trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 823207 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5430 dnia: Maj 05, 2012, 08:15:48 pm »
Oj już nie róbcie z siebie batlowców czy Whineseera. 1. Jeszcze nie jest to potwierdzone, 2. w WFB systemu to nie zniszczyło jakoś

Mi troche bardziej chodzilo o fluff. :)

Miszczu wszystko zalezy jak bardzo ta szarza bedzie losowa. Bo tak prawde powiedziawszy to mi i przecinikom zdarza sie w 75% losowa szarza przez cieżki teren a i nie raz przez niebezpieczny. Wiec moim zdaniem nie ma co panikowac ;)

Offline przemosan

  • Nosiciel Wody
  • *
  • Wiadomości: 54
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • =][= For The Emperor, For The Caliban =][=
    • moje wypociny
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5431 dnia: Maj 06, 2012, 06:58:53 am »
taa napili się Polish Vodka i teraz bzdury wypisują. :wink: :wink: :wink:


ale jak by co to moje tau w wsparciu naporowych BA już czeka  :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5432 dnia: Maj 06, 2012, 07:30:59 am »
W 40k gramy nie tylko ze względu na fluff i figurki - jakbym chciał mieć takie wujowe zasady to grałbym w Fantasy :P
SW / GK / BA

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5433 dnia: Maj 06, 2012, 11:09:45 am »
A co to pierwszy raz, kiedy na turniej banowani będą allies? Co za różnica, że w książce będzie jakaś tabelka czy nie. Jak uważasz sojusz SM i Tau za bzdure to z niego nie korzystaj.

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5434 dnia: Maj 06, 2012, 04:39:54 pm »
Chodziło mi o szarże  :wink:
SW / GK / BA

Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5435 dnia: Maj 07, 2012, 05:46:29 pm »
http://www.warseer.com/forums/attachment.php?attachmentid=139707&d=1336387302


Coś takiego znalazłem


Edit: sorki okazało się, że to konwersja
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5436 dnia: Maj 09, 2012, 08:04:55 am »
http://www.belloflostsouls.net/2012/05/40k-rumor-6th-psychics-and-more.html

Ogólnie worek z plotkami i spekulacjami się trochę rozwiązał i sporo rzeczy lata w eterze, ale najbardziej podobają mi się właśnie zmiany zapowiadane w Psykerach.

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5437 dnia: Maj 09, 2012, 08:25:36 am »
Well, wygląda na to, że jednak będziemy mieli rewolucje, a nie ewolucje.
Interesujące ...
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5438 dnia: Maj 09, 2012, 04:25:42 pm »
Jak popatrzyłem na niektóre plotki (psykerzy, overwatch) i na podręcznik do II edycji, to odnoszę wrażenie że nie rewolucję, a restaurację.
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5439 dnia: Maj 10, 2012, 07:28:17 am »
W sumie te zasady 2 edycji nie były złe. Główną ich wadą był masakryczny poziom komplikacji - mnóstwo statystyk, rzutów dziwnymi kośćmi (np. 2d6+d8+d12+6), zasad specjalnych, wyjątków od zasad specjalnych, wyjątków od wyjątków od zasad specjalnych. Jeśli podobne założenia wprawi się w ramę systemu jednak mocno uproszczonego jak obecna edycja może to być ciekawa odmiana, która mocno wstrząśnie obecną metą.

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5440 dnia: Maj 10, 2012, 07:44:52 am »
W sumie te zasady 2 edycji nie były złe.

byly :smile:

pamietasz CC? Pamietasz vortexy? Pamietasz modyfikowalny BS - zasieg? Modyfikowalne sejvy?

<edit> zreszta nie moga za bardzo "spowolnic" gry bo trzeba bedzie grac na mniejsze punkty, a mniejsze punkty to mniej sprzedanych modeli, a mniej sprzedanych modeli to...  :wink:
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2012, 08:02:18 am wysłana przez Nathaniel »
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline trej

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5441 dnia: Maj 10, 2012, 08:05:26 am »
Ale akurat te rzeczy o których sobie przypomnieli z dwójki mi się podobają. A jak czytam o zmianach przy psionice to się ciesze bo aktualny stan rzeczy jest daleki od optymalnego.

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5442 dnia: Maj 10, 2012, 08:34:03 am »
Ale akurat te rzeczy o których sobie przypomnieli z dwójki mi się podobają.
Czy ja wiem ... to wszystko zależy od "otoczenia" - dla przykładu overwath - w 2ED dało się go "skontrować", bo nie było 360 stopniowego pola widzenia (tylko 90 stopniowe z tego co pamiętam) i można było strzelać tylko do najbliższego celu. Przy obecnym polu widzenia i możliwości strzelania do dowolnego celu nagle robi się z tego całkiem inna zasada.
No i ciarki mnie przechodzą, jak pomyślę co się stało jak pan MamMokreSny Ward znalazł w 2ED wargearze opis do Psychotroke'ów.
Także tak naprawdę, to ciężko cokolwiek powiedzieć, bez zobaczenia obrazu całości.
All-in-all, trzeba by potrząsnąć metą  :cool:
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2012, 08:37:28 am wysłana przez Eman »
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5443 dnia: Maj 10, 2012, 09:46:31 am »
Jak slysze takie ploty, to stwierdzam tylko jedno: JA NIE CHCE 6 ED !!!! :P
5ta byla bardzo dobra, szkoda to  psuc. Jak GW zrobi z tej gry skirmisha (mniejsza ilosc modeli, wiecej zasad specjalnyc, itp) to strzeli sobie w stope, bo na rynku skirmishy jest sporo, zapewne z lepszymi zasadami niz te od GW.
A ninja knows no fear.

Offline Eman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5444 dnia: Maj 10, 2012, 09:52:51 am »
Generalnie to nie sądzę, żeby GW skomplikowało zasady w taki sposób, żeby trzeba było grać mniejszą ilością modeli. Wiadomo - mniejsza ilość modeli potrzebnych do gry == mniejsza ilość kasy w ich kieszeni. Poza tym z historycznego punktu widzenia, z każdą edycją gramy coraz większą liczbą modeli (albo większą ilością modeli danego typu, które tak się składa, że kosztują sporo kasy - patrz transportery, które generalnie zdecydowanie spadły w koszcie a zyskały na użyteczności w 5ED).
Nawet rewolucja, jaką wprowadzili w kwadratach w 8ED nie spowodowała spadku ilości modeli w armiach, a czasami wręcz przeciwnie, bo przecież bardziej popularne są wielkie kloce piechoty (przez steadfast, czy jak to się ta zasada nazywa) - czyli więcej modeli na stole, plus wielkie monstra za kupę kasy.
Także nie sądzę, żeby zmiany poszły w tą stronę.
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

 

anything