trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 825944 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4830 dnia: Marzec 14, 2011, 07:18:41 pm »
Masz rację Eman.
Dla mnie jest to bardzo Ciekawy dex. I to dlatego że nie jest w żaden sposób oczywisty. Można składać też rozpiski pod konkretnych przeciwników. Ma swoje wady jak i zalety. Wachlaż możliwości (szczególnie jak się popatrzy na inkwizytorów) jest naprawdę olbrzymi.

Inkwizytorzy też są nieźli. Przykładowo taki łepek za 40 pkt który obniża w 12 calach wszystkim broniom plazmowym BS do 1 też może ładnie ochraniać terminatorów :D. Drobna rzecz a potrafi zaskoczyć :D
Kamil. (miszczu)

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4831 dnia: Marzec 14, 2011, 09:18:59 pm »
W sumie calkiem niezly tekst
http://kirbysblog-ic.blogspot.com/2011/03/now-and-then-grey-knights.html
o nowych GK, szczegolnie dla jeczacych na temat "good old days of S6 & WS5" ;)
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4832 dnia: Marzec 14, 2011, 09:36:35 pm »
Mnie się ten kodeks bardzo ale to bardzo podoba i im dłużej nad nim siedzę tym coraz bardziej  :biggrin:

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4833 dnia: Marzec 15, 2011, 09:35:24 am »
Fajnie, że jesteście spokojni, ale na warseerze widzę sporo flejmów o przegiętości GK ( opnie typu "nowe 7ed. demony są dość częste" ). Cóż, mi  samemu, jak na razie na codex ( niewiele ) patrzyłem, jakoś mega wygięci nie są, ale poziom co najmniej gwardii trzymają. No i kilka zabawek ( tradycyjnie ) ma żałśnie niski koszt, o psychic powerach nie wspomnę.

A demony w starciu z nimi to już wogóle leżą i kwiczą  :razz: .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4834 dnia: Marzec 15, 2011, 10:17:59 am »
jakoś mega wygięci nie są, ale poziom co najmniej gwardii trzymają.

To się nazywa oksymoron;)
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4835 dnia: Marzec 15, 2011, 10:37:54 am »
Dla mnie ten kodeks ma jedną wadę - nie są to DH. Chociaż w czasach, kiedy dla zdegenerowanych kapitalistów nawet demony i CSM w jednej armii są zbyt skomplikowane czego się można było spodziewać? Jedyny plus tego deksu dla mnie, to termosy w troopsach bez specjala.
 
A tak BTW, czy tylko mi się wydaje, czy w deksie nie ma definicji demonów?
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4836 dnia: Marzec 15, 2011, 10:42:07 am »
Dla mnie ten kodeks ma jedną wadę - nie są to DH. Chociaż w czasach, kiedy dla zdegenerowanych kapitalistów nawet demony i CSM w jednej armii są zbyt skomplikowane czego się można było spodziewać? Jedyny plus tego deksu dla mnie, to termosy w troopsach bez specjala.
 
A tak BTW, czy tylko mi się wydaje, czy w deksie nie ma definicji demonów?

Raczej odnosza się do zapisu demonów w dexie demonów i przy awatarze. Ale obawiam się że DP i greater i lesser demonki nie są demonami :P

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4837 dnia: Marzec 15, 2011, 10:44:20 am »
Fajnie, że jesteście spokojni, ale na warseerze widzę sporo flejmów o przegiętości GK ( opnie typu "nowe 7ed. demony są dość częste" ). Cóż, mi  samemu, jak na razie na codex ( niewiele ) patrzyłem, jakoś mega wygięci nie są, ale poziom co najmniej gwardii trzymają. No i kilka zabawek ( tradycyjnie ) ma żałśnie niski koszt, o psychic powerach nie wspomnę.

Pamiętaj , że u nich misje z podręcznika są święte więc grają na niemodyfikowane zasady stamtąd i do tego ze specjalami.

No i średni poziom poziom gracza na tym forum to fluffowe warzywo, więc nie do końca ogarniają takie koncepcje jak stosunek cena jakość.
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4838 dnia: Marzec 15, 2011, 11:23:32 am »
Założyłem nowy temat żeby nie zaśmiecać plotkowni.
http://www.forum.gildia.pl/index.php/topic,33231.0.html

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4839 dnia: Marzec 15, 2011, 01:37:59 pm »
Cytuj
To się nazywa oksymoron;)
Nie łapię dowcipu  :razz: . Gwardia przecież nie jest przegięta...Vendetta i kilka jej podobnych zabawek jest, ale nie gwardia jako całość dammit  :razz: .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4840 dnia: Marzec 15, 2011, 01:47:09 pm »
To wg Ciebie żeby armia była przegięta musi mieć cały dex pełny wygiętych zabawek?
Bo mi się wydaje że wystarczy ich kilka..

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4841 dnia: Marzec 15, 2011, 03:31:17 pm »
Żadna armia ( jeszcze  :razz: ) nie ma 100% wygiętych zabawek, jak dla mnie przegięta jest ta, w której większość sprzętu/zasad/modeli/kosztów ( z naciskiem na ostatnie ) wyrasta widocznie ponad "przeciętność"/analogiczne odpowiedniki w innych armiach. Jak dla mnie BA i SW te warunki spełniają  :wink: , gwardia nie złożona na standardowym mech-spamnie i okolicach tak niespecjalnie  :wink: .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Romek222

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4842 dnia: Marzec 15, 2011, 08:49:09 pm »
Hydry/Psykerzy/Vendetty/Veterani/CCS/Rozkazy a wszystko w cenie blota i trawy. Ta armia nie jest w 100% wygieta tylko dlatego ze 12 chimer (6hydr,2CCS+1PCS, Manta, 2veci) to sporo $$$.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4843 dnia: Marzec 17, 2011, 03:47:56 pm »
Zerknie ktoś czy FAQ DE się nie zmienił?

EDIT: Wychodzi mi że wyleciało
Cytuj
Q: Does a Haemonculus armed with two animus vitae take
one or two Leadership tests when he kills one or more
models in close combat? (p60)
A: He only takes one and can only gain one pain token,
there is only so much suffering to go round!
I jak ja mam to rozumieć? Że więcej teraz testuje?
 
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2011, 03:54:20 pm wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4844 dnia: Marzec 18, 2011, 07:18:15 am »
Nowości:

FW:









GW:






Małpka ciekawa, reszta bez wzruszeń.

 

anything