat drogich Troopsow, ktore NIC nie robia ...
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Marzec 19, 2009, 02:41:36 pm wysłana przez Eman »

Offline Lord Xentar

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2851 dnia: Marzec 20, 2009, 06:22:59 am »
Lecz z drugiej strony commander Tau (czy jak on tam się zwie), jako jeden z nielicznych może wziąść sobie wszystkie bajery takie jak ciężkie bronie itp. To się jakoś compensuje i układa w sensowną całość. Poza tym spluwa Tau - S5, to (uwzględniając ilość kolesi w składzie) zarówno broń kosząca piechotę, jak i lekka broń przeciw pancerna (na wszelkiej maści Rhina, Sentinele itp.)
Chaos ogarnie Wszechświat, a my, wybrani jego słudzy zostaniemy wywyższeni w Jego oczach!

Offline Dewot

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2852 dnia: Marzec 20, 2009, 06:34:47 am »
Generalnie roznica jest kolosalna - to tak, jakbys w IG w Troopsach mial jedynie Storm Trooperow, bez mozliwosci brania broni specjalnych, i Chimere do nich - koniec opcji ...
Określenie Fire warriorów jako gorszych Storm Trooperów to IMO grube nieporozumienie. W czasach gdy na polach bitew dominuje save +3 wysyłanie ST do CC to samobójstwo. Suchy odział ST ma wygar w strzelaniu zbliżony do zwykłego Inflary sqadu, nawet przy potędze obecnych hellgunów ( są zdolne przebić pancerz orka lub tyranida).

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2853 dnia: Marzec 20, 2009, 07:13:10 am »
Heyka !!!
Określenie Fire warriorów jako gorszych Storm Trooperów to IMO grube nieporozumienie. W czasach gdy na polach bitew dominuje save +3 wysyłanie ST do CC to samobójstwo. Suchy odział ST ma wygar w strzelaniu zbliżony do zwykłego Inflary sqadu, nawet przy potędze obecnych hellgunów ( są zdolne przebić pancerz orka lub tyranida).
Czytanie ze zrozumieniem sie klania ...  :-?
Cze !!!

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2854 dnia: Marzec 20, 2009, 07:31:16 am »
Ogólnie kłania się po prostu coś takiego jak uniwersalność armii. Armie typu SM, CSM czy Orki mają taka wuchtę propozycji, że niezależnie od różnych opcji/misji/zasad itp zawsze coś ciekawego się znajdzie... a takie bidne BA, Necrony czy Tau mają taki WYBÓR że 12 latek po 2h lektury robi rozpiskę w pamięci łącznie z kosztami punktowymi jednostek.....

Offline Idaan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2855 dnia: Marzec 20, 2009, 09:32:45 am »
Brimstone nie wierzy tym plotkom, więc to na 99% ściema. Chociaż ja bym się nie obraził za plastikowego Scorpiona i gdyby w końcu wydali Jetbiki które są gotowe od roku.

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2856 dnia: Marzec 20, 2009, 10:46:42 am »
Właśnie dostałem tego Inkwizytora nowego z FW.
Musze powiedzieć że figurka jest nieziemska.  :shock:
Naprawdę genialna figurka.

Offline Soulles_Being

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2857 dnia: Marzec 20, 2009, 09:05:13 pm »
Heyka !!!Eeeech ... Tau nie maja plazm w podstawowych squadach ... nie maja tez ciezkich pukawek.

Racja racja, nie maja spec broni, ale każda ich podstawowa strzelba to jakby h.bolter, a w tej edycji prawie zawsze strzelasz.
Nie maja piechoty kosztujacej tyle, co bloto i trawa i posiadajace do 4 broni specjalnych (wszelkiej masci veterani).
W sumie tylko hq squady mogą mieć te 'wspaniałe' 4 spec bronie z tym, że bez wspaniałego BS.
A jakby porownywac gwrdie na karpaczu to sa tylko o 2pkt tansi od fire warriora.
Nie maja duzych plackow z AP3 i AP2. Do tego w close combacie to nawet Gwardia w porownaniu z Tau'ami wymiata.
Zgodze się że nie mają dostępu do takich placków jak IG, ale tu nie widze problemu bo obecnie nikt poza IG nie ma dostępu do takiego sprzętu jak IG. Tak wiem że SM czy CSM mają vindyka ale wiadomo, że to nie jest Demol z plasmacannonami.
Generalnie roznica jest kolosalna - to tak, jakbys w IG w Troopsach mial jedynie Storm Trooperow, bez mozliwosci brania broni specjalnych, i Chimere do nich - koniec opcji ...
Co do pojazdow - w momencie, kiedy kazdy SM/CSM ma na bazie granaty ppanc, plus zawsze bijesz w tylni pancerz, latanie 12 cali niewiele daje. Poza tym - czesto-gesto musisz ture wystac na objectivie (jest np. random) - wtedy ciezko sie lata 12 cali ;) no i - jak latasz tyle, to ograniczasz mozliwosci strzelania - czyli patrz punkt na temat drogich Troopsow, ktore NIC nie robia ...
Cze !!!

Eh dobra dalsze wyliczanie nie ma sensu.
Sek w tym, że IG ma dex do 3 ewentualnie 3.5 edycji, a Tau ma do 4. Kiedy jeszcze królowała 4 edycja to Tau było 'przegięte' i 'super mocne', napewno nie była i nie jest to słaba armia, zaś IG wyglądała przy niej blado. Nagle jest V edycja i TAU jest całkiem do niczego, a gwardia super mocna? Nie mogę się z tym całkowicie zgodzić.

Pozdrawiam ;)
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2858 dnia: Marzec 21, 2009, 07:12:04 am »
Cytuj
Planet Strike will supposedly come sooner than expected. I’m told July at the latest.

Rumoured rules:

In a game of Planet Strike, the Attacker/Defender split will be very important, with them possibly getting different FOCs.

Defender
Gets to place all terrain on the battlefield and picks his table edge.

He can declare Terrain to be dangerous if he wants (Mined for example) although it’s not clear how much he can do this for.

There will be buildings with mounted weapons, like armed bunkers etc. Probably, the defender will have to place all of his army.

Attacker
May place some Craters to get some cover.

May move in from his table edge, Deep Strike and Outflank, similar to a "Dawn of War" Scenario.

May also get some goodies like a prepared Artillery fire on the defending units, special equipment etc.

Will most likely get first Turn.

Releases:

New multipart plastic terrain kit similar to the Cities of Death ruins. With enough of those you will possibly be able to build fortresses, defensive structures for tanks, or control towers, outposts etc. (believed to be seen on Page 243 in the 40K rulebook).

Aircraft landing pad

New craters

Ironclad Dreadnaught

Land Speeder Storm

Vulkan Hes'tan

Plastic Thunderhawk is again mentioned.

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2859 dnia: Marzec 21, 2009, 10:33:10 am »
Dość wątpliwe ale wciąż ploty:

Cytuj
so other rumours to possibly add RE: models

Plastic Grey Knights (especially for teleporting squads as an attacking force)

Plastic Stormtroopers/Arbites Riot Squad (ST as an attacking unit, Arbites as a definate defending unit)

Rumoured early 2nd wave of IG stuff (Hydra, Leman Russ recut kit)

2nd Wave of Daemons (makes sense as they have DS as part of their deployment rules)

Land Speeder Storm (pushed up from the 2nd wave of SM)

Eldar Jetbikes

IG Vendetta conversion Kit (via Direct - as the plastic frames we have seen don't have enough weapons to make it and the Valkyrie instructions don't seem to include it)

Other possibilities (based on nothing but 'they would fit the release')
Plastic CSM Havocs

Plastic CSM Raptors

Offline Idaan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2860 dnia: Marzec 21, 2009, 11:38:15 am »
Czemu wątpliwe? Do Apokalipsy i Cityfighta (czy może raczej Medusy V) większość ras dostała coś nowego. Co prawda nie były to plastiki, a metale, ale jednak coś.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2861 dnia: Marzec 21, 2009, 12:00:41 pm »
Z ciekawostek literackich - kolejny tom Horus Heresy po Prospero Burns ma nosić wiele znaczący tytuł A Thousand Sons (autorem będzie oczywiście Graham McNeill).

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline trej

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2862 dnia: Marzec 21, 2009, 12:07:33 pm »
Z ciekawostek literackich - kolejny tom Horus Heresy po Prospero Burns ma nosić wiele znaczący tytuł A Thousand Sons (autorem będzie oczywiście Graham McNeill).

Y.

Yeah :D

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2863 dnia: Kwiecień 02, 2009, 09:59:48 am »
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Idaan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2864 dnia: Kwiecień 02, 2009, 02:48:58 pm »
IMHO w tym newsletterze o wiele ciekawszy był ten sneakpeak:

Może to być jakaś ściema, bo newsletter wyszedł 1 kwietnia, ale nazwa pliku: bshead wskazuje na Blood Slaughterera, kolejną ze starych Daemonic Engines.

 

anything