trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 823103 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4200 dnia: Październik 05, 2010, 08:04:41 pm »
Mandraki sa kawaii ;)

Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4201 dnia: Październik 05, 2010, 09:05:36 pm »
Keczup ale nie kumam w czym problem jesli to bedzie test woundow, to twoja armia bedzie najbardziej na to wyporna. (oczywiscie za wyjatkiem gountow - Mega tragedia :wink: )
No i tu się Jaro z tobą nie zgodzę. O ile tervigony będą w większości śmiać się z tego testu, to np. hive guardzi czy tyrant guardzi będą zdychać jak szalone. Co więcej - przy pechu tyranta mi ściągnie - i to łatwiej niż paszcza. A wiadomo bez HG to mogę się zwijać bo darki wymanewrują mnie w każdy możliwy sposób, a ja nie będę miał czym ich zestrzelić (z nimi pewnie też mnie wymanewrują, ale co tam).
Tak czy siak zastanawiam się czy ten test woundów będzie zdawany w stosunku do wartości bazowej czy tego ile zostało (z tego co przeczytałem to chyba wartość bazowa, ale jeśli ktoś dowiedział się czegoś więcej/doczytał gdzieś to niech mnie poprawi). Dodatkowo zastanawiam się jaki zasieg będą miały te implode missle.


A wracając do figurek uważam, że wszystkie są śliczne i nawet mimo tego, że nie będę nimi grał bo nie lubię emopedziów na pewno przyjemnie będzie się grało przeciwko nim (chodzi o efekt wizualny :P).
PS: Mandraki z tymi tatuażami na ciele wyglądają podobnie do modeli hord/warmachiny, ale itak są mega :).
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2010, 09:42:54 pm wysłana przez Ketchup »
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4202 dnia: Październik 05, 2010, 09:15:14 pm »
Phill Kelly słabych dexów nie robi. to raz. jak ten okaże się nowy, to to będzie nowość  :wink:
a jeśli armia będzie miała dobre strzelanie, kontrę, co nie jest wcale konieczne, ale tak z przyzwoitości, dla starych wielbicieli może, no i jakieś wewnętrzne "fu" w stylu lash, paszcza, lord na wilku, noby na bajkach, deff rolla, to pewnie w przeciągu 6 miesięcy pojawi się tyle armii DE, co "nowych" wilków lub BA :wink:
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Angron

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4203 dnia: Październik 05, 2010, 09:18:32 pm »
Błagam nie. :(
Was told that brother Lurg from my squad died last night from wounds sustained at the killing-grounds yesterday. Unfortuately no one noticed how he was wounded. Although Lurg probably did, it was hard for him to explain without his jaw."

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4204 dnia: Październik 05, 2010, 09:19:34 pm »
ale "błagam nie" co? :badgrin: :wink:
power w jego dexach jest jak amen w pacierzu  :wink:
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Angron

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4205 dnia: Październik 05, 2010, 09:57:34 pm »
Wysypowi DE mówimy stanowcze nie. ;) Wolalbym, żeby to była armia na poziomie na przykład Eldarów czy SM, którą spokojnie można grać i wygrywać, ale również wymagająca, tak jak to było w 4 edycji.
Was told that brother Lurg from my squad died last night from wounds sustained at the killing-grounds yesterday. Unfortuately no one noticed how he was wounded. Although Lurg probably did, it was hard for him to explain without his jaw."

Offline Nazroth

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4206 dnia: Październik 05, 2010, 10:01:35 pm »
Obawiam się, że 'power' to kierunek, w którym zmierza cała 40stka. To, że IG, czy Tyrki nie gwałcą, a BA i SW już tak wynika z faktu, że armie mają bonus przeciwko konkretnym przeciwnikom. SW bolą grubasy u tyrków, a swarmy hormów bolą takie TAU, czy Orka... chyba płyniemy w kierunku gdzie Armia A > Armia B > Armia C > Armia A...
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline ederus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4207 dnia: Październik 05, 2010, 10:04:59 pm »
Cytuj
To, że IG... nie gwałcą


To chyba coś mi musiało umknąć, myślałem, że IG to ten dex co wygrywa na 4+ :biggrin:  Faktycznie jakby DE było na poziomie eldarów to byłoby przyjemnie i armia by nie straciła swojej unikalności :smile:
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4208 dnia: Październik 05, 2010, 10:05:52 pm »
ja tylko pragnę dodać, że "grubasy" tyrkowe wilków nie bolą  :wink:
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline sokles

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4209 dnia: Październik 05, 2010, 10:11:49 pm »
ja tylko pragnę dodać, że "grubasy" tyrkowe wilków nie bolą  :wink:
narka

Ano właśnie te tam grubasy to raczej przekąska dla Wilków  :lol:

Z wilkami może powalczyć rozpa na maluchach/sredniakach.

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4210 dnia: Październik 06, 2010, 07:03:01 am »
Cytuj
Originally Posted by Dio´Ra  View Post
More like 11 4 base, 5 from WS, 1 from charge and she should get an extra attack from having two weapons? Unless that attack is counted into her 4 base attacks.

Quick Frgt/10 Clarify!
she gets the normal +1 for charging and for 2 CC weapons

Originally Posted by Mannfred View Post
she must be like 300points??
just above half that actually

Originally Posted by Krovin-Rezh View Post
Isn't Lelith still S3 T3 though? So those 10A are wounding the SM on 5s, assuming she doesn't have an Agonizer hidden in her... hair?
funny you should say that...
her hair counts as a shardnet + impaler
yes shes only strength 3

Originally Posted by Krovin-Rezh View Post
I wonder, does Lelith still have some ability that relates to the combat drugs, or does she just use the same bonus that is rolled for everyone at the start of the game?
she doesnt have combat drugs
her skills means shes above using them

Originally Posted by havik110 View Post
Frgt/10, question...

People on Dakka reporting that fighter and bomber are fliers, not skimmers...

as there is no rule for fliers in standard 40k BRB and no one has said anything here I find this suspect, but I would need new pants if it was true...can you confirm or deny
they're skimmers

Originally Posted by Hokiecow View Post
So are:
Warriors are 10-20 per unit?
Wyches 5-20 per unit?
Incubi 5-10 per unit?
Reavers 3-12 per unit?
warriors are 5-20
incubi are 3-10

Originally Posted by Krayd View Post
Okay, so apparently scourges can take heat lances. Can anyone confirm whether or not they still have the option of taking splinter cannons? I'm planning to replace all of my scourges anyway (as they are among the worst of the old range, IMO), but I'm wondering if my splinter cannon scourges are going to get retired even earlier than that.

I am, of course, assuming that dark lances are no longer an option for scourges (replaced by the heat lances, which, I'm guessing, are assault weapons.
they can still take dark lances and splinter cannons

Originally Posted by Latro_ View Post

So against marines she charges in with 10 attacks then? haha 10 attacks!
11 actually
4 + 5 + 1 for charge + 1 for 2 cc weapons

Originally Posted by TimLeeson View Post
Hrm, I'll hope that rumour isnt true personally - I was rather hoping they'd make warp-beasts look more weird and twisted than just extra-dimensional zoo animals.
its true
the 'wolverine' is called a clawed fiend

Originally Posted by Lyinar View Post
Just had a question about the rule for Lelith's extra attacks... I'm pretty sure this is going to be covered in the actual rule, but what determines her number of extra attacks if she's in combat against folk who have different WS values? Such as, say, a squad of Tau and a squad of Kroot?
highest WS in base contact with her

Originally Posted by Bondoid3 View Post
...Please dont tell me nothing has frag grenades in the codex...
wychs come with them
everything else can take them (just about)

Originally Posted by Kalishnikov-47 View Post
I am actually interested in how they handled the special weapon situation on Warriors. Since its now every ten models we get a Dark Lance, how do the other special weapons fit into squad size? Can a five man take a Blaster?
yes they can
but only 1 special no matter how big the unit is

oh also, this is kinda big:

Incubi can fleet now

i z BOLSa

Cytuj
Archon 60 points base huskblade 35 points soultrap is about 20.
Basic warriors are 9 points and Raiders are 60 base.
Incubi are 22 points each
Vect 240 (dais +200)
Lelith 170
ancient haemonculus 80 normal one is like 65
ravager 105-120 I think

Koszt Vecta jest super. :D Ponoć przejmuje inicjatywę na 4+.

Swoją drogą, najbardziej mnie teraz interesuje ten cały Court of the Archon, który ma działać jak retinue inkwizytora. Jak będą plusy do rezerw + portal może być ciekawie i AV 10 to nie będzie problem. ;)

Offline Breaker

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4211 dnia: Październik 06, 2010, 08:07:13 am »
no wyglada na to ze jednak nie popelnili bledu kodeksu DE z battle'a. koszty nie wygladaja na przesadzone. czekam na wiecej info
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline b00g

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4212 dnia: Październik 06, 2010, 08:08:07 am »
Jak będą plusy do rezerw + portal może być ciekawie i AV 10 to nie będzie problem. :wink:

Optymista :smile:

pzdr.

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4213 dnia: Październik 06, 2010, 08:23:54 am »
Optymista :smile:

pzdr.


Przepraszam, masz rację, ten codex będzie całkiem do dupy i nikt nim nie będzie grał.

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4214 dnia: Październik 06, 2010, 08:57:59 am »
Oj ładne te nowe figsy coraz bardziej..... takie smaczki i elementy Hellraiser`a można znaleźć...... niektóre to bym na cenobitów zrobił ;)

 

anything