trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824226 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Brother_Bethor

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 340
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
    • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5490 dnia: Czerwiec 18, 2012, 05:48:14 am »
Otóż nie. Edycje 1, 2 i 3 miały ilustracje w stylu "SM vs reszta wszechświata". Dopiero 4 i 5 edycja miały młotki na okładce. Żeby to był obrazek z kodeksu DA, to brakuje na nim paru dość istotnych elementów: nazwy armii, logo GW i małego logo wh40k w lewym dolnym rogu. Poza tym, we wszystkich edycjach oprócz dwóch ostatnich, kodeksy miały zupełnie inną szatę graficzną.

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5491 dnia: Czerwiec 18, 2012, 04:33:18 pm »

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5492 dnia: Czerwiec 27, 2012, 07:05:45 pm »
Witamy ponownie po przerwie 8).
No, panowie, jak wrazenia nt nowej edycji? Fakt ze jeszcze 2 dni ale juz tyle plotek i zdjec... Ja wiem jedno, gw zrobilo nas w trabe, miala byc radykalna zmiana a jest kosmetyka, lacznie z totalnym kopiowaniem calych punktow z piatoedycyjnej ksiazki,  zdjecia te same tylko kolor, ech, troche zawiedziony jestem zmianami zasad tylko w kierunku polepszenia strzelania udupieniem assaultu i mozliwoscia szybszego rozwalenia pojazdow transportowych.

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5493 dnia: Czerwiec 27, 2012, 07:21:37 pm »
Muszę przeczytać od A do Z całość, bo z tych plotkarskich zlepków składa mi się taka dziwaczna całość na razie. Z transportami może być różnie - tzn. może być większa pewność, że dojadą tam gdzie powinny (czyli nie wyłączają go pierwszy byle glan czy krzaki w lesie), ale potem mogą po prostu wyparowywać. Choć z drugiej strony jak już dojadą to przeciwnik ma inne ważniejsze cele do ostrzału.


Z assaultem może być cienko momentami (zastanawia mnie wyporność takich często dotychczas widywanych Grey Hunterów czy Assaultowców z buta), ale spotka to wszystkich. Zyskać mogą Demony, monstrousy, kawaleria.


Odczucia mam mieszane, bo niektóre zmiany mi się podobają, a inne są beznadziejne, ale poczekam z oceną do końca tygodnia i pierwszych gier testowych.
SW / GK / BA

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5494 dnia: Czerwiec 27, 2012, 08:35:08 pm »
No tylko problem w tym ze primo, wysiadac mozna po ruchu max 6 cali ale to pikus, po wysiadce z transportu nie mozna assaultowac nawet jak pojazd sie nie ruszal, wysiadasz z ruchem do 6 cali od wlazu, strzal lub run i koniec. Podsumowujac, rhino ruch 12 cali, dojazd 6 w strzelaniu. Nie mozna wysiasc,bo ruch byl pow 6 cali. Jak rhino przzyje to wysiadka do 6 cali i koniec. Czekasz na 3 ture jak przezyjesz to ruch i assault. Tylko watpie zeby ten oddzial przezyl. Jedyna opcja dla sm to landek.

Offline rroghl

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5495 dnia: Czerwiec 28, 2012, 07:33:20 am »
Zyskać mogą Demony

Demony będą jeszcze większą kupą niż są teraz. Crushery znerfione, fiendy znerfione. Więcej sensownych rzeczy w tej armii nie ma :)

Offline karlvant

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5496 dnia: Czerwiec 28, 2012, 09:25:34 am »
We Wrocławiu w sklepie leży podręcznik do czytania. U was nie?

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5497 dnia: Czerwiec 28, 2012, 09:37:37 am »
nawet bardziej, czemu pytasz? :cool:

Offline Grish

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 309
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • asleep and well hidden
    • Gildia Gier Komputerowych
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5498 dnia: Czerwiec 28, 2012, 09:55:41 am »
Wiadomo kiedy wychodzi box startowy do nowej edycji? I co ma być w środku?

    

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5499 dnia: Czerwiec 28, 2012, 11:56:24 am »
Plotki mówią że po wakacjach i ma zawierać SM (DA) oraz CSM.

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5500 dnia: Czerwiec 28, 2012, 03:04:52 pm »
Eeech, hull pointy to naprawde ciezki idiota wymyslil. Sorry za taki komentarz ale jak sobie wyobrazam ze speedery trace wszystkie3 a nawet 5 w jedna ture to mnie krew...

Offline Lesio

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5501 dnia: Czerwiec 28, 2012, 05:41:13 pm »
Wygląda na to, że wracamy do jump packów, bików i kawalerii/bestii jako jedynych sensownych jednostek combatowych. Nie dość, że są jeszcze szybsze niż były to dostają "impacty". Taka Kompania na packach z gwarantowaną szarżą w II turze i 5 atakami + impact z każdego modelu będzie siała zniszczenie.
It's all fun and games until someone loses an eye...
Then it's fun and games without depth perception^^

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5502 dnia: Czerwiec 28, 2012, 07:07:14 pm »
Chyba że zginie od pestek/cięzkich broni z osłabionym fnp i coverem. Ale fakt, też się ślinię na boost wilczych lordów, kawalerii i piesków.
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5503 dnia: Czerwiec 28, 2012, 07:53:34 pm »
Eeech, hull pointy to naprawde ciezki idiota wymyslil. Sorry za taki komentarz ale jak sobie wyobrazam ze speedery trace wszystkie3 a nawet 5 w jedna ture to mnie krew...
Właśnie to chyba najbardziej wyważona zasada w tej ed.
Sory, ale rhino, który potrafi przeżyć całe strzelanie przeciwnika jeżeli ten rzuca 1 i 2 na tabelkę to przesada, zwłaszcza za 35pkt, dodatkowo odporne na bronie s4, ktorych było/jest najwięcej.
Po prostu pojazdy dostały woundy co w jakiś sposób zrównoważy je w wielowoundowymi modelami.
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5504 dnia: Czerwiec 28, 2012, 09:34:36 pm »
Ale glan nie wbija efektu, przecież to jest genialne. Dalej ciężko 10 Chimer zniszczyć, może nawet bardziej, a nie da się im strzelania tak łatwo wyłączyć. I jeszcze wszystkie pojazdy strzelające jak fasty, jak dla mnie super.

 

anything