Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824499 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3450 dnia: Luty 01, 2010, 12:36:50 pm »
Heyka !!!
Nie mowiac juz o tym, ze czarnuchy rending straca
Cush ... jesli spojrzec na ilosc kodeksow do BA, to w wiekszej ich ilosci Czarni nie mieli Rendingu ... w 2ED nie mieli, w 3ED nie mieli, pojawil sie dopiero w 4tej ... w 5tej ma go ponownie nie byc - jak dla mnie - zadna specjalna niespodzianka ani zlamanie konwencji. Jak sie pojawi opcja - powiedzmy jak w 2ED - dowolnego close combatowego wyposazenia dla DC, to tez bedzie calkowicie zgodnie z klimatem  8)

latajace predatory
Wedlug czesci plotek, bedzie to nowy dedykowany transporter dostepny dla wszystkich armii SM ...

Tak naprawde, to IMHO z plotek wylania sie raczej obraz powrotu do klimatu 3ED - czyli pozadnej armii close combatowej. Z Black Rage'm i Furiousem dla (prawie)wszystkich.
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2010, 12:42:24 pm wysłana przez Eman »
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3451 dnia: Luty 01, 2010, 12:43:09 pm »
Mozliwe, w kazdym razie kierunek zmian wedlug mnie nie jest wlasciwy, zobaczymy jak wyjdzie kodeks jak to bedzie ostatecznie wygladac, ale wiele pomyslow, ktore sie pojawiaja do mnie nie przemawia. Strasznie efekciarskie sie to robi.
A ninja knows no fear.

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3452 dnia: Luty 01, 2010, 12:50:03 pm »
Heyka !!!
Mozliwe, w kazdym razie kierunek zmian wedlug mnie nie jest wlasciwy, zobaczymy jak wyjdzie kodeks jak to bedzie ostatecznie wygladac, ale wiele pomyslow, ktore sie pojawiaja do mnie nie przemawia. Strasznie efekciarskie sie to robi.
Bohaterowie specjalni rzeczywiscie ocieraja sie o granice absurdu - ale nie oszukujmy sie - mamy w juz istniejacych kodeksach tak absurdalnych gosci, ze nie jest to zadna nowosc.
Co do reszty - mi osobiscie tak sobie podoba sie obecna koncepcja - czyli (prawie)waniliowych SM'ow z dodatkiem DC. A wlasciwie to na dzien dzisiejszy to gorszych waniliowych SM plus DC. Jezeli calosc bedzie sie mocno odrozniac od klasycznych SM i do tego bedzie sie to wpasowywalo we fluff, to ja jestem jak najbardziej za. A - jak to juz pisalem - dla przykladu powrot do nieprzewidywalnosci zwiazanej z Rage'm jest dla mnie zmiana wlasnie z takiej parafii.
A tak BTW - plotki o pojsciu fluffu "do przodu", Faustianach i tak dalej - sa IMHO bardzo miodne  :D
Anyway - zobaczymy, jak bedzie prezentowalo sie to jako calosc.
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline karlvant

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3453 dnia: Luty 01, 2010, 02:21:42 pm »
Zgadzam się, że ten nowy fluff zapowiada się bardzo ciekawie. Do mnie bardzo przemawia koncepcja armii z FC i Rage'm. Szykuję się powoli od odkurzenia czerwonych pancerzy.

A fakt że robi się herohammer? Raz przypływ raz odpływ, kiedyś też bohaterowie byli bardzo silni.

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3454 dnia: Luty 01, 2010, 02:29:59 pm »
cieszę się, że te plotki wskazują na to, iż blodzie podobnie jak wilcy, nie będą kolejną kalką SM.
a co do bohaterów, to jak zaczynałem grać to ze specjali największe przerażenie budził Night Bringer. pozostali jakoś specjalnej wartości nie przedstawiali. a obecnie to specjale i kosztują i potrafią.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline faj3r

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3455 dnia: Luty 01, 2010, 02:42:39 pm »
dla mnie lipa jest z tym, że pomimo iż Ci specjale wszyscy są normalnie w liscie armii, to na części turniejów są niedozwoleni.
W takiej sytuacji tak naprawdę przycina się 50% możliwości danego zakonu i pytanie - czy wtedy ma to jakiś sens?

jestem Ciekaw bo nie wiem, czy tak samo gra się w UK na turniejach.

"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3456 dnia: Luty 01, 2010, 02:46:35 pm »
Heyka !!!
dla mnie lipa jest z tym, że pomimo iż Ci specjale wszyscy są normalnie w liscie armii, to na części turniejów są niedozwoleni.
W takiej sytuacji tak naprawdę przycina się 50% możliwości danego zakonu i pytanie - czy wtedy ma to jakiś sens?

jestem Ciekaw bo nie wiem, czy tak samo gra się w UK na turniejach.
Na turniejach w roznych miejscach Europy gra sie roznie, ale nie ma to zadnego znacznia tak po prawdzie.
Tak BTW, to jezeli uwazasz, ze brak speciali ucina 50% mozliwosci kodeksu, to bardzo Ci wspolczuje ... tego, ze poza przepakami nie widzisz tam prawie nic innego  :-? Nowe kodeksy maja maaaaaaase opcji (bez porownania ze starymi) i bez speciali.
Problem ze specialami jest taki, ze:
- sa baaaaaardzo nierowni - czesc armii ma totalne no-brainery (vel Elrond, czy Gazrurka), a czesc gosci, ktorzy kosztuja mase punktow i niewiele potrafia (vel Belial, czy tam Samael);
- rozbalansowuja i tak juz niezbyt zbalansowany system;
- flufficznie jak dla mnie wyglada to fatalnie, ze Chapter Master Zakonu dowodzi na patrolu ... a w jego obstawie jest jeszcze Chief Librarian i najstarszy Dred ... a do tego z 20 Marinow - no ogien w szopie po prostu; W Apoklipsie na 12k punktow, to juz of course inna historia;
Oczywiscie to moje prywatne zdanie ;) ktorego nie zmienie, niezaleznie od tego, jak bardzo wypakowany bedzie nowy Mephiston tudziez Dante ;)
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2010, 02:53:02 pm wysłana przez Eman »
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline faj3r

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3457 dnia: Luty 01, 2010, 02:54:17 pm »
tak naprawdę nie chodzi mi o 'wypakownie' tych postaci, ale o nadawanie klimatu armii.
Np.:
- Nie wystawisz Grminara - nie ma masz armi w terminatorkach
- Nie wystawisz chaptermasterów którzy zastąpili Traity i tworzą inne zakony "bez-kodeksowe" czyli Raven Guard to po prostu czarni ultrasi, tak?
...o to mi chodzi. Nie chodzi mi o ich statystyki, ale o to jak modyfikują army list, tworząc naprawdę unikalne armie.

"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3458 dnia: Luty 01, 2010, 02:58:31 pm »
Heyka !!!
tak naprawdę nie chodzi mi o 'wypakownie' tych postaci, ale o nadawanie klimatu armii.
Np.:
- Nie wystawisz Grminara - nie ma masz armi w terminatorkach
To wlasnie inna nazwa na - "wystawie przepaka" ... Nie no nie powiem - rzeczywiscie mega-wilczy klimat - armia na Terminatorach ...  :-?
I tak BTW, to Wilki maja tyle opcji, ze glowa mala, az ciezko sie slucha smucenia, ze na turniejach nie mozna wystawic u nich armii na Termosach ...

- Nie wystawisz chaptermasterów którzy zastąpili Traity i tworzą inne zakony "bez-kodeksowe" czyli Raven Guard to po prostu czarni ultrasi, tak?
...o to mi chodzi. Nie chodzi mi o ich statystyki, ale o to jak modyfikują army list, tworząc naprawdę unikalne armie.
No sorry, bez zartow - a co takiego unikalnego w FoC'u daje Shrek? W jaki sposob tworzy tych "unikalnych" Raven Guardow? Ja nie zauwazylem nic ... ale moze po prostu czegos nie doczytalem. Jedyna zmiana to zaboostowanie armii darmowym fleetem. Slowem - kolejny przepak.
FoCa owszem zmienia dla przykladu Khan - ale to samo mozesz miec biorac normalnego Kapitana na Bike'u.
Wiec tak naprawde to unikalnych opcji specjalnie nie przybywa - a wypakowanie owszem ...
Speciale to zdecydowanie nie to samo, co kiedys Traity ...
Cze !!!!
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2010, 03:02:17 pm wysłana przez Eman »
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3459 dnia: Luty 01, 2010, 03:04:27 pm »
Vulcan zmienia FoC bo na ten przyklad ma sie stormtrooperow z linkowanymi meltami w troopsach ;)
Shrek tez daje specjalny FoC - 2 5 osobowe squady scoutow i 30 termosow :D

A swoja droga jestem przeciwny mega specjal koksom, ale powoli przezwyczajam sie do gry nimi, skoro przeciwnik wystawia, to dlaczego ja nie mam miec takiego. Z reguly jednak jezeli mam do wyboru turniej ze specjalami i bez, to wybiore bez.
A ninja knows no fear.

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3460 dnia: Luty 01, 2010, 03:06:38 pm »
Heyka !!!
Vulcan zmienia FoC bo na ten przyklad ma sie stormtrooperow z linkowanymi meltami w troopsach ;)
Shrek tez daje specjalny FoC - 2 5 osobowe squady scoutow i 30 termosow :D
:lol: :lol: :lol:
Dobre dobre, musze przyznac  :lol: :lol: :lol:
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3461 dnia: Luty 01, 2010, 03:06:43 pm »
Cytuj
Oczywiscie to moje prywatne zdanie ;) ktorego nie zmienie, niezaleznie od tego, jak bardzo wypakowany bedzie nowy Mephiston tudziez Dante ;)
Cze !!!
[/quote]

No ja sie zgadzam calkowicie, dodam ze dla mnie specjale sa wyraznie robieni dla gier hobbystycznych np odzwierciedlajacych jakies wydarzenia z 40k - specjalne scenariusze itd. Widac to chocby po elrondzie ktory jest lepszy i tanszy od farseera z tym samym. Do turniejowych gier sie imho nie nadaja, juz nawet nie dlatego ze so rozbalansowani, tylko ze to nie ten charakter rozgrywki. Imho. Granie z nimi coraz bardziej zbliza 40k do Lotra. Niedługo znany niektorym zart sytuacyjny "Boromir zginał w pierwszej turze" przestanie byc smieszny.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3462 dnia: Luty 01, 2010, 03:13:44 pm »
Granie z nimi coraz bardziej zbliza 40k do Lotra.

Raczej do Warmaszyny czy Hord gdzie najpierw się wybiera specjla i jego wariant a potem montuje sie na tej bazie combosa dokupując resztę jednostek. Przypomina to bardziej karciankę niż gre bitewną.

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3463 dnia: Luty 01, 2010, 03:38:03 pm »
Cytuj
'Has seen it all': During deployment deepstiking, infiltrating or outflanking enemy reserves have to roll against Dante or have to be deployed in the deployment zone.

Mi to przypomina jakies Magic'owe ability.
A ninja knows no fear.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3464 dnia: Luty 01, 2010, 03:41:22 pm »
Mi to przypomina jakies Magic'owe ability.

Zalatuje enchantmentami.