trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824665 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Czaj-nik

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4455 dnia: Listopad 17, 2010, 11:25:16 pm »
Czy ten punkt o broniach z ograniczoną liczbą strzałów oznacza, że jeśli wystrzelę z combimelty na rhinosie, albo lepiej, zużyję wszystkie rakiety na mantykorze, to tracę połowe vp za weapon destroy'a?

@Yedli: ale S&P ani nie wymusza poruszania się w określonym kierunku, ani nie powoduje, że nie możesz się wogóle ruszyć.

To też całkiem ciekawy punkt:
Q: An Independent Character attached to a unit that is
reacting to being assaulted, or making a pile-in move,
must move before other friendly models to attempt to get
in base contact with an enemy. What happens if the
Independent Character is blocked from getting to enemy
models by friendly models around him? (p49)
A: If it is possible to move friendly models out of the way
to make space for the Independent Character then they
must move first. Followed by the Independent Character
and finally the rest of the unit can move. If the
Independent Character is still unable to make it into base
contact he must move as close to the enemy as possible.
"Explanation: It's just that... you have all these squishy parts, master. And all that water! How the constant sloshing doesn't drive you mad, I have no idea..."

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4456 dnia: Listopad 18, 2010, 07:09:52 am »
Czy w UK przesuneli jakos Prima Aprilis ?

Oni wywracaja w tym FAQ wszystko do gory nogami :/
Od dzisiaj to bedzie calkiem inna gra. Jaka teraz beda miec mine ludzie ktorzy kupili DE ?
A ninja knows no fear.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4457 dnia: Listopad 18, 2010, 07:25:24 am »
Czy ten punkt o broniach z ograniczoną liczbą strzałów oznacza, że jeśli wystrzelę z combimelty na rhinosie, albo lepiej, zużyję wszystkie rakiety na mantykorze, to tracę połowe vp za weapon destroy'a?

Na to wygląda.

Cytuj

To też całkiem ciekawy punkt:
Q: An Independent Character attached to a unit that is
reacting to being assaulted, or making a pile-in move,
must move before other friendly models to attempt to get
in base contact with an enemy. What happens if the
Independent Character is blocked from getting to enemy
models by friendly models around him? (p49)
A: If it is possible to move friendly models out of the way
to make space for the Independent Character then they
must move first. Followed by the Independent Character
and finally the rest of the unit can move. If the
Independent Character is still unable to make it into base
contact he must move as close to the enemy as possible.

A to to już nie wiem skąd się wzięło. I jak ma się do reszty assaultu.

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4458 dnia: Listopad 18, 2010, 08:09:54 am »
Czy w UK przesuneli jakos Prima Aprilis ?

Oni wywracaja w tym FAQ wszystko do gory nogami :/
Od dzisiaj to bedzie calkiem inna gra. Jaka teraz beda miec mine ludzie ktorzy kupili DE ?

Bardzo zadowoloną?

Serio, bez przesady, FAQ trochę zmienia ale krzyki że niebo spada nam na głowę są bardzo nie na miejscu...

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4459 dnia: Listopad 18, 2010, 08:11:47 am »
Heyka !!!
Bardzo zadowoloną?

Serio, bez przesady, FAQ trochę zmienia ale krzyki że niebo spada nam na głowę są bardzo nie na miejscu...
Mysle, ze DE beda jednak troche zmartwieni - opcja na full speed ahead w Raiderze/Venomie i zobaczymy co sie stanie - nie wchodzi juz w gre. Bo wiadomo co sie stanie :wink: - smierc w plonacym wraku  :badgrin: :badgrin: :badgrin:
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4460 dnia: Listopad 18, 2010, 08:16:13 am »
Btw flatout zaczyna się od 18 cali? Czyli 17 może lecieć :)

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4461 dnia: Listopad 18, 2010, 08:23:18 am »
To nie turbo boost, powyzej 12" masz Flat out speed.
A ninja knows no fear.

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4462 dnia: Listopad 18, 2010, 08:25:21 am »
Heyka !!!
Tak czytam tego FAQ i dochodze do wniosku, ze jest naprawde rewelacyjny  :biggrin: Jakby go pisal gosc, ktory naprawde sporo gra w ta gre i podchodzi do sprawy zdroworozsadkowo.
Koniec z bzdurnym coverem na openie, mozna sobie najpierw podosuwac inne modele, zeby indep na 100% dostawil sie do combatu, wyrazny zakaz "przenikania" przez wrogie modele przy disembarku z otoczonego transportera (chcialbym tutaj napisac - a nie mowilem he he ;)) - IMHO rewelacja  :biggrin:
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4463 dnia: Listopad 18, 2010, 08:28:08 am »
Ale moment moment. Dlaczego zakładacie że chodzi o game turn, a nie player turn? Toć jest "in the same turn", a Rulebook mówi, że turn odnosi się do player turn, chyba, że pisze inaczej. IMO to jest odpowiedź na tych co chcieli ramować raiderami na 24" po to żeby celowo je rozpieprzyć i szarżować.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4464 dnia: Listopad 18, 2010, 08:33:07 am »
Generalnie podrecznik akurat chyba mowi ze jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o game turn. Oczywiscie rowniez uwazam ze w faqu chodzi o players turn. Inaczej dojdzie do idtiotyzmow typu - jesli DE zaczyna i ruszy sie powyżej 12 pojazdem z wkladka, to wkladka zginie po zniszczeniu pojazdu. Jesli DE nie zaczyna i zrobi to samo to wkladka nie zginie. Bardzo smieszne.
 
vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4465 dnia: Listopad 18, 2010, 08:39:12 am »
Vladdi...i tak najśmieszniejsze jest pierwsze zdanie FAQa.... "Although we strive to ensure that our books are perfect......"

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4466 dnia: Listopad 18, 2010, 08:47:18 am »
Heyka !!!
Ale moment moment. Dlaczego zakładacie że chodzi o game turn, a nie player turn? Toć jest "in the same turn", a Rulebook mówi, że turn odnosi się do player turn, chyba, że pisze inaczej. IMO to jest odpowiedź na tych co chcieli ramować raiderami na 24" po to żeby celowo je rozpieprzyć i szarżować.
W sumie masz racje, jak przeczytalem tego FAQ raz jeszcze, to doszedlem do wniosku, ze tylko taka interpretacja ma sens.
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Brajtman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4467 dnia: Listopad 18, 2010, 08:47:58 am »
rulebook
Cytuj
page 9: whenever the term "turn" is used it refers to "player turn" unless otherwise specified
więc chodzi o zgon podczas nieudanego testu terenu lub ramowania

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4468 dnia: Listopad 18, 2010, 08:54:49 am »
Generalnie podrecznik akurat chyba mowi ze jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o game turn. Oczywiscie rowniez uwazam ze w faqu chodzi o players turn. Inaczej dojdzie do idtiotyzmow typu - jesli DE zaczyna i ruszy sie powyżej 12 pojazdem z wkladka, to wkladka zginie po zniszczeniu pojazdu. Jesli DE nie zaczyna i zrobi to samo to wkladka nie zginie. Bardzo smieszne.
 
vladdi

Str. 9

Cytuj
Whenever a rule uses the word 'turn', both in this rule book and in the Codexes, it means 'player turn', otherwise it will clearly state 'game turn'.

Edit: Bah, uprzedzono mnie. :P

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4469 dnia: Listopad 18, 2010, 08:57:20 am »
Faktycznie, po dokladnym przeczytaniu, tylko ramowanie albo efekt destroy przy DoG sa tym punktem ujete. Wiec Flat out dalej ma sens :smile:

No ale kilka punktow nadal jest ciekawych.
A ninja knows no fear.