trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824267 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline apok

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3360 dnia: Grudzień 11, 2009, 09:35:33 am »
Pozatym nie ufałbym plotkom które mają w opisie "ward save" albo "core units"
Pozatym przy szarży Carnifex miałby mieć I7 czyli więcej jak Genestealer czy Harlekin.... ktoś ma wybujałą fantazję:)
A fakt że bronie nie będą uzależnione od "nosiciela" jest do bani:(
przechodzień nie miał żadnego pomysłu, którędy uciekać, więc go przejechałem

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3361 dnia: Grudzień 11, 2009, 10:56:36 am »
Cytuj
Weapons are: Fleshborer swarm, S4 ap 5 assault 20
Eeeee, I gwardia już nie będzie miała monopolu na najbardziej "wyszczałową" broń  :sad:.
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3362 dnia: Grudzień 11, 2009, 11:15:50 am »
Eeeee, I gwardia już nie będzie miała monopolu na najbardziej "wyszczałową" broń  :sad:.

ktorej nikt nie uzywa  :lol:
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3363 dnia: Grudzień 11, 2009, 11:57:16 am »
nie ma co pękać, z tego co widzę, to nie ma odporności na Instatnty, może będą Eternal Warriorzy. widzę, że GM GK lub BC z retinue GK termosów stanie się częstszym gościem na stołach ;-)
poza tym, skoro to wszystkie małe tałatajstwo ma biec do przodu, to np nie będzie miało strasznie pod górkę, by scorować obj w swojej strefie. podjeżdżasz w ostatniej turze pod nos 30 gauntom rhinosem (albo speederem, wreszcie się przydadzą  ;-)), i niech gonią chłopaki.
jednak trzeba mieć pełny obraz nowego kodeksu, by się o bardziej obiektywną ocenę pokusić.
muszę przyznać, że prócz tych Vendet/Valkirii, Manticory i ew Banewolfa to te dexy 40 tki w miarę zrównoważone wychodzą. tylko widać, że fantazja u twórców coraz większa. oczywiście, co nowego wymyślą, to trzeba będzie kupić lub konwersje zrobić, a do tego też trzeba coś kupić. a ostatnio sporo tego.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3364 dnia: Grudzień 11, 2009, 12:11:41 pm »
nie ma co pękać, z tego co widzę, to nie ma odporności na Instatnty, może będą Eternal Warriorzy. widzę, że GM GK lub BC z retinue GK termosów stanie się częstszym gościem na stołach ;-)
poza tym, skoro to wszystkie małe tałatajstwo ma biec do przodu, to np nie będzie miało strasznie pod górkę, by scorować obj w swojej strefie. podjeżdżasz w ostatniej turze pod nos 30 gauntom rhinosem (albo speederem, wreszcie się przydadzą  ;-)), i niech gonią chłopaki.
jednak trzeba mieć pełny obraz nowego kodeksu, by się o bardziej obiektywną ocenę pokusić.
muszę przyznać, że prócz tych Vendet/Valkirii, Manticory i ew Banewolfa to te dexy 40 tki w miarę zrównoważone wychodzą. tylko widać, że fantazja u twórców coraz większa. oczywiście, co nowego wymyślą, to trzeba będzie kupić lub konwersje zrobić, a do tego też trzeba coś kupić. a ostatnio sporo tego.
narka

+1 Całkowicie sie zgadzam. A szczególnie podoba mi się ten fragment o GK.  8)

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3365 dnia: Grudzień 11, 2009, 12:53:54 pm »
Cytuj
ktorej nikt nie uzywa  Laughing
Ja będę. Pozatym różnica będzie jedna ale znaczna - Nosiciel tego pesttkopluja może bedzie miał BS 4, gwardziści muszą użerać się z 3  :p . Ale jak też będzie miał 3, to całkiem w porządku  :D .

Przyznam natomiast, ze skasowanie tego niesczęsnego Erernal warriora z synapsy ( tzn. nie był to sticte ET - ale tak samo działał ) też mi sie bardzo podoba.  :lol:  :D .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline apok

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3366 dnia: Grudzień 11, 2009, 02:19:06 pm »
Patrząc jak kodeks Tyranidzki dawał ciekawe universal special rule takie jak reanding czy stealth które wywodzą się z Tyrkowego dexu, jestem ciekaw co teraz będzie usr w VI edycji wh40k:D
przechodzień nie miał żadnego pomysłu, którędy uciekać, więc go przejechałem

Offline Skark

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3367 dnia: Grudzień 14, 2009, 10:51:01 am »
Generalnie Tyrkom drożeją Grubaso-woundy do 40 punktów za 1W więc będą bardziej podatne na strzelanie. W obecnym kodeksie 1 Gubaso-wound kosztował 28+ punktów.

Pozatym zykały sprzelanie antypojazdowe a straciły pestki, bo gość 20 strzałów jest słabszy od starego Devourera na Tyrancie.

Offline Miły

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3368 dnia: Grudzień 14, 2009, 01:26:12 pm »
Ale daje mase nowych obcji. Oczywiscie na pierwszy moment i po ostatnich informacjach widac ze ten kodeks nie bedzie tak mocny jak obecny. Ale to dobrze bo ten kodeks mial problemy z chaosem i tylko glownie znimi (pomijam cele misji, zastawienie stolu, roznice skila). Oczywiscie diabel tkwi w szczegolach i moze po wyjsciu kodeksu nadal bedzie mozna robic ciekawe komba (choc pewnie inne). Teraz tyrki moga grac jak wampiry w batla co ture x tego, y tamtego.

Teraz przydalo by sie zbalansowac chaos po to chyba ostatni potworek na 40tkowych stolach msz :)

M

Offline Skark

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3369 dnia: Grudzień 14, 2009, 01:39:12 pm »
Miły chaosowi przydał by się dobrze napisany kodeks. A nie babol z 4 jednostkami na krzyż do wyboru.

Offline Miły

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3370 dnia: Grudzień 14, 2009, 02:18:41 pm »
Przez zbalansowanie mialem na mysli wypuszczenie nowego kodeksu. Opcji jest wiecej ale "core unity" pozwalaja stworzyc potworka bez dodatkowych opcji. Dysproporcja efektywnosci combiplazmy (lash + oblity) do innych opcji jest zbyt duza. I wypadalo by to zmienic (wnajac po srodku a nie w gorore czy w dol) ;)

M

Offline Cebul

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3371 dnia: Grudzień 14, 2009, 03:21:39 pm »
Nom, masz rację Miły.
Na poprzednim kodeksie grałem Thousand Sons i oni naprawdę ładnie sobie na stole radzili.
I mogli postrzelać i walnąć z dyńki i wytrzymalsi jacyś tacy byli niż teraz...
Ostatnio chodzi za mną by wrócić do korzeni, ale niestety jak składam rozpy na synkach, to aż mnie boli...

Jeśli chodzi o nowości: Chaosowi przydała by się też druga fala demonów :P

Offline Miły

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3372 dnia: Grudzień 14, 2009, 03:27:02 pm »
Dymko  :D wiesz sa bardziej urgent kodeksy do zrobienia (mroczne klapouchy i puszki). A chaos to poprostu odstaje od reszty... A co do demonow to zanim ich zmienial to chcialbym sobie nimi pograc a mam plana ;)

Offline Cebul

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3373 dnia: Grudzień 14, 2009, 04:44:39 pm »
Miły, mnie nie chodzi o kodeks, tylko o modele!  :lol:
Jest problem, bo fastów nie ma prawie w ogóle, herald jest jeden, specjali nie ma praktycznie żadnych prócz tych małych z HQ...

Offline Miły

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3374 dnia: Grudzień 14, 2009, 04:50:34 pm »
Misiek troche kreatywnosci  :p Widziales Artura miski? Moje demony beda malo jak nie wogle z GW. Ale to work in progres wiec nie ma wiecej detali ;)

M
P.S. Uklony dla Dwutlenku Azotu  ;-)