trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 825961 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3705 dnia: Kwiecień 06, 2010, 12:36:09 pm »
Tym to akurat kodeks najmniej potrzebny to już CSMom by się bardziej przydał by mieli ciutkę większy wybór figurek do grania ;)
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline oseas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3706 dnia: Kwiecień 06, 2010, 02:35:24 pm »
Csm mogą być złożeni na wiele różnych sposobów, mają dużo możliwości a problem jest taki ,że sami gracze świata nie widzą poza lashem i oblitami.
Co do BT to gdyby pkz-ty dostosowały ich do 5ed. ,to bym nie narzekał a tak poobcinali im to co byłoby przegiete (smoki im dali 5ed. ale ducha już nie) a reszte zostawili (4edycyjne prefered enemy to nieporozumienie).

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3707 dnia: Kwiecień 06, 2010, 03:09:26 pm »
Co do BT to gdyby pkz-ty dostosowały ich do 5ed. ,to bym nie narzekał a tak poobcinali im to co byłoby przegiete (smoki im dali 5ed. ale ducha już nie) a reszte zostawili (4edycyjne prefered enemy to nieporozumienie).
Kolejny który połowy nie przeczytał, połowę zmyślił, a potem na to wszystko narzeka. Po prostu brak słów.  :roll:
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline oseas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3708 dnia: Kwiecień 06, 2010, 04:07:51 pm »
Kolejny który połowy nie przeczytał, połowę zmyślił, a potem na to wszystko narzeka. Po prostu brak słów.  :roll:
Gdybyś zechciał sprecyzować swoją wypowiedź, to może mógłbym to jakoś skomentować ,bo póki co to brak słów.  :roll:

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3709 dnia: Kwiecień 06, 2010, 04:41:01 pm »
Po pierwsze nie pkz-ty, tylko URPy.
Po drugie, URPy akurat równają wszystkie USRy do V, więc o czwartoedycyjnym preferze nie ma mowy.
Po trzecie, nawet gdyby URPy nie równały, to i tak BT używali by tych z V, bo kodeks własnego opisu prefereda nie ma.

To który duch jest lepszy (szczególnie jak EA ma kosztować 15 pkt.) też jest zresztą dyskusyjne, ale to już uboczna sprawa.

A największy dowcip jest taki, że za trzy dni znowu wyskoczy jakiś gostek który będzie narzekał na URPy nie wiedząc co w nich jest. I jeszcze będzie się dziwił że ktoś mu uwagę zwraca.  :roll:
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline oseas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3710 dnia: Kwiecień 06, 2010, 07:55:49 pm »
Pomyłka, z rozpędu napisałem preferred enemy a chodziło mi o "Kill them all!" , przy vowsie Aacnmto jest zapis prefered enemy co odsyła nas do uniwersalnych zasad specjalnych w podręczniku (oczywiście masz rację), a swoją drogą to ciekawe jak ktoś mógłby zagrać chociaż jeden turniej na zasadach starego preffered, chyba ktoś by go uświadomił, że teraz to ma nawet lepiej.

Offline Hang Man

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3711 dnia: Kwiecień 06, 2010, 09:57:15 pm »
Cytuj
Tym to akurat kodeks najmniej potrzebny to już CSMom by się bardziej przydał by mieli ciutkę większy wybór figurek do grania




Tak jak juz ktos zauwazyl, inne jednostki sa. nie bede wnikał nad ich sensem i skutecznoscią, ale argument 
ten tak kiepsko wypada przy templarach, którzy np maja 1 (słownie JEDEN) wybór troopsów w piatej edycji :p
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

Offline Bizim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3712 dnia: Kwiecień 07, 2010, 12:50:28 am »
Pomyłka, z rozpędu napisałem preferred enemy a chodziło mi o "Kill them all!" , przy vowsie Aacnmto jest zapis prefered enemy co odsyła nas do uniwersalnych zasad specjalnych w podręczniku (oczywiście masz rację), a swoją drogą to ciekawe jak ktoś mógłby zagrać chociaż jeden turniej na zasadach starego preffered, chyba ktoś by go uświadomił, że teraz to ma nawet lepiej.

Akurat "kill them all!" jest w FAQu opisane, że działa nadal i to jeszcze gorzej niż w 4 edycji (teraz testujesz zawsze ld, nawet gdy chcesz strzelać do pojazdu, a jakaś piechota jest bliżej). Nie widzę tutaj złej woli LS.

Offline oseas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3713 dnia: Kwiecień 07, 2010, 09:05:31 am »
Akurat "kill them all!" jest w FAQu opisane, że działa nadal i to jeszcze gorzej niż w 4 edycji (teraz testujesz zawsze ld, nawet gdy chcesz strzelać do pojazdu, a jakaś piechota jest bliżej). Nie widzę tutaj złej woli LS.
Jest to zasada z special rules BT więc ciężko byłoby cokolwiek zmienić, jednak jest ona strasznie denerwująca i miała sens w 4ed. kiedy to wszyscy musieli ld. zdawać, a templarzy z -1 z zasady "Kill them all!" (a ld. nizutkie, gwardia lepiej ld. zdaje), to taki relikt przeszłości jest, no nic trzeba wierzyć w kości i w samych "królów liderki" jakimi są BT :lol:.


Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3714 dnia: Kwiecień 07, 2010, 09:10:21 am »
sry ze zawracam dupe ale jak widze przy tym temacie "nowe" to z checia klikam, a od jakiegos czasu zastaje tu tylko OT, moze przeniesiecie sie z rozmowa do tematu o templarach ;-)
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3715 dnia: Kwiecień 07, 2010, 09:15:00 am »
Z nowości to FFG udostępniło instrukcję do nowej wersji planszowego Horus Heresy.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Ketchup

ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3717 dnia: Kwiecień 14, 2010, 08:26:59 am »
Dark Eldarzy trafili do druku i mówi się, że wyjdą wraz z GD, jak Wilki. :O

Wszystko od wiarygodnych ludzi z Warseera.
http://www.warseer.com/forums/showpost.php?p=4573029&postcount=50

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3718 dnia: Kwiecień 14, 2010, 09:20:37 am »
 :eek:
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #3719 dnia: Kwiecień 14, 2010, 10:29:04 am »
Sa we wszechswiecie ukryci Dark Eldarzy ktorzy ostrza juz noze, sprawdzaja bateria w polach siłowych i patrza w przyszlosc z okrutnymi myslami. Uwazaj, to moze byc Twoj sasiad, kolega z pracy lub nawet zyciowy partner!

Nie moge sie doczekac DE, ale uwierze jak zobacze.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

 

anything