Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 822397 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4995 dnia: Lipiec 03, 2011, 01:55:30 pm »
Fajny. Ciekawe, czy wypuszczą dalsze wersje uzbrojenia i korpusy dla poszczególych zakonów.

Mnie interesuję te zamazane wpisy w jego opcjach. Czyli pewnie będzie miał jakieś nowe opcje uzbrojenia względem normalnych dreadów.
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4996 dnia: Lipiec 03, 2011, 01:57:54 pm »
Mnie interesuję te zamazane wpisy w jego opcjach. Czyli pewnie będzie miał jakieś nowe opcje uzbrojenia względem normalnych dreadów.
chciałeś powiedzieć "stare wersje uzbrojenia" :wink:

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4997 dnia: Lipiec 03, 2011, 04:00:56 pm »
chciałeś powiedzieć "stare wersje uzbrojenia" :wink:

Si:)
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline el_piszczu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4998 dnia: Lipiec 04, 2011, 06:36:57 pm »
chciałeś powiedzieć "stare wersje uzbrojenia" :wink:
i jak te wyjdą kładę kasę na stół ;)

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #4999 dnia: Lipiec 12, 2011, 08:15:00 am »
nowe FAQi. stara, dobra zasada, że problematyczne kwestie niemożliwe do   rozstrzygnięcia załatwia się rzutem "na 4+", została oficjalnie   usankcjonowana :wink:
  od tej pory sędziom będzie żyło się spokojniej, milej i przyjemniej  :wink:
  narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5000 dnia: Lipiec 12, 2011, 08:24:30 am »
To jedna z mądrzejszych decyzji GW w ostatnich czasach.......

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5001 dnia: Lipiec 12, 2011, 08:36:28 am »
Q: Do psychic shooting attacks need to roll To Hit?
(p50)
A: Yes.

Czyli co paszcza teraz rolluje na hita? :D

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5002 dnia: Lipiec 12, 2011, 08:59:18 am »
Na to wyglada:P
 
vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5003 dnia: Lipiec 12, 2011, 09:22:35 am »
huragan tez ;)
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5004 dnia: Lipiec 12, 2011, 10:03:37 am »
Generalnie ciekawostka musze przyznac - nigdy wczesniej nie zwracalem na to uwagi - ale niektore moce rzeczywiscie maja taki dopisek w stylu "this is shooting attack that hits automatically", wiec w sumie mozna bylo z tego wnioskowac, ze te, ktore tak nie maja, wymagaja jednak rzutu na trafienie ...
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5005 dnia: Lipiec 12, 2011, 10:54:07 am »
nowe FAQi. stara, dobra zasada, że problematyczne kwestie niemożliwe do   rozstrzygnięcia załatwia się rzutem "na 4+", została oficjalnie   usankcjonowana :wink:
  od tej pory sędziom będzie żyło się spokojniej, milej i przyjemniej  :wink:
  narka
Chodzi tylko o zasady, ktore sa sprzeczne ze soba. I tak tylko przypomne, ze to juz bylo - bodajze w 3ed FAQ, w opisie tego, co ma dzialac - czy Templarskie trafianie zawsze na 3+, czy tez Eldarski Defend i trafianie zawsze na 6+. Wyjasnili wtedy, ze w takim przypadku nalezy co ture walki rzucac na 4+, ktora zasada dziala.
Wiec zadna nowosc i zadna rewolucja. I mysle, ze bardzo dobrze, mamy w obecnych zasadach tez pare takich przypadkow - jak chocby Banshee Mask i Lash Whip.
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5006 dnia: Lipiec 12, 2011, 11:05:01 am »
Inna sprawa że FAQi momentami dziwne są. Pal licho tekst że spawn nie jest demonem (we fluffie jest, konkretnie princem, tylko takim któremu nie do końca wyszło  :badgrin:  ) ale tekst z dreadem i zdetonowanym Stormravenem to typowy babol. Przecież po detonacji nie ma disembarku, więc w czym niby miałby mu ten immobil przeszkadzać?
 
Inna sprawa, że fajnie że w końcu wyjaśnili te ułamki z owalnymi podstawkami i jak liczyć skrzydła. To akurat jest bardzo przydatne.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline DominikF

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5007 dnia: Lipiec 12, 2011, 11:09:39 am »
Witam
 
  No i
 
  Q: What cover save does kustom force field give to a
  vehicle within 6" of it? (p35)
  A: 4+. Note that for a squadron of vehicles only those
  within 6” of the custom force filed will count as
  obscured.
 
  Pozdrawiam
 
  Dominik
no puero gladium.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5008 dnia: Lipiec 12, 2011, 11:14:19 am »
E tam, nic nadzwyczajnego. W FAQu do ToS już się odgrażali że to do oficjalnego wrzucą. Co prawda 4 lata im to zajęło, ale w końcu dali radę.  :badgrin:
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline sHEPT

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5009 dnia: Lipiec 12, 2011, 09:40:32 pm »
I mysle, ze bardzo dobrze, mamy w obecnych zasadach tez pare takich przypadkow - jak chocby Banshee Mask i Lash Whip.
Cze !!!

No nie zupełnie jest to sporna sprawa, zgodnie z tyranidzkim faq baty obniżają inicjatywę przed innymi modyfikatorami,  więc banszi potem modyfikują swoją inicjatywę na 10 i maja w końcu 10, a ziom z FC dodaje sobie później 1 i ma 2. Czemu akurat bat działa przed innymi to nikt nawet gw chyba nie wie ale tak stoi w faq, zgodnie z generalną zasadą tegoż "wiemy że inni mogą ale tyrki NIE"
7" cali to ja się ruszam z kolegami
8" jak szanuje przeciwka
9" jak dopuszczam się świadomego wała
6" jak przeciwnik za bardzo spina poślady

Bo geny dzielą się na szybkie i martwe.

 

anything