trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824643 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5310 dnia: Styczeń 13, 2012, 11:28:48 am »
Info od Stickmonkeya - jednego z lepszych informatorów:
 
 Fwiw.

I have the following rumors to add.

Nids to get valentine love, crons to get leap year love.

Nids:

There are many more nid kits that are done, some no one would expect. However, not all will be released. Others may be single releases later.

4 plastic kits
4 finecast

After the wave there will still be some model(s) not represented from the codex.

Old models getting finecast makeovers.


Necrons:
If you don't know, you haven't been paying attention.

cheers.


Dodatkowo na warseerze piszą o tyranidzkim transporcie - możliwe, że Cerebore (info potwierdza ghost21 - o transporcie, nie piszę dokładnie jaki)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2012, 02:43:10 pm wysłana przez Ketchup »
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5311 dnia: Styczeń 16, 2012, 01:13:59 pm »
Nowe FAQi do wszystkiego: http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?categoryId=1000018&pIndex=1&aId=3400019&multiPageMode=true&start=2

Ech Whip Coile oczywiście na GK nie działają (Bo I 3 i tak bije przed necronami)... Ale tak czytam ten do IG.. Czy tylko ja rozumiem to tak, że w Dawn of War mogę wystawić od razu dwa plutony? o.O

O jeszcze lepsze - Priest i Techpriest nie zajmują slotów z FOCa ale mogą być za compulsory HQ, hahaha.

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5312 dnia: Styczeń 16, 2012, 01:18:04 pm »
Lanca nie wymaga to hit roll.
Haha lash wymaga to hit... :lol:

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5313 dnia: Styczeń 16, 2012, 01:33:02 pm »
Oshi..

Cytuj
Q: Can models embarked upon a vehicle use its fire
points to draw line of sight to a unit to use special
rules or wargear (other than shooting)? (p66)
A: No.

Czyli co, koniec Weaken Resolve z Chimery? :O

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5314 dnia: Styczeń 16, 2012, 01:39:29 pm »
Oshi..

Czyli co, koniec Weaken Resolve z Chimery? :O

Dlaczego ? To jest normalny Psychic Power, akurat nie mam kodeksu IG, wiec nie wiem jak to dokladnie dziala, ale moce mozna raczej puszczac bez zmian.
Necroni chyba maja jakis "fiuczer" ktory pozwala kontrolowac pojazd przeciwnika (cos takiego mi sie obilo gdzies), raczej to o takie zabawki chodzi.

W Wilczym FAQ pisze rowniez, ze paszcza nie wymaga rzutu na trafienie.
A ninja knows no fear.

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5315 dnia: Styczeń 16, 2012, 01:51:35 pm »
Dlaczego ? To jest normalny Psychic Power, akurat nie mam kodeksu IG, wiec nie wiem jak to dokladnie dziala, ale moce mozna raczej puszczac bez zmian.
Necroni chyba maja jakis "fiuczer" ktory pozwala kontrolowac pojazd przeciwnika (cos takiego mi sie obilo gdzies), raczej to o takie zabawki chodzi.

W Wilczym FAQ pisze rowniez, ze paszcza nie wymaga rzutu na trafienie.

No nie wiem, bo to nie jest shooting psychic power, a mowa jest o wszystkim "other than shooting".

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5316 dnia: Styczeń 16, 2012, 01:55:48 pm »
IMHO: other than shooting dotyczy slowa wargear

Edit: Nawet jakby dotyczylo special rules, to i tak psychic power raczej wylacza sie z tej kategorii.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2012, 01:59:46 pm wysłana przez gilthanas »
A ninja knows no fear.

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5317 dnia: Styczeń 16, 2012, 02:20:36 pm »
Nieważne, coś się powaliło - nie chce mi się pisać tego samego. W skrócie:
 
Weaken Resolve można rzucać na jednostki w cc, o paszczy już wspominaliśccie.
SW / GK / BA

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5318 dnia: Styczeń 16, 2012, 02:24:45 pm »
Wyglada to diabolicznie, ale faktycznie nieduzo to zmienia. Zeby zadzialalo, musialbys przegrac combat z unitem IG, a to naprawde rzadka sytuacja. Jakis unit moze zginac, bo gwardzistow jest duzo, ale raczej nie przegra combatu bo zabije wiecej modeli.
A ninja knows no fear.

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5319 dnia: Styczeń 16, 2012, 02:29:16 pm »
Ludzie co kogo obchodzi jakies gwardyjskie obniżanie ld :razz:
LASH WYMAGA RZUTU NA TRAFIENIE :lol:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2012, 02:40:07 pm wysłana przez Wosho »

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5320 dnia: Styczeń 16, 2012, 02:36:30 pm »
Szczerze mówiąc, dużo bardziej bym się ucieszył gdyby w ogóle tą skopaną moc wywalili na śmietnik. Albo chociaż dodali zakaz zmieniania koherencji modeli  :razz: . Ale dobre i to  :lol: .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline SuHaR

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5321 dnia: Styczeń 16, 2012, 02:37:59 pm »
Ale mamy też oto taki ciekawy zapisek:
Cytuj
“Once per
game, the Ork player can declare a Waaagh! at thestart of his Shooting phase. This may not normally be
declared on the first game turn as a proper Waaagh!
needs some momentum behind it.”

Czyli skończą się rzuty na bieganie a dopiero później deklarowanie jak dobrze poszło ;)
Hmmm....

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5322 dnia: Styczeń 16, 2012, 02:39:51 pm »
Przeciez nie mozna tak robic.
Oczywiste było, że najpierw deklarujesz ŁOOOOOOMOOOOOT a potem rzucasz ile, ktos Cie wałował albo Ty sam  :razz:

Offline jachu_ka

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5323 dnia: Styczeń 16, 2012, 02:51:58 pm »
Czyli skończą się rzuty na bieganie a dopiero później deklarowanie jak dobrze poszło ;)
Skończyło się już dobrych parę miesięcy temu :P

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5324 dnia: Styczeń 16, 2012, 02:54:43 pm »
O deklarowaniu waagh przed rzutem było w poprzednim FAQu.
SW / GK / BA

 

anything