trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824300 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline thurion

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5415 dnia: Kwiecień 27, 2012, 12:01:15 pm »
ja uwazam ze fajnie, beda 3 miechy na ogranie nowej edycji i wykminienie o co chodzi na starych dexach :)

z drugiej strony moim zdaniem moze to zapowiadac nie taka duza rewolucje jak sie spodziewamy, jezeli chca wydawac codexy 2 gora 3 na rok to oznacza ze prawie cala VI edycje niektore armie beda graly na V ed codexie... wiec albo beda drobne zmiany, albo jak w WFB wydadza od razu gignatyczny FAQ do codexow

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5416 dnia: Kwiecień 27, 2012, 12:19:00 pm »
w PS do posta bylo ze 6ed NIE bedzie tylko malym fixem do 5ed, jak wielu sadzi.
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline thurion

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5417 dnia: Kwiecień 27, 2012, 12:35:18 pm »
w PS do posta bylo ze 6ed NIE bedzie tylko malym fixem do 5ed, jak wielu sadzi.
czyli zapewne z wydaniem zasad wyjdzie killkunasto/kilkudziesiecio stronncowy UP/FAQ codexow, analogicznie do zmiany WFB z 7 na 8 edycje


Offline SuHaR

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5418 dnia: Kwiecień 27, 2012, 02:02:50 pm »
czyli zapewne z wydaniem zasad wyjdzie killkunasto/kilkudziesiecio stronncowy UP/FAQ codexow, analogicznie do zmiany WFB z 7 na 8 edycje



Czyli kaplica... Jakoś to do mnie nie przemawia...
Hmmm....

Offline Undermine

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5419 dnia: Kwiecień 27, 2012, 02:21:18 pm »
@Thurion, podobno od codexu Tyrków wszystkie codexy wydane w 5tej są pisane także z myślą o 6.


Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5420 dnia: Kwiecień 27, 2012, 02:25:06 pm »
@Thurion, podobno od codexu Tyrków wszystkie codexy wydane w 5tej są pisane także z myślą o 6.
Nie sądzę, żeby GW wybiegało aż tak daleko do przodu ...
Chociaż z drugiej strony, może i coś w tym jest - skoro wszystkie kodeksy od tamtej pory mają przynajmniej jedna lataczkę. Przekonamy się już niedługo  :cool:
Cze !!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline thurion

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5421 dnia: Kwiecień 27, 2012, 02:34:46 pm »
@Thurion, podobno od codexu Tyrków wszystkie codexy wydane w 5tej są pisane także z myślą o 6.
chodzi o to ze FB np weszla zmiana slotoweo skladania armii na procentowy, do tego zmiana wielu zasad podstawowych, wszsytko wymagalo wyjasnienia i updatow do poszzegolnych army bookow

Chociaż z drugiej strony, może i coś w tym jest - skoro wszystkie kodeksy od tamtej pory mają przynajmniej jedna lataczkę.
dokladnie tak
w WFB ostatnie armii 7 ed zaczely miec duże monstery i ten trend jest kontynuowany w 8 edycji

Offline Undermine

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5422 dnia: Kwiecień 27, 2012, 02:50:51 pm »
Nie sądzę, żeby GW wybiegało aż tak daleko do przodu ...
Chociaż z drugiej strony, może i coś w tym jest - skoro wszystkie kodeksy od tamtej pory mają przynajmniej jedna lataczkę. Przekonamy się już niedługo  :cool:
Cze !!

Ja już zbieram samoloty na patyczkach :D


Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5423 dnia: Maj 04, 2012, 07:43:04 am »
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5424 dnia: Maj 04, 2012, 08:12:34 am »
No nic, trzeba by sprawić sobie Stormrevena albo i dwa :P Trzeba było zrobić to dawno temo :/

Offline thurion

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5425 dnia: Maj 04, 2012, 08:41:26 am »
wszystko zalezy od tego co w kwestii flyerow przyniesie nowa edycja
w chwili obecnej patrzac na zasady ogolnie + to co podano w linku jest to raczej opcja nie wystawialna

jezeli plota o hitowaniu w nowej edycji supersoniców na 6 sie potwierdzi, beda calkiem sytą opcją

pzdr

Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5426 dnia: Maj 05, 2012, 07:08:30 pm »
http://natfka.blogspot.com/2012/05/6th-edition-rule-and-fluff-changes-are.html


Kilka rzeczy mi się bardzo podoba, a kilka np. jak mierzenie dystansów, losowe szarże niezbyt. 
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5427 dnia: Maj 05, 2012, 07:40:19 pm »
http://natfka.blogspot.com/2012/05/6th-edition-rule-and-fluff-changes-are.html


Kilka rzeczy mi się bardzo podoba, a kilka np. jak mierzenie dystansów, losowe szarże niezbyt. 

Średnio mi się podoba to podejście fluffu. Co do alliesow może okaże się to tylko fanowym dodatkiem i niczym wiecej. Ja rozumiem że w codexach Necronow i BA jest fragmento sojuszu Dantego z Silent Kingiem no ale bez jaj zeby takie rzeczy staly sie normą :/

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5428 dnia: Maj 05, 2012, 07:41:37 pm »
Jeśli szarze beda randomowe jak w battlu.. to hyba skoncze grać w pacynki...
Jestem zbyt starej daty by na to pójść.. ja wiem wszystko pod Dzieci ale bez przesady..
Kamil. (miszczu)

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5429 dnia: Maj 05, 2012, 08:07:27 pm »
Oj już nie róbcie z siebie batlowców czy Whineseera. 1. Jeszcze nie jest to potwierdzone, 2. w WFB systemu to nie zniszczyło jakoś