trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 823557 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4245 dnia: Październik 07, 2010, 09:24:38 am »
Hmm no to wychodzi chyba 130 za oddzial z 2 blasterami (bo w tym co gosc pisal specjal= fire warrior)

To raczej na półkę niestety. Heat lance moze i byc fajen ale dziala z takiego zasiegu ze jesli masz 4+ save i nie odskakaujesz to pozostawanie w tej odleglosci od wroga oznacza zgon. A jeszcze jak sklad kosztuje 150 pkt (5 z 4 heat lancami - tylko wtedy ma szanse przebic sie przez chocby 11AV z daleka) to sorry to drogie beznadziejnie.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4246 dnia: Październik 07, 2010, 09:25:06 am »
Heyka !!!Eeeeetam Blastery, ja tam bym bral te Heat Lance :smile: S6 AP1 Melta ... brrr ... brzmi strasznie  :badgrin:
Cze !!!

Jak dla mnie to do kolekcji powinno mieć jeszcze Gets Hot! Pinning i Rending :P

Czekam na taka fajna broń: SX AP1 Assault 2, Melta, Lance, Gets Hot, Pinning, Rending, Poison(2+) :P

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4247 dnia: Październik 07, 2010, 09:28:14 am »
Heh, Scourge na półkę, Mendrejki tez nie powalają, Hellioni tak samo... Coś się dużo nie zmieniło. ;D

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4248 dnia: Październik 07, 2010, 09:30:54 am »
Heh, Scourge na półkę, Mendrejki tez nie powalają, Hellioni tak samo... Coś się dużo nie zmieniło. ;D

Dodaj za ridery drozsze a lanc w armi mniej:P Nawet te rakiety tak nie strasza skoro sa na lataczach z AV11.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4249 dnia: Październik 07, 2010, 09:31:33 am »
Myśle, że mówie tu w imieniu nie tylko swoim ale i innych eldarskich graczy - ale mam szczerą nadzieję , że heat lance to będzie megapopularny wybór :wink: :biggrin:



@vladdi - nie odskakujesz - maja jump packa zwyklego, save 4+/6++, nawet z dark lance po ruchu nie walna :sad: 
edit: na 4 specjal weapony trzeba miec 10 scourgy :sad:


edit2: raider z nighshieldem wychodzi 70 czyli w sumie bez zmiany.

PS. Tak mnie wciagnelo , ze zaczalem swoich eldarow z pudel z pawlacza wyciagac :biggrin:
« Ostatnia zmiana: Październik 07, 2010, 09:38:28 am wysłana przez Michaelius »
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4250 dnia: Październik 07, 2010, 09:43:12 am »
Ale Frgt dalej twierdzi, że są świetne. Może czegoś nie mówi. :lol:

Ja tam dalej optymistycznie patrzę. Wyjdą z tego (tak jak z resztą powinni) Eldarzy, wymagający sporo skilla, ale z nim zamiatający. Czyli będę dostawał w dupę przy każdej okazji, trudno. :lol:

Nie powiem, że ta rakietka wymagająca testu W albo posyłająca do piachu trochę przeraża (No niby jest inv i cover, ale i tak). Talos dodający Pain Pointy na dowolne oddziały też jest super imo (Wychki z FNP i FC w pierwszej szarży (Hemonkul/dragi)?). Będzie dobrze. ;) Tylko brak granatów u Inkubów mnie lekko podłamał.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4251 dnia: Październik 07, 2010, 09:55:42 am »
Jak kogoś interesują GK to zebrane plotki wraz z podanymi źródłami znajdują się pod tym linkiem:

http://www.bolterandchainsword.com/index.php?showtopic=211572

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4252 dnia: Październik 07, 2010, 10:01:29 am »
Ale Frgt dalej twierdzi, że są świetne. Może czegoś nie mówi. :lol:

Chyba nie zalapal mojego dowcipu jak pisalem , ze beda konkurowac o miejsce z swooping hawkami ;)
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline Marios

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4253 dnia: Październik 07, 2010, 10:02:16 am »
Dodaj za ridery drozsze a lanc w armi mniej:P Nawet te rakiety tak nie strasza skoro sa na lataczach z AV11.

vladdi
Ludzie jeszcze zatęsknią za starymi DEldarami.
W nowych będziesz miał raptem kilka lanc, mniej piechoty, mniej raiderów... . Stary dex może zostać, niech tylko dadzą te nowe figsy :wink: .
Mariusz "Marios" Krakowczyk
INKWIZYTOR W-wa

Kampania przeciw "Wujkowi dobrej radzie"
Typowa wypowiedź "WDR'a": "...wywal to i tamto bo się nie opłaca a wrzuć to i to bo tak się gra..." - szerzenie schematu...

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4254 dnia: Październik 07, 2010, 10:10:43 am »
Dokladnie tego sie obawiam. Widac to chocby po riderach - hoho jak duzo dodatkow. Tylko po co? Kto o zdrowych zmyslach bedzie inwestowal pkt w papierowy pojazd? Razor w Sm kosztuje 75 z laską i bije ridera na głowe. Wiekszosc kosztów jednostek specjalnych (hellioni, mandraki, incubi, biki, scrouge) zapowidaja sie ponad 20pkt. Placic ponad 20 pkt za cos co ma 4-6+ save i T3? Musialiby wszyscy miec veil of tears zeby to mialo sens. Warriorzy drozszi? Powinni byc wlasnie tansi, ale tak to jest jak sie dostaje zasade specjalna ktora za cholere nie jest potrzebna, ale ktora przeciez w koszcie trzeba uwzglednic (acute senses). Na razie zmiany jakosciowe widze w wiekszosci in minus, zobaczymy jeszcze jak sie ebdzie sprawa tych tokenów sprawdzac w rzeczywistosci, moze one uratuja sprawe.
 
vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Raca

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4255 dnia: Październik 07, 2010, 10:12:11 am »
Wiecie ja przepraszam ale jak sie zainteresuje jakas armia to tak z nia zwykle wychodzi :wink:
W 40k zaczelem DA, w battla warriorami nowymi a w hordy grywalem trollami :wink:

A powaznie mysle ze tak zle nie bedzie, diabel tkwi w szczegolach, piechota wydaje mi sie stosunkowo tania, niektore zasady ciekawe i jakis tam potencjal w nich widze, chociazby w tych pain tokenach
Zobaczymy jak wyjdzie dex jak to calosciowo wychodzi
 
Wydaje mi ze dex bedzie podobny do tyrkow pod wzgledem "kombinowania" zasad, zobaczymy jak bedzie ;)

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4256 dnia: Październik 07, 2010, 10:12:29 am »
Mysle ze mozecie zle oceniac codex bo patrzycie przez przyzmat tego co juz znacie i jak sobie wyobrazacie. Byc moze DE to juz nie bedzie spam dark lanc i kitrajacych sie i strzelajacych raiderow.
IMHO najwieksza sila tego dexu bedzie odpowiednie skombowanie oddalow z zasadmi specjalymi i specjalnymi oddzialmi. Co z tego ze wyczki maja S3 jak beda miec furiusa i feel no pain z zasad specjalnych? Wtedy te extra +d6 atakow z wytch weapons robi sie juz ostre. A cala armia z FnP? Na coverze 4+?
Co z tego ze bedzie 1 lanca mniej na wariorach jak beda jedna z najlepszych (razem z FW) smiecia piechota na grubasy i twarde jednostki?

Sami dobrze wiecie ze podobnie jest z bladziami, armia fajna, mocna i tania, ale tak naprawde odpowiednie ustawienie oddzialow i rozdawanie FnP i furiousa daje najlepszego kopa.

Fajnie jest spekulowac ale sa pewne granice :wink:
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4257 dnia: Październik 07, 2010, 10:17:29 am »
Heyka !!!
Nath - true true  :biggrin:
 :wink: :wink: :wink: Jecza jak stare baby na targu, a zaden kodeksu nie widzial  :lol: :lol: :lol:
Osobiscie nie sadze, zeby ten kodeks byl slaby - GW nie zdecydowaloby sie na taki marketingowy strzal w stope. Ta armia za dlugo czekala na update, za duzo wydali kasiory na design i produkcje nowych figsow, zeby skierowac ja jedynie dla pasjonatow i maniakow DE. IMHO ta armia bedzie miala power, tylko pewnie w zupelnie innym miejscu niz dotychczas, tak, aby nawet old-boyow zmusic do kupna figur.
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Październik 07, 2010, 10:20:38 am wysłana przez Eman »
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4258 dnia: Październik 07, 2010, 10:19:22 am »
Wydaje mi ze dex bedzie podobny do tyrkow pod wzgledem "kombinowania" zasad, zobaczymy jak bedzie :wink:

Mam nadzieje ze nie jak tyrki, bo tyrki sa teraz bardzo srednie, maja jeden - dwa buildy ktore i tak maja identyczne elity, a nawet te dwa wymaksowane zlozenia nie daja rady, tak po prostu, na starcie na csm czy niektore wilki. Plus tyrki maja zatrzęsienie, po prostu od groma jednostek, których zastosowanie czy przydatnosc jest głęboką niezbadaną tajemnicą. Dużo róznych jednostek, ale 80% kompletnie bezuzytecznych. Mam nadzieje ze z DE tak nie bedzie.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4259 dnia: Październik 07, 2010, 10:19:40 am »
Mysle ze mozecie zle oceniac codex bo patrzycie przez przyzmat tego co juz znacie i jak sobie wyobrazacie. Byc moze DE to juz nie bedzie spam dark lanc i kitrajacych sie i strzelajacych raiderow.
IMHO najwieksza sila tego dexu bedzie odpowiednie skombowanie oddalow z zasadmi specjalymi i specjalnymi oddzialmi. Co z tego ze wyczki maja S3 jak beda miec furiusa i feel no pain z zasad specjalnych? Wtedy te extra +d6 atakow z wytch weapons robi sie juz ostre. A cala armia z FnP? Na coverze 4+?
Co z tego ze bedzie 1 lanca mniej na wariorach jak beda jedna z najlepszych (razem z FW) smiecia piechota na grubasy i twarde jednostki?

Sami dobrze wiecie ze podobnie jest z bladziami, armia fajna, mocna i tania, ale tak naprawde odpowiednie ustawienie oddzialow i rozdawanie FnP i furiousa daje najlepszego kopa.

Fajnie jest spekulowac ale sa pewne granice :wink:

+1
Dokładnie tak samo myślę.