Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824261 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4680 dnia: Luty 19, 2011, 08:39:58 am »
No ale wiesz, teraz flagellanci są po 15 punktów, a nie po 35. ;)
Ciekawi są dla mnie serwitorzy z heavy bolcami lub multimeltami po 10 pkt.
Crusaderzy po 15 pkt z power weponami i stormshieldami poprawiają wyporność oddziału i coś jednak tam zrobić mogą.
Demonhosty no są teraz rzeczywiście straszliwe. Ścięli ich przeokrutnie.
Ale i tak w sumie, kiedy inkwizytorzy są tylko w hq, i można brać jeden warband na inwizytora,  to tak naprawdę warbandów mało na stołach zobaczymy.
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4681 dnia: Luty 19, 2011, 08:59:09 am »
W ogóle mam wrażenie że te warbandy to tam wrzucono tak na odwal się.

Paradoksalnie najbardziej w sumie boli mnie brak szturmowców. Oczywiście, teoretycznie mogę wziąć warrior acolyte, dać mu HS lasgun i karapaksa, ale wtedy wyjdzie 13 punktów - za gościa z BS3 i bez targetera. Do d... taki układ.

A hosty to już w ogóle jakaś parodia.
Po pierwsze, nie za bardzo rozumiem po co ktoś miałby ryzykować oskarżenie o herezję żeby przyzwać coś takiego.
Po drugie - na tych zasadach Cherubael by Warhounda nie rozwalił. A na obecnych szansa jest (skoro Monola udało mi się skasować....).

Lipa panie kolego, tak jak przewidywałem jest to kodeks marynat - tyle że inaczej pomalowanych.
Jest pewien plus co prawda - można wystawić Deathwing bez specjala, ale żeby do tego kwizycyjny kodeks był potrzebny?

A swoją drogą to moja wina jest. W początkach obecnego millennium do Wa-wy przybył Andy Chambers. W trakcie tej wizyty miał odpowiadać na pytania, więc proszono o nadsyłanie ich netem. Co prawda ostatecznie na pytania nie odpowiadał, ale zanim do tego doszło ludziska te pytania wysyłali.
I jakie pytanie wysłał Yedli? Czy kiedykolwiek ukaże się Codex: Grey Knights? I wykrakałem Slaanesh jego mać. Ja to czasem naprawdę powinienem cicho siedzieć...... :doubt:
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4682 dnia: Luty 19, 2011, 10:43:46 am »
Misiu, czy Cherubael niszcząc tytana nie był przypadkiem już uwolniony z łańcuchów od swojego hosta?  :cool:
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4683 dnia: Luty 19, 2011, 11:33:56 am »
OMG, chyba znowu GW chce zrobic z Eldarow armie wygrywajaca na 2+
Jak takie kwiatki jak to: http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/Product/PDF/w/Wasp.pdf pojawia sie w kodeksie to bedzie jakas rzez. Ten Hornet ktorego wydali byl fajny idobrze wyceniony, natomiast tu mamy Walkery z BS4! wchodzace w sekcje troops :/
A ninja knows no fear.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4684 dnia: Luty 19, 2011, 12:25:42 pm »
Misiu, czy Cherubael niszcząc tytana nie był przypadkiem już uwolniony z łańcuchów od swojego hosta?  :cool:
Słoneczko, nie, nie był (nie tych duchowych w każdym razie - ale zwykły łańcuch raczej by nie zatrzymał gościa który tytana ubił).  :cool: .
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4685 dnia: Luty 19, 2011, 01:27:31 pm »

Lipa panie kolego, tak jak przewidywałem jest to kodeks marynat - tyle że inaczej pomalowanych.


No, w sumie to aż tak tragicznie nie jest, trochę się jednak od zwykłych marynatów różnią.
Ale też miałem nadzieję że da się z tego złożyć jakąś inkwizycyjną, wyjącą i szarżującą z pianą na pyskach hordę fanatyków. A to się Panie nie uda na tym kodeksie. Ciekaw jestem wargearu, bo po hugon komu np. trzy serwoskulle naraz ?
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline sokles

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4686 dnia: Luty 20, 2011, 03:41:47 pm »
OMG, chyba znowu GW chce zrobic z Eldarow armie wygrywajaca na 2+
Jak takie kwiatki jak to: http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/Product/PDF/w/Wasp.pdf pojawia sie w kodeksie to bedzie jakas rzez. Ten Hornet ktorego wydali byl fajny idobrze wyceniony, natomiast tu mamy Walkery z BS4! wchodzace w sekcje troops :/

I do tego ma 30 cali szarży. f**king kidding ;) Ale to tylko FW, nie wrzucą tego do dexa

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4687 dnia: Luty 20, 2011, 05:27:43 pm »
Bez przesady, branie więcej niż jednego oddziału raczej mija się z celem. Mam nadzieję że podniosą trochę ich koszt w booku albo utną BSa.

Brałbym wtedy jednych by móc poeksperymentować z heavy które tereaz okupuje zwykle to samo;)
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Lesio

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4688 dnia: Luty 20, 2011, 10:07:57 pm »
Lipa panie kolego, tak jak przewidywałem jest to kodeks marynat - tyle że inaczej pomalowanych.
Jest pewien plus co prawda - można wystawić Deathwing bez specjala, ale żeby do tego kwizycyjny kodeks był potrzebny?


Imo to na tej zasadzie każdy kodeks z modelem w power armourze jest kodeksem marynat... Jak dla mnie to GK będą się różnić od spejsów bardziej niż taki chaos czy nawet siostry. Chłopaki mają zupełnie inny sprzęt, zarówno do combatu jak i do strzelania, mają wszechobecne psychic powery (nawet na pojazdach  :shock: ), mają MC, no i do tego dochodzi obecność inkwizycji z różnymi bajerami. Może inkwizycja nie gra już takiej istotnej roli w kodeksie, ale to żadne zaskoczenie, w końcu oni są głównie od dochodzeń, poszukiwań i różnych subtelnych metod, jak trzeba walczyć na większą skalę to angażują regiment gwardii albo wołają szarych.


A zresztą i tak trzeba poczekać na ostateczną wersję, bo to co mamy na razie, jest zdecydowanie wczesną wersją testową. Praktycznie wszystkie jednostki są przeładowane liczbą opcji i zasad, z których spora część może nie dotrwać do oficjalnego dexu.
It's all fun and games until someone loses an eye...
Then it's fun and games without depth perception^^

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4689 dnia: Luty 20, 2011, 10:28:21 pm »
Imo to na tej zasadzie każdy kodeks z modelem w power armourze jest kodeksem marynat...
Jeżeli wyłącznie to - wzbogacone o T4 - jest w troopsach, to oczywiście że tak. Zresztą GK są marynami (chapter nr 666).
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Josef Knecht

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4690 dnia: Luty 22, 2011, 08:53:53 am »
A mnie się póki co wersja testowa podoba bardzo, a to z tego względu, że zupełnie nie wiadomo, jak tym grać, a to już sygnał, że nie mamy doczynienia tylko z kolejnym codexem marynatow.

? Niewiadome
- duzo zalezy od tego, co mozna osiagnąć wargearem - zwlaszcza profil zwyklej nemesiski
- bardzo duzo zalezy od profilu psycannona (psilancera tez), w sieci są ploty, ze miałoby to być 36 s 7 ap 4, assault 2/heavy 4 rending, z jednej strony bardziej odpowiada to heavy psycannon na nemesisie, z drugiej strony, biorac pod uwage tendencje w innych codexach, wcale nie jest to szczegolnie przepakowana bron. Dodajmy do tego mozliwosc spamowania psycannonow (paladyni, termosi, zwykli GK, purifierzy, purgatorzy) i robi sie naprawde ciekawie, z taka giwera nie potrzebuja melt i lasek IMO.
- cos mi sie nie chce wierzyc, ze razorback bedzie fastem  :biggrin:

- minusy
- niezrozumialy brak dedykowanych landkow
- niezrozumialy brak predatorow
- dready w heavy support
- inkwizytorzy jako HQ (duza konkurencja ze strony libry i grand mastera)
- jezeli rzeczywiscie nemesis deamonhammer daje tylko +1 do siły, to duzo jednostek bedzie mialo problem z wygarem w combacie
- brak mocy strzeleckiej o stosunkowo duzym zasiegu (odpowiednika pioruna badz chociaz lancy BA)
- ogolnie slabe moce na kilku jednostkach - grand master, jednostki
- zupelnie niezrozumialy brak librydreda

+ plusy
- warding stave daje najprawdopodobniej inva na 2+ i zapewne jest power weaponem dwurecznym, szczegolnie w rekach paladynow oznacza to mega stopowanie
- duzy wzrost mobilnosci
- d3 scory za kazdego grand mastera - paladyni z 2+/2++, 2 woundami i FNP, biore :D
- nemesis dreadknight, czyli lepszy wright lord
- duzo ciekawych opcji na retinue Inkiego
- odpornosc pojazdow na shaki i stuny
- astral aim (szczegolnie w polaczeniu z profilem psycannona z plotek)
- beamery na techmarine (szkoda, ze niemobilne)
- dedykowane transportery
- grey knighci na jump packach
- calkiem grywalni assasini
- dreadnoghty dajace anty-psychic zone :)
- purifierzy, czyli HORDA NIE ISTNIEJE :)
- spore mozliwosci kombinowania
- mozliwosci spamowania orbital strikow :D

Wiec jezeli poprawia to, co jest ewidentnym zaniedbaniem, to moze byc ciekawy dex - wosho sie cieszy :P
Świeżo upieczony fan wilków :)

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4691 dnia: Luty 22, 2011, 09:06:26 am »
- duzo ciekawych opcji na retinue Inkiego
To chyba inne kodeksy czytaliśmy.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Cebul

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4692 dnia: Luty 22, 2011, 09:42:09 am »
Yedli, nie dramatyzuj, tych inqich można naprawdę w ciekawych opcjach wystawić :wink:
Ja generalnie widziałem już przynajmniej 2 zastosowania:
Dużo, tanio, tesco - inqu+3 servitorów+chimerka i polujemy na pojazdy
Wysyp lasek - Psycher-inqu + X deathcult assasins, co daje nam X*4 ataki z PW z WS5 i S5 za nieszczególnie duże pkt :wink:


Jeżeli chodzi o resztę opcji:
Paladyni wychodzą w knut drodzy, nie nawykłem do grania aż tak wypasionymi squadami, boję się, że koszt zabije tą jednostkę, niemniej, przy możliwości alokacji ran i wygarze w hth, jaki Ci chłopcy są w stanie pokazać, to ja nie mam pomysłu obecnie, jak to cholerstwo utłuc...
Jeśli inkwizytorzy będą zajmować cały slot HQ, to jestem w kropce, bo przydało by sie z dwóch i przynajmniej jeden libra :wink:
Nemesis - dużo zależy od tego, co będą potrafić te jego pukawki, bo gość jest lekko insane póki co O.o
Spam psikawek - zgroza
Dredy - można, ale po co?
Z zabawek:
Warprift jest totalną masakrą, patrząc po mocach na składach, to przy grze kombinacyjnej z indepami, można wyciągać naprawdę chore kombinacje...


Ktoś wie, kiedy ten kodeks ujrzy światło dzienne?

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4693 dnia: Luty 22, 2011, 09:48:24 am »
2 lub 9 kwietnia.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4694 dnia: Luty 22, 2011, 09:49:57 am »
Dużo, tanio, tesco - inqu+3 servitorów+chimerka i polujemy na pojazdy
Wysyp lasek - Psycher-inqu + X deathcult assasins, co daje nam X*4 ataki z PW z WS5 i S5 za nieszczególnie duże pkt :wink:
Skutecznośc średnia, przeżywalność tragiczna (no może z wyjątkiem tej chimery), a do tego zajęty slot HQ i Elit. Ja tam hurra optymistą bym nie był (szczególnie że w tych slotach można wystawić o wiele bardziej wypasienne jednostki). Ale niech to cię nie powstrzymuje, wiadomo że papier i stół to dwa zupełnie różne światy (skoro nawet w starym Deathwinguna na stole  najskuteczniejszym wysposażeniem kapitana była sama combi-plasma, co na papierze wydawało się zupełnie bez sensu, to kto wie....)
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain