trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824171 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ederus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5325 dnia: Styczeń 16, 2012, 03:35:35 pm »
Wow lash musi rzucac na trafienie, bo faktycznie to jest topowa armia i trzeba bylo ja przyciac :roll:  FAQ do gk za to z serii "However, Grey Knights can" :razz:
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5326 dnia: Styczeń 16, 2012, 03:49:57 pm »
No to czeka mnie remanent w PKZ - uprzedzając pytania, nie wcześniej niż w weekend (zarobiony jestem).
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5327 dnia: Styczeń 16, 2012, 04:02:25 pm »
Cytuj
  Wow lash musi rzucac na trafienie, bo faktycznie to jest topowa armia i trzeba bylo ja przyciac

Zmienił byś zdanie jakby ci ktoś zbij 40+ modeli w jedną wielką kupkę po czy zaczął ładować w to blastami
:razz: . CSM może i topową armią nie są, w tym się może i zgodzę, ale lash akurat to rzecz okrutnie idiotyczna.


Ech, ale nam GW prezent noworoczny zrobiło  :lol: .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Picek

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5328 dnia: Styczeń 16, 2012, 04:13:12 pm »
kto przy zdrowych zmysłach stawia przed csmami taki oddział wiedząc o lashu  :roll:


no cóż nie pierwszy i nei ostatni raz przekonalismy sie o konsekwencji GW w zasadach
A tu dodam jeszcze, że przez takie właśnie złe interpretacje sędziów eldarscy gracze już się nacierpieli... vid

Offline Dropsik

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 137
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • For the Emperor!
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5329 dnia: Styczeń 16, 2012, 05:02:42 pm »
i bardzo dobrze ze lash musi trafiac. jak paszcza trzeba trafic to i lashem tez. Zreszta, blood lance tez powinno trafiac. idiotyczne do tej pory bylo to rozdzielenie, ze paszcza to tak, ale juz lashem to nie. albo wszystkim nie trzeba, jak to imho powinno wygladac, albo wszystkim trzeba. topowosc jednej armii czy drugiej nie powinno miec zbytniego znaczenia.


pozdro
- Zapiałes?
- z rozbiciem...

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5330 dnia: Styczeń 16, 2012, 05:03:43 pm »
i bardzo dobrze ze lash musi trafiac. jak paszcza trzeba trafic to i lashem tez. Zreszta, blood lance tez powinno trafiac. idiotyczne do tej pory bylo to rozdzielenie, ze paszcza to tak, ale juz lashem to nie. albo wszystkim nie trzeba, jak to imho powinno wygladac, albo wszystkim trzeba. topowosc jednej armii czy drugiej nie powinno miec zbytniego znaczenia.
Ale paszcza i lanca teraz nie musza, a lash juz tak :D
A ninja knows no fear.

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5331 dnia: Styczeń 16, 2012, 05:16:36 pm »
Ja tu jednak chyba pewną konsekwencję widzę. Moce mające jakiś określony profil strzelecki, bądź wywołujące określony efekt muszą trafiać, kreski już nie. Zobaczymy zresztą jak to uściślą przy kolejnej armii mającej jakieś psychic powery tego typu  :lol: .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Picek

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5332 dnia: Styczeń 16, 2012, 05:40:31 pm »
ja prosze o pokazanie profilu strzeleckiego lasha :D
A tu dodam jeszcze, że przez takie właśnie złe interpretacje sędziów eldarscy gracze już się nacierpieli... vid

Offline sHEPT

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5333 dnia: Styczeń 16, 2012, 05:56:04 pm »

Cytuj
Q: Does Shadow in the Warp affect psykers who are
taking a Psychic test whilst embarked within a
transport vehicle? (p33)
A: Yes
PO 2 LATACH !!! yes yes yes :smile:



Cytuj
Q: Can a unit take cover saves from any source other
than the terrain they are in, or touching, against
Wounds caused by an impaler cannon? (p47)
A: No
kociec screnosów i chimer zasłaniających hydry :biggrin: , i koniec gauny osłaniających HG w mirorze ....




ale patentowany kretynizm o lash whipie działającym przed innymi modyfikatorami I został choć się nim zajęli (dodali że ziom z halabardą ma i3), zresztą pozostałe kretynizmy też zostały zmieniło się tylko i cieniu
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2012, 06:00:26 pm wysłana przez sHEPT »
7" cali to ja się ruszam z kolegami
8" jak szanuje przeciwka
9" jak dopuszczam się świadomego wała
6" jak przeciwnik za bardzo spina poślady

Bo geny dzielą się na szybkie i martwe.

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5334 dnia: Styczeń 16, 2012, 06:29:46 pm »
Fajnie generalnie, że GW w końcu się nieco zabrało do roboty. Nawet jeśli tradycyjnie widać spory vacatio legis  :lol: ( niektóre FAQ-i mają zapisaną datę 5 grudnia, a dalibóg mamy 16 stycznia ), widać prezent miał być noworoczny a nie świąteczny w zamyśle  :lol: .
Jest dobrze, ktoś się wreszcie zorientował jak niefajnie się grało plutonową gwardią w scenariuszu dawn of war  :wink: .
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5335 dnia: Styczeń 16, 2012, 10:26:35 pm »
Z faQ BT już wiadomo co sie dzieje z podem  wyskaterownym za stół.
No i miałem racje co do Sweep ataków i doga wich-ek :D
Nie ma inv :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2012, 10:56:50 pm wysłana przez Mistrz wałków :) »
Kamil. (miszczu)

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5336 dnia: Styczeń 16, 2012, 11:27:57 pm »
kociec screnosów i chimer zasłaniających hydry :biggrin:
Myślę że słowo wounds może być tutaj kluczowe.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Dropsik

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 137
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • For the Emperor!
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5337 dnia: Styczeń 16, 2012, 11:49:27 pm »
Cytuj
  Ale paszcza i lanca teraz nie musza, a lash juz tak
wszystkie galijskie przeklenstwa nie starcza na opisanie tej glupoty. jestem oburzony, a juz myslalem ze jako tako wszystko do 1 wymiaru sprowadzono...
pozdro
- Zapiałes?
- z rozbiciem...

Offline sHEPT

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5338 dnia: Styczeń 17, 2012, 07:40:42 am »
Cytuj
Myślę że słowo [/size]wounds[/size] może być tutaj kluczowe.


O_o oni chyba nigdy się nie zmienią ...
Toż to jest jakieś patentowane kretyństwo, choć na moje przez analogię można wysunąć wniosek iż chodziło również o pojazdy... Przydał by się jakiś PKZ-ci w tym względzie
7" cali to ja się ruszam z kolegami
8" jak szanuje przeciwka
9" jak dopuszczam się świadomego wała
6" jak przeciwnik za bardzo spina poślady

Bo geny dzielą się na szybkie i martwe.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5339 dnia: Styczeń 17, 2012, 08:10:13 am »
Co do tej analogii to też bym nie był pewny - w końcu tam jest m.in. mowa o cover za stanie w terenie, a rulebookowo to pojazdy takiego nie dostają. Woundów zresztą też nie. Poza tym koncepcja że impalery uwalają np. cover ze skimmers moving fast może budzić pewne kontrowersje.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

 

anything