trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 823241 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4155 dnia: Październik 03, 2010, 01:49:33 pm »
Huskblade w tej wersji jest beznadziejny. Nie chodzi o to zeby miec kilku procentowa szanse zabicia wilkowego lorda ale zeby zabijac zwyklych marinsow. Z s3 to sobie moze w nosie podlubac najwyzej.
 
vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4156 dnia: Październik 03, 2010, 03:04:47 pm »
No to Agonizer + Inkubi obstawy i jedziesz każdych. ;)

Tylko żeby jakiś koszt punktowy miało to sensowny..

Cytuj
non SC hqs:

archon
succubus
haemonculus
haemonculus ancient

there is a big difference between the last 2 and i dont just mean in stats/points

Cytuj
archons are better at messing with characters, wheres succubi are more infantry killers (at least thats how it appeared to me)

Jaaa chce codex zobaczyć. Ale już wiem co zrobię z modelem Lilith. :D
« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2010, 03:09:53 pm wysłana przez PaulShin »

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4157 dnia: Październik 05, 2010, 07:15:50 am »
 
Cytuj

Originally Posted by Jonathan =I=          View Post               Ok I’ve got some more info I can share about Dark Eldar.
 
  Warriors – Min squad size 10, with only a single dark Lance available for 2.5 times the cost of the old one.
            incorrect.
  min size 5
  max size 20
 
          Originally Posted by Jonathan =I=          View Post               Ravager – Can move 12 inches and fire all weapons            as can the flyers
  they can also deep strike and fire all weapons
 
          Originally Posted by Jonathan =I=          View Post               Disintegrator – Only a single firing mode available at heavy 3, strength 5 (either AP2 or 3)            AP2
 
          Originally Posted by Jonathan =I=          View Post               Two new “Flyers” – The bomber class   is the same cost as a Rhino combined with a Ravager. It is armour 11   with duel strength 9 Ap 2 dark lances, can move 36 inches, fire all   weapons when moving 12, can drop a strength 8 bomb along its flight   path.            razorwing fighter
  voidraven bomber
  both are very nasty
 
          Originally Posted by Jonathan =I=          View Post               Grotesques - strength 5 and toughness 5 with a raft of special rules.            and they explode if you leave them alone for too long
 
          Originally Posted by Jonathan =I=          View Post               Wyches – Are the price of a MK1 Dark lance with a single combat drug roll made for the entire army.
  The 12 inch assault drug is gone.
 
  Reavers – can turbo boost 36 inches and have access to a strength 6 melta Lance weapon.
            indeed
 
          Originally Posted by Jonathan =I=          View Post               Two new types of Talos.            Talos
  Cronos
 
          Originally Posted by Jonathan =I=          View Post               Raiders – are increased by 5 points but have access to a 5+ cover save for the cost of a Horrorfex.            5+ Invulnerable save
  big difference

Kurde, sam nie wiem. Ale przy takich modelach musiałyby być naprawdę tragiczne żeby mnie zniechęcić. ;)

Chociaż kurde, tak myślę, że pewnie i tak gięte będą, ale nie na tym, na czym wszyscy się spodziewają. Ot tak jak we wszystkich codexach do tej pory. :D

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4158 dnia: Październik 05, 2010, 07:35:51 am »
Trochę bida. Chociaz jesli lanca rzeczywiscie bedzie miala S9 to to samo w sobie moze byc ratunkiem dla codexu:):)
 
vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4159 dnia: Październik 05, 2010, 07:38:29 am »
Zapytałem Frgt o Wych Weapony:

Cytuj
one per 5 models for regular wychs, all the same cost and affordable

Mnie to brzmi na tak koło 5 pkt za sztukę. Więc Wychki i tak są tańsze niż kiedyś. Nie jest źle.

A lance z S9 chyba są naprawdę, bo bez przerwy wszyscy to powtarzają. A Scourge mają Relentless i ich sporo. ;D

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4160 dnia: Październik 05, 2010, 07:48:52 am »
Wych weapony beda mialy sens tylko jesli bedzie mogla je brac szefowa skladu. Rerole czy +d6 atakow na zwyklej wychce z S3 i bez pw to smiech na sali. Gdyby byly za darmo - ok, ale dopłacac zeby wychka zamiast robic nic robila prawie nic?
 
vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Breaker

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4161 dnia: Październik 05, 2010, 09:02:57 am »
wiesz... prawie na pewno nie bedzie mogla tego scombowac z agonizerem, wiec tak czy tak zapewne succubuska bedzie dalej taka sama, a wrecz gorsza bo bez proszkow. wyglada na to ze do rabania marinsow to tylko incuby, reszta standardowe rzezbienie w g...


ale jezeli lanca z s9... to moze w nowym kodeksie eldarow tez? tyle lat sie czlowiek naczekal zeby dalo sie rozlupac te rhinosy w koncu
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline Raca

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4162 dnia: Październik 05, 2010, 09:15:20 am »
Na Rhinosy musialaby miec AP1, s9 nie pomoze za duzo ;)

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4163 dnia: Październik 05, 2010, 09:40:13 am »
To s9 to chyba tylko na tym super bomberze.

PS. Przeciez wiedzmy ciagle maja swoje dopalacze?
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4164 dnia: Październik 05, 2010, 09:40:44 am »
wiesz... prawie na pewno nie bedzie mogla tego scombowac z agonizerem, wiec tak czy tak zapewne succubuska bedzie dalej taka sama, a wrecz gorsza bo bez proszkow. wyglada na to ze do rabania marinsow to tylko incuby, reszta standardowe rzezbienie w g...
ale jezeli lanca z s9... to moze w nowym kodeksie eldarow tez? tyle lat sie czlowiek naczekal zeby dalo sie rozlupac te rhinosy w koncu

Dark Lance to nie Bright Lance, jak wiadomo dobrym rasom w 40k zawsze pod górkę:P Anyway na razie to sie zapowiada:
piesi warriorz z jedna lanca drozsi niz poprzedni z dwiema, no ale teraz s9
wyche tansze ale bez obnizania ws, z beznadziejnymi wych weaponami, dragi nieznane
ravagary szybsze ale pewnie jak ridery drozsze
ridery drozsze
incubi tacy sami, moze maja fleeta
flayery z av11? auc!
dezintegratory słabsze
ogolnie wszystko drozsze i albo jakosciowo takie same albo słabsze, nadzieja w nowych zasadach i nowych jednostkach (lub starych-nowych jak groteski, czy scrouge)

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline matus_the_1st

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4165 dnia: Październik 05, 2010, 09:47:05 am »
Nie wiem, czy zostało to potwierdzone, ale w plotkowych profilach lanc (i tej broni z S6 i typem "lance") przewija się też w typie dopisek "melta".
o-o-o Spice must flow o-o-o

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4166 dnia: Październik 05, 2010, 09:52:12 am »
No lepsze podstawowe weapony na Warriorach, wczesniej S3 teraz poison 4+ :biggrin:

Wydaje mi sie ze da sie tym pocisnac, ale wyjdzie kodeks to sie okaze dopiero, co sie z czym combuje, przy tyrkach wydawalo sie z bedzie wszystko uber, a wyszedl zbalansowany kodeks, przy BA tez niby mieli wygrywac na 2+, a sa rozsadni.

Darki sa papierowe, ale moze tych lanc sie da upchnac wystarczajaco, zeby sie strzelac z kazdym, do tego harlequini czy incubi do kontry i jakos moze to bedzie dzialac.
A ninja knows no fear.

Offline Raca

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4167 dnia: Październik 05, 2010, 09:56:18 am »
Ja mam tylko nadzieje ze ludeczki beda grywalne i da sie grac na morzu nowych zagli, jak tak to pewnie sie skusze ;)
Wymarzylem juz sobie czarno, czerowne morze zagli, wiec czekam na wszelkie ploty o ludeczkach
Inne klimaty przynajmniej jak narazie srednio mi podchodza
Jak nie to pewnie poczekam na necronow ;)

Offline jachu_ka

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4168 dnia: Październik 05, 2010, 09:58:07 am »
Przeciez wiedzmy ciagle maja swoje dopalacze?

Donek im je zdelegalizuje :biggrin:

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4169 dnia: Październik 05, 2010, 11:19:51 am »
:D

40 minut i powinny pokazac sie preordery na stronce GW.
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"