Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824139 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline trej

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3300 dnia: Listopad 19, 2009, 07:44:56 am »
Z jednej strony bardzo fajnie bo trudno na pewno facet ma wizje tego swiata i nie spadl z choinki.
Z drugiej strony szkoda że to jego debiut w roli scenarzysty a pomimo oczywistych podobieństw różnice są nie małe (o czym sam wspomina) więc efekt koncowy działania panów filmowców może go zaskoczyć :) Pożyjemy ...

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3301 dnia: Listopad 19, 2009, 01:05:38 pm »
Cytuj
Pożyjemy ...
Zobaczymy, a jak wyjdzie - się cieszymy  :lol: .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3302 dnia: Listopad 21, 2009, 08:52:11 am »
Się co poniektórzy doczekali - Wielki Ptak z ulicy niekoniecznie Sezamkowej:
http://www.forgeworld.co.uk/loc.htm

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3303 dnia: Listopad 21, 2009, 09:03:00 am »
sponsorami dzisiejszego programu są literki: L, O, F i cyferka 9  :lol:  ;-)
odnoszę wrażenie, że pomalowany lepiej się prezentuje.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3304 dnia: Listopad 21, 2009, 09:50:56 am »
No ja mam wrażenie, że figurka jest nierówna zarówno jeśli chodzi o rzeźbę (gdzie słabe są skrzydła IMHO), jak i malowanie katalogowe.

Offline Wołek

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3305 dnia: Listopad 21, 2009, 09:59:52 am »
Skrzydła są naprawdę słabo wyrzeźbione  ;-)
niech się za Thunderwolfy biorą  ;-)
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Offline trej

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3306 dnia: Listopad 21, 2009, 06:59:37 pm »
Wreszcie :D :D :D

Offline Cebul

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3307 dnia: Listopad 21, 2009, 08:59:24 pm »
Super, tylko model generalnie bidny że głowa mała... Ani dużo szczegółów, skrzydła jak z nagrobków, poza taka, jak by mu kawał pręta w kloakę wrazili... Jestem zawiedziony...
Na warseerze wiszą jego domniemane, ponoć spisane zasady. Szczerze mówiąc, to nie czuję mocy  :neutral:

Offline Hem'Ahn

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3308 dnia: Listopad 22, 2009, 10:47:29 am »
Wreszcie :D :D :D
wolałbym poczekać jeszcze pół roku, ale dostać porządny model, ten jest po prostu brzydki, a skrzydła to kpina, demon GW ma ładniejsze :/
co nie zmienia faktu, że i tak będę musiał go kupić, bo to ostatni brakujący w kolekcji ;)
Michałku
PKGB Sztab

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3309 dnia: Listopad 24, 2009, 08:40:58 pm »
Cytuj
2nd Trygon Variant: Mawloc
"The Mawloc is a Trygon variant with a distending mouth (like the Red Terror) and lots of funny spines all over it."

Hive Guard
"... the Hive Guard look awesome, surely a model everyone will want to have, but imo is also going to be a new "Zoa" in terms of its tippy-ness. It's a tall bit of metal. Those others who have seen can confirm.For me, i'm thinking weighted bases may be in my future."

Carnifex Stats
To support more Fex' in the army an overall reduction in stats should take place, however, increases elsewhere compensate (not sure if they mean in weapons or in the statline)

Biomorphs and Weapons
Crushing Claws are huge "can openers"...+1A, double s (10Max), ignore as, add d6 pen, d3 "wounds"/"vehicle hits" (too good to be true, IMO). The rumors around CC are running rampant. There is no doubt their effectiveness will be improved in the new codex. Models equipped will get a strength boon and the additional glance or wound on hit, so you can say these will be can-openers. I also heard the rumor that the nid ability that has been mentioned prior with CC is they can latch onto vehicles and prevent movement away from combat at the expense of their bonus attacks.

Talons +1A, "pinning"?

Envenomed claws, upgrade to CC symbiotes, wound on 3+

Rending Claws, autowound on 6 on hit, more expensive

Spinefists, fire and run (is this the rumor "subconcious weapon" we heard before?)

Barbed Strangler, large blast, entangle...unit next move as difficult terrain (Again, I thought this was a rumor elsewhere, too)

Bone sword, pretty much the same

Lashwhip, remove X attacks from attacking unit (allocate as wounds), can target individual, but then only affects single model. no min 1A. no longer base contact constrained. (a lot here and it seems complex, so I highly doubt all (or any) this is true, but I have no way to separate wheat from chaff)

Surprise Assault. (I'm not sure where this fits, if its an ability, a psychic thing, a army rule, a deployment rule, etc. If I were guessing I'd think it's lictor or Scuttlers related.) Unit enters play from reserve anywhere on table. must be 12" from enemy. Cannot assault the turn it enters play. Allowed normal DS "run"

Models
Ravenors (plastic) are 3 models per sprue. @ $29
Gargoyles (plastic) are 10 per box, and armed with fleshborers as the only weapons. @$44

Offline apok

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3310 dnia: Listopad 25, 2009, 11:12:27 am »
Stara Plotka...
Generalnie nie moge się doczekać widząc Carnifexy w oddziałach po 3, mające T5. Jeszcze lepszy byłby widok Warbossa instantującego cały oddział jedną szarżą:)
przechodzień nie miał żadnego pomysłu, którędy uciekać, więc go przejechałem

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3311 dnia: Listopad 25, 2009, 01:31:39 pm »
No ja mam nadzieje, że będzie można teraz te carnifexy instantować tradycyjnie i że dokupiony toughness to będzie (5)6 a nie po prostu 6. No i wtedy zakup meduzy, czy vindicatora od razu staje sie atrakcyjny  :lol:
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3312 dnia: Listopad 25, 2009, 01:36:38 pm »
No ja mam nadzieje, że będzie można teraz te carnifexy instantować tradycyjnie i że dokupiony toughness to będzie (5)6 a nie po prostu 6. No i wtedy zakup meduzy, czy vindicatora od razu staje sie atrakcyjny  :lol:

Zapewne będą mieć Ethernal warriora.

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3313 dnia: Listopad 25, 2009, 01:55:14 pm »
Zapewne będą mieć Ethernal warriora.
o tym samym pomyślałem.
BTW, odnoszę wrażenie, że coś się tych tyrków przerzedziło. i tak jakoś wydaje mi się, że tak mało osób na nie czeka. już bardziej ludzie żyli wilkami, których w sumie jeśli chodzi o graczy, to jest niewielu.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline mlodyrs

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3314 dnia: Listopad 25, 2009, 02:02:23 pm »
Najwyraźniej gracze wilków byli bardziej widoczni po tylu latach czekania.

 

anything