Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824764 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wołek

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4545 dnia: Grudzień 13, 2010, 05:36:47 pm »
jesli dalej będzie mógł singlować to zabijanie archona czy sciąganie inva lordowi na psie fajne  :biggrin:
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4546 dnia: Grudzień 13, 2010, 05:52:29 pm »
straszni Ci znajperzy:). Albo zabiera inva albo na średnim rzucie glanuje landka z ap1. Lol;)
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Breaker

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4547 dnia: Grudzień 14, 2010, 10:14:53 am »
w cenie predatora moglby cos robic w koncu. poprzedni troche suaby byl
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4548 dnia: Grudzień 14, 2010, 12:49:10 pm »
aż taki słaby to on nie był. minimax bez laski, skład bez fista...kiedyś nie było tyle covera i gtg  :wink:
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Sancho

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4549 dnia: Grudzień 15, 2010, 07:31:31 am »



z BOLSA o nowych 'cronach

Cytuj
New Codex drops mid year.
WBB changes to FNP for "most" units
New HQ options include "One" new C'Tan. Nightbringer and Deceiver to get new models...and at least one will have optional "incarnations"
New Tomb Spider plastic model. option to create alternate model that is Heavy artillery.
New fast cc focus unit. jump infantry. warrior sized.
new models for immortals.
new "tank" - could be the TS based artillery just referenced from different source.
new MC walker - likely the rumored "Necronmancer" - may be HQ or Heavy-conflicting rumors here.
New plastic Lord with all options.
New named Lord metal blister
New Monolith option...not represented in models to be released.

[/color]


Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4550 dnia: Grudzień 16, 2010, 01:12:55 pm »
O wow :) Malcador Infernus... ładny model

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4551 dnia: Grudzień 20, 2010, 09:00:28 pm »
Miałem okazję zobaczyć dzisiaj u znajomka Ultramarines:the Movie (czy jak to tam się nazywa).

Generalnie plusem jest że film jest. Grafika spoko. Co do fabuły, to od samego początku jest.... dziwnie.

Pomiędzy ludzkością a jej wrogami stoją tylko marynaty - ta, Gwardia i Inkwizycja mają pewnie urlop.  :roll:
Najwspanialszymi z marynat są Ultrasi, to chyba nie w tej galaktyce, gościa są tacy super że nawet na oblężenie Terry nie zdążyli.  :lol:

Potem jest już tylko weselej. Otóż okazuje się, że w II kompanii służą nowicjusze. Kilkadziesiąt lat służby w X i pozostałych kompaniach chyba zostało przespanych, albo czasy były niesamowicie spokojnie, bo kilku gości z drużyny w ogóle nie wąchało wcześniej prochu. I kto mówi że nie ma pokoju pośród gwiazd?

Dowiadujemy się też, że zwykła deska utrzyma marynatę w PA. Nie wiem z jakiego drewna ją zrobili, ale to drzewo musieli niezłymi sterydami podlewać.  :lol:

Kilka razy mamy pokaz jacy Ultrasi są mega wspaniali, co objawia się w refleksie szachisty - goście widząc że są atakowani przez kilkanaście sekund myślą intensywnie co z tym fantem począć. Pomiędzy tymi fascynującymi akcjami mamy okazję widzieć jak ultrasi chodzą, chodzą, chodzą, chodzą, chodzą... jak komuś się zaczynają oczy kleić, to wie co przeżyłem.  :badgrin:

Potem widzimy kawałek gdzie komuś się chyba czapla z librą pomylił (takich numerów to instrukcja obsługi croziusa nie przewiduje).

Generalnie gdyby film trochę pociąć (wyciąć co bardziej nudne bądź nieprzystające do realiów kawałki) to byłby nawet nawet. A tak jest co najwyżej średni.

Podsumowując - obejrzeć można, ale nad kupnem to bym się baaardzo poważnie zastanowił (inna sprawa że widziałem sam film, może na DVD są jeszcze jakieś fajne dodatki, niestety nie miałem czasu się wypytać ani sprawdzić).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2010, 09:03:56 pm wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4552 dnia: Grudzień 21, 2010, 12:07:46 am »
zajebista recenzja czyli podsumowując film drogi o nowoch żołnieżach USA w wietnamie przybyłych po ich magiczne drzewa i pewnie jeszcze jeden z nich okazuje się być czakiem norrisem i niszczy bazę przeciwnika
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline Miły

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4553 dnia: Grudzień 21, 2010, 10:13:56 am »
Troche nowych ploteczek z Bolsa co do DK
Cytuj
via Lerra:
  <blockquote>"The GK codex has been finalized and is currently at the printers.
 
  There is a unit in the codex called a "Dreadknight" which is basically  a psychically-infused super-terminator that counts as a monstrous  creature. It looks sort of like a penitent engine but better. It has a  Dreadnought CCW, lots of wounds and 2+ save.
 
  The codex looks like it's pretty sick and will be on par with the Space  Wolves for overall power. Terminators can be made troops by a special  character. GKs lose fearless and gain ATSKNF. Power Armor Grey Knights  get squad-based psychic powers, including a power that is like  Hammerhands. There is also a squad-based psychic power that increase  the strength of their storm bolters to 5.
 
  Terminators have 2 wounds and come with a 4+ invulnerable save."       </blockquote>~We hear those 2-wound termys are a seperate unit from the standard 1-wound ones.

 
Cytuj
via darklink
 
  <blockquote>"yep cortez can make henchmen troops, so you can get  stormtroopers but they are now bs3 and not nearly as good. crusaders  with a marine cost and coming with a pw and ss is much more attractive.
 
  the other real winner for henchmen are the humans that come with bolters for 5pts or storm bolters for 7pts at bs 3
 
  other troops are the palidan termies with 2 wounds and a 5++ and can get fnp with the apothicary
 
  pergitor squads with all the extra special weapons can become troops too.
 
  vindicar assassin is 0-3 and have the special rounds that are quite nasty
  4d6+rend vs. armor
  wound on a 2+
  take inv save away for the rest of the game
 
  loses his night fight rule but still has stealth.
 
  psy cannons are str 7 with rending
 
  drednight with gattiling psy cannon is only str 5 but 12 shots.
 
  the palidan termies do not have EW.
 
  havent read into the special chars much yet as i havent had time. but ill have a chance after x-mas.
 
  some weapons that are new for the gk
  sword that grants +2 str
  halbriad that grants +2 int
  one more but don't remember.
 
  playtesting the gk the army with full squads of crusader humans and  assassins in a crusader will wipe most things in one assault phase,  which i can see lots of people taking. I can also see lots of people  running the bolter/SB spam since they are dirt cheep.
 
  the basic grey knights top out at 20 pts little more for the justicar.
 
  there are transports for the henchmen granted you can fit them in.
  gk army has access to landraiders, rhinos, stormravens, and the chimera.
 
  stern- beleive has a ss but have not read to him yet.\
 
  the callidus assassin got better as when she/he appears it does d6  wounds to the unit that is ap 1/2 dont remember, then can shoot the  flamer then assault as normal.
 
  normal gk dont have access to meltas. meltas are a rare occurence in the codex. "</blockquote>

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4554 dnia: Grudzień 21, 2010, 01:58:41 pm »
Teraz geyknighty będą jak czaszkoszczury z Planescape Torment ;)

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4555 dnia: Grudzień 21, 2010, 04:20:39 pm »
geyknighty

Literówka czy zamierzone ? ;)
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4556 dnia: Grudzień 21, 2010, 04:33:31 pm »
Literówka czy zamierzone ? ;)


Mam nadzieję że literówka bo się obrażę na Morkaia :P

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4557 dnia: Grudzień 21, 2010, 04:39:41 pm »
Ja się nie obrażę tylko pi****lnę mu Exterminatusa :)
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4558 dnia: Grudzień 22, 2010, 07:03:43 am »
Oj....sorki ..to NAPRAWDĘ było niezamierzone :P

Ale seryjnie: mam nadzieję, że to plotek ciąg dalszy. Jakoś nie widzi mi się banda termosów a`la nobów z W2 i sv 2+, inv 4+... trudno przecież, żeby nie wystarczyło im wuchty sprzętu by każdy był inny.

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4559 dnia: Grudzień 22, 2010, 07:14:02 am »
Jak dla mnie moga miec i 5W poki koszt bedzie to dobrze odzwiercielal ;)
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"