trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 822701 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Skark

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4335 dnia: Październik 12, 2010, 03:17:36 pm »
Obstawiał bym że będzie wielkości barki. Co będzie oznaczać że będzie padał od byle pierdnięcia.

Offline ederus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4336 dnia: Październik 12, 2010, 04:11:12 pm »
A ja stawiam, że venom będzie taki jak vyper, jak swego czasu był codex herlaków to też mieli (w heavy :razz: ) właśnie venoma i jako model pokazale vypera z małym dodatkiem z tyłu.
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4337 dnia: Październik 12, 2010, 04:51:59 pm »
A ja stawiam, że venom będzie taki jak vyper, jak swego czasu był codex herlaków to też mieli (w heavy :razz: ) właśnie venoma i jako model pokazale vypera z małym dodatkiem z tyłu.

Masz gdzieś jakiś rysunek czy zdjęcie ? Ale nie przeróbkę z barki , tylko jakiś rysunek oryginalny, tzn. sankcjonowany przez GW, o ile oczywiście taki istnieje.....

Edit - już coś znalazłem.
« Ostatnia zmiana: Październik 12, 2010, 05:04:26 pm wysłana przez vanswirr »
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4338 dnia: Październik 12, 2010, 06:05:11 pm »
Jak w końcu jest z Herlawymi u DE? goli są czy z troup masterem i z shadowseerem ?
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline mika_angelus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4339 dnia: Październik 12, 2010, 06:07:53 pm »
Identycznie jak w dexie Eldarow.
"One must do violence to the object of one's desire; when it surrenders, the pleasure is greater."

Marquis De Sade

Offline ederus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4340 dnia: Październik 12, 2010, 06:28:09 pm »
Wydaje mi się, że hitem codexu będą beastmasterzy z razorwingami. Razorwingi to te śmieszne S3 T3 W5 I5 A5 rending :badgrin:  wymaxowany oddział w szarży wykręca 60 ataków z rendingiem, 12 zwykłych Ws4 S3 i 3 Ws4 agonizer. Kosztują co prawda tyle co 23 fire warriorów :wink: :wink: :wink:  ale dzięki portalowi powinny dojść do hth w całości. Jak jeszcze dostaną fnp od power from pain to już w ogóle rzeź :smile: 
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4341 dnia: Październik 12, 2010, 06:29:58 pm »
Edit - już coś znalazłem.

To daj linka

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4342 dnia: Październik 12, 2010, 06:39:24 pm »
Jak jeszcze dostaną fnp od power from pain to już w ogóle rzeź :smile: 

Power from pain maja tylko beastmasterzy wiec FnP na skladzie nie bedzie. Masterz nawiasem mowiac maja 1 atak i 1 bron, bida. Flocki sa fajne  ALE to kawaleria - wiec huragan, lash i weaken je niszcza, ale najwazniejsze ze sklad ma 8ld i niemal brak save. Przegra kazdy combat i ucieknie. Ale ja bede napewno jeden sklad wystawial (bo mam figury), ale napewno dodam 5 khymer bo maja jakos 4+ inva. Ktos musi lapac fisty bo zal zeby wchodzily w 5 woundowe swarmy:/

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4343 dnia: Październik 12, 2010, 07:11:01 pm »
E no. Portal całkiem tani (3,5 fw), więc można te kilka rzeźniczych jednostek jakoś doprowadzić do wroga. Kto wie, może teraz armie DE składać się będą z 2-3 Raiderów, których jedynym celem jest dostarczyć portale (Potencjalnie da się w pierwszej turze wystawić portal mający krawędź 29" wgłąb stołu, a w DoW to w ogóle).

W sumie jestem ciekaw co z tego wyjdzie, chociaż dla mnie DE na pewno nie będą armią turniejową (chyba że na małe punkty, albo faktycznie skończy się na 2-3 barkach nawet na dużych, transport tylu barek to koszmar), więc się tak tym nie przejmuję. ;)

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4344 dnia: Październik 12, 2010, 07:54:25 pm »
No nie za bardzo się
To daj linka

vladdi

No nie za bardzo mogę, bo go wywaliłem. Znalazłem po prostu taki codex do herlawych z citadel journal, i tam był przerobiony vyper na venoma.
Ale i inne rzeczy znalazłem  :wink:
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4345 dnia: Październik 12, 2010, 08:01:49 pm »
ciekawe, czy napisali, czy ten portal da się zastawić :wink:
i ciekawe, czy jest 1 per army.
bo jeśli nie, to np robi się bardzo ciekawie.
fajny ten bomber. szkoda, że te fruwajki to Heavy Support, a nie fast. z drugiej strony jakoś nie widzę oczywistych wyborów.
no zobaczymy. niby nic aż tak bardzo na pierwszy rzut oka na kolana nie rzuca.
prawie jak nie Phill Kelly  :wink:
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline mika_angelus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4346 dnia: Październik 12, 2010, 08:05:30 pm »
Da sie zastawic tak samo jak krawedz i nie jest 0-1, moga go miec archonowie i haemonculusi.
"One must do violence to the object of one's desire; when it surrenders, the pleasure is greater."

Marquis De Sade

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4347 dnia: Październik 12, 2010, 08:11:04 pm »
ale jednak można z niego wyfrunąć, to jeszcze nie jest źle.
a ile ich konkretnie mogą mieć w armii, że tak zapytam?
idę na stronkę FW pooglądać te ichnie fruwajki :wink:
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4348 dnia: Październik 12, 2010, 08:13:01 pm »
ale jednak można z niego wyfrunąć, to jeszcze nie jest źle.
a ile ich konkretnie mogą mieć w armii, że tak zapytam?
idę na stronkę FW pooglądać te ichnie fruwajki :wink:
narka

Góra 6, bo hemonkule są 3 na slot. ;)

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4349 dnia: Październik 12, 2010, 08:29:39 pm »
jakaś koncepcja by mi się spłodziła. tak ze 2-3 już dają radę. przy tej potencjalnej blasterów, lanc, heat lanc to powinni nieźle dawać sobie radę z większością zmechanizowanych armii. nie wiem, jak z hordami.
narka
"There must be some kind of way out of here..."