Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824177 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4815 dnia: Marzec 14, 2011, 12:28:47 pm »
fakt, my bad z tymi razorami
zastanawiałem się gdzie w dex można melty dać bo przecież są w spisie, ale jak trzeba brać inkiego żeby dać melty na henchmenach to tak słabo trochę, chociaż inne HQ drogie więc może poza librą nic się innego nie będzie brało i wtedy takiego inkwizytora można dać ze składem z 5 meltami
nie wiem, nie wiem, nie są słabi ci GK i nie widać przeciągów na pierwszy rzut oka ale może coś tam fajnego się da złożyć, razory w BA zauważyło na początku tylko z 10% graczy, więc może coś fajnego tam jest schowane
a mi się brotherhood champion podoba, jak zaszarżuje na coś co go zbija to zabija to na 3+ z przerzutem o ile mu psychic test wyjdzie :wink:

Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4816 dnia: Marzec 14, 2011, 12:34:38 pm »
Jaki jest wynik walki miedzy razorem z laską plazmą a razorem z bolcem z siłą 6.

Łatwo nie bedzie. Ale i tak bym stawiał na BA/SW w takim mechowym starciu :biggrin:
Tak z czysto matematycznego punktu widzenia, to zakladajac, ze oba pojazdy sa w zasiegu powyzej 12 cali a ponizej 24 (czyli Razor Las/Plaz strzela rowniez z plazmy, ale nie na rapidzie), oraz, ze Razorowi GK wyjdzie moc ignorujaca Shaken&Stunned, to wieksze szanse na uzyskanie efektu ma Razor z Bolcem z S6  :razz: O ile sie gdzies nie walnalem, to dla Rozora GK szansa na uzyskanie efektu (jakiegokolwiek), to jakies 89%, a dla Razora Las/Plaz to jakies 58%.
Of course ja sie Kamilu z Toba zgadzam - to nie bedzie samograj - ale bedzie mogl powalczyc. I chyba o to chodzilo wszystkim graczom GK :smile:
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Marzec 14, 2011, 12:41:54 pm wysłana przez Eman »
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4817 dnia: Marzec 14, 2011, 12:47:53 pm »
ja doprawdy nie rozumiem tego przekładania wszystkiego na te razory, plazmy, melty, laskanony.
czytam sobie o wargearze, to po prostu kosmos  :biggrin: im więcej czytam, tym bardziej mi się podoba. razor spam będzie miał z nimi strasznie pod górkę. oczywiście, może się strzelać z 48" 1 strzałem z lascanona, może nawet podjechać na te 24", i co? zabije 1, góra 2 (i to w najlepszym wypadku), za to dostanie mega zwrotkę. a jak ich już powyciągają z tych razorów, to flaki fruwają :wink:
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4818 dnia: Marzec 14, 2011, 12:53:26 pm »
A bedzie jak w tym wyleekowanym opcja by z Coteazem brac np. 6 razorow z smiesznie tania wkladka uzbrojona po zeby w melty/plazmy ?
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4819 dnia: Marzec 14, 2011, 01:05:20 pm »


Może ktoś mnie oświecić jak wygląda przykładowa rozpa mech sw/ba bo ja dawno na turnieju nie byłem :wink:
Będę miał punkt odniesienia.
Masz tu dla przykladu rozpe Bozydara na 2350:
- Libra z buta, Shield, Rage;
- Libra z buta, Shield, Fear;
- Kapelan z buta;
- 2xPriest z buta;
- 4x Razor Las-Plaz z czymstam w srodku (z tego co pamietam, to 3x Fist/Melta, 1x PW/Flamer);
- spore DC w Landku z EA/MM;
- Baal Assault/Bolce
- 2x2 AB z MM;
- 3x Pred Auto/Las;
Na mniejsze punkty kroisz bohaterow, zmniejszasz DC. Jak chcesz wiekszy hardcore, nie bierzesz DC, tylko wiecej Razorow i Baali.
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4820 dnia: Marzec 14, 2011, 01:11:26 pm »
Ciekaw jestem czy będzie grany culexus, bo przy dobrym ustawieniu go w środku armii będzie miał z 30 strzałów ze swojego pistoletu S5 ap1 z BS8  :lol:

przereklamowane, testowalem dawno temu z oddzialem psykow gwardyjskich, taki assi jest maksymalnie malo mobilny, fragile bardziej od Stinga, odbija sie od pojazdow itp itd.
btw wspominalem ze jest malo mobilny? :P
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4821 dnia: Marzec 14, 2011, 01:13:28 pm »
to można 120 orków w jedną turę załatwić  :wink:
taa, biedne zielone coraz bardziej przestają być mocną armią combatową...
(chociaż podobne obawy miałem też przy okazji SW i BA, a bitwy zweryfikowały, że jednak Waaagh! daje sobie nawet z tym radę :smile: )

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4822 dnia: Marzec 14, 2011, 01:22:52 pm »
nie "Waagh!!!", tylko Emeryt  :wink:
powoli zaczynam sobie wizualizować, co miało miejsce w play testowej bitwie GK vs. Orki, o której wspominali w plotkach  :wink:
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4823 dnia: Marzec 14, 2011, 01:23:27 pm »
przereklamowane, testowalem dawno temu z oddzialem psykow gwardyjskich, taki assi jest maksymalnie malo mobilny, fragile bardziej od Stinga, odbija sie od pojazdow itp itd.
btw wspominalem ze jest malo mobilny? :P
tylko w gwardii masz tyle plazm, że może faktycznie nie potrzebujesz ap1 a tu ciut mniej jednak,
może w ramach ppanca 3 vindicerów :P
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4824 dnia: Marzec 14, 2011, 01:25:39 pm »
Cytuj
I chyba o to chodzilo wszystkim graczom GK :smile:

Dokładnie tak. W ten sposób nie będzie wysypu nowych graczy jak u SW/BA.
Dzieki za rozpę :smile:
Dreadknight z jumppackiem to mini deamon prince. Jeśli wezme mieczyk mam +1 atak za dwie bronie?

Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4825 dnia: Marzec 14, 2011, 01:35:40 pm »
kurde, ale kosztuje jakieś chore punkty i nie ma lasha  :wink:
ktoś jest mi w stanie powiedzieć co daje halabarda?
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4826 dnia: Marzec 14, 2011, 01:40:03 pm »
+2 do I.

Offline Lesio

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4827 dnia: Marzec 14, 2011, 03:06:55 pm »
Ja w pełni zgadzam się z Afro. Ilość "zabawek" jest oszałamiająca, do tego sporo z nich ma szanse być użytecznych. Moim osobistym faworytem są Psychostroke Grenades, niby losowe ale każdy efekt jest mocny, a do tego te opisy  :lol:
It's all fun and games until someone loses an eye...
Then it's fun and games without depth perception^^

Offline jachu_ka

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4828 dnia: Marzec 14, 2011, 03:16:19 pm »
nie "Waagh!!!", tylko Emeryt  :wink:
Nie tylko on, jak mam grać z SW czy BA to mi się gęba cieszy. :wink:
Z DH też sobie będzie trzeba jakoś poradzić, jak nie choppą go to klawem.

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4829 dnia: Marzec 14, 2011, 04:31:14 pm »
Opisy psychtroke to autoplagiat z opisu granatow halucynogennych z II edycji.
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

 

anything