Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 823598 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5505 dnia: Czerwiec 29, 2012, 02:38:50 am »
Chyba że zginie od pestek/cięzkich broni z osłabionym fnp i coverem. Ale fakt, też się ślinię na boost wilczych lordów, kawalerii i piesków.
:biggrin: :biggrin: :biggrin:
SW / GK / BA

Offline Rfk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5506 dnia: Czerwiec 29, 2012, 06:43:36 pm »
Ale glan nie wbija efektu, przecież to jest genialne. Dalej ciężko 10 Chimer zniszczyć, może nawet bardziej, a nie da się im strzelania tak łatwo wyłączyć. I jeszcze wszystkie pojazdy strzelające jak fasty, jak dla mnie super.

Racja, ale np. LR ma 4 HP. Jeśli dostanie 4 glany, to jest pojazd wrakiem.
Generalnie w tabelce na uszkodzenia nie ma już efektu nr 5. Jaki jest to nie pamiętam.

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5507 dnia: Czerwiec 29, 2012, 08:02:07 pm »
Na 5 obecnie jest immobil.
No ja jestem po pierwszej bitwie testowej i moge powiedziec ze gralo sie fajnie , z tym ze oczywiscie juz rozpiski raczej typowo pod edycje, duzo jumppackow, terminatorzy strzelajacy, rhinosy jako wsparciee a nie transport gosci co beda sie bili, bastion z icarus cannonem, flayer itd. Na pewno look out sir bajer, choc kombat troche skomplikowany, terminatorzy z fistami wklepali 2 squady terminatorow greyowych z librami, power weapony nie daly rady, nawet zwiekszona liczba mlotkow u greyow nie pomogla bo strasznie trzeba pilnowac zeby byli z tylu albo lepiej w srodku tlumu, koniecznosc sciagania najblizszych modeli wyeliminowala mlotki szybko.
Slabe jest przygotowanie do bitwy. Losowanie scenariusza, losowanie rozstawienia, rzut kto pierwszy wybiera strefe na pustym stole, rozstawianie bastiono czy linii obronnych, losowanie na stole zageszczenia terenu dla 6 stref 2'x2', ustawianie na przemian terenow, upewnienie sie wg instrukcji czy jest ladnie, wystawienie objectivow, losowanie wlasciwosci warlorda, roll kto wystawia pierwszy, no i przejecie inicjatywy uffff... Pol godziny. Do turniejow trzeba zrobic speedhammera jednak.

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5508 dnia: Czerwiec 29, 2012, 08:51:28 pm »
Slabe jest przygotowanie do bitwy. Losowanie scenariusza, losowanie rozstawienia, rzut kto pierwszy wybiera strefe na pustym stole, rozstawianie bastiono czy linii obronnych, losowanie na stole zageszczenia terenu dla 6 stref 2'x2', ustawianie na przemian terenow, upewnienie sie wg instrukcji czy jest ladnie, wystawienie objectivow, losowanie wlasciwosci warlorda, roll kto wystawia pierwszy, no i przejecie inicjatywy uffff... Pol godziny. Do turniejow trzeba zrobic speedhammera jednak.
No, to jest wybitnie do grania 'domowego', ale może przyjmie się rozstawianie terenów przez graczy (o ile nie będzie to bardzo konfliktogenne ;) ). Scenariuszy jeszcze nie czytałem, ale przestawianie Scoutów na koniec deploymentu i osobne rzut na wybór strony (pustego stołu ;) - bardziej chodzi o to kto zacznie wystawiać fortyfikacje, pierwszy teren, znaczniki) i rozpoczęcie są ciekawe.
SW / GK / BA

Offline typhus1

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5509 dnia: Czerwiec 29, 2012, 09:39:59 pm »
Herp derp do kasacji - mózg mi się zlasował :oops:
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2012, 11:09:04 pm wysłana przez typhus1 »

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5510 dnia: Czerwiec 29, 2012, 10:30:57 pm »
Przecież SaP mają np. Broadsidy albo Oblity, a nie termosy (które mają Relentless) :P
SW / GK / BA

Offline krzywy

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5511 dnia: Czerwiec 30, 2012, 09:02:17 am »
Panowie, czy może mi ktoś wytłumaczyć w jaki sposób działa teraz szarża przez difficult terrain?

Wszystko wygląda fajnie dla initial chargera, który zapieprza po linii prostej. Jeżeli jest trudny teren na jego drodze to turlamy 3d6 i dodajemy dwa najniższe wyniki. Nic jednak w zasadach na str. 21 nie nie piszą w jaki sposób muszą się dostawiać pozostałe modele (czy po linii prostej czy można jednak obchodzić cover). W przykładzie na str. 22 guardiani niby muszą rzucać 3d6, bo scieżka szarży prowadzi przez teren. Milcząco jest przyjęte założenie, że idą po linii prostej. No ale jeżeli najniższy model jest initial chargerem, a na dwóch kostkach padłoby powiedzmy 12", to spoko wystarczy dystansu, żeby obejść krater pozostałymi modelami do kontaktu b2b z wrogiem...

edit: I trochę głupawe wydaje mi się to, że overwatch faworyzuje niskie BS, czyli lepiej działa w dużym blobie orków niż w pełnym składzie SM ;).
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2012, 09:19:08 am wysłana przez krzywy »
rw,dw,da

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5512 dnia: Czerwiec 30, 2012, 10:46:23 am »
Cały oddział porusza się te 2d6, nie ma obchodzenia Covera.

Qfa śmierć mecha jak dla mnie. Rhino/chimera/whatever - dwa niecoverowane glany i buuum!  :shock:

Offline Hem'Ahn

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5513 dnia: Czerwiec 30, 2012, 11:05:41 am »
Qfa śmierć mecha jak dla mnie. Rhino/chimera/whatever - dwa niecoverowane glany i buuum!  :shock:
Bomba, nigdy nie lubiłem pojazdów (no poza tymi dużymi na dwóch nogach z ogromnymi lufami).
Dyplomatyczne rozwiązania w postaci wielkiej siekiery są dalece bardziej humanitarne.
Michałku
PKGB Sztab

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5514 dnia: Czerwiec 30, 2012, 11:30:20 am »
http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?categoryId=1000018&pIndex=1&aId=3400019&multiPageMode=true&start=2


FAQi - od groma tego do przyswojenia ;P


Odnośnie Snap Fire to fakt - takie Orki mniej tracą, co prawda trafiają 2x rzadziej, ale luf mają często 3x więcej.
SW / GK / BA

Offline Lesio

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5515 dnia: Czerwiec 30, 2012, 12:17:18 pm »
Cały oddział porusza się te 2d6, nie ma obchodzenia Covera.

Qfa śmierć mecha jak dla mnie. Rhino/chimera/whatever - dwa niecoverowane glany i buuum!  :shock:

Trzy, bo jednak prawie wszystko ma po 3 hull pointy. Ja jeszcze nie przepowiadam śmierci mecha, bo w tej edycji praktycznie wszystko straciło na wyporności, trzeba pamiętać o ograniczeniu covera i focus fire przy strzelaniu do piechoty. IMO jak zwykle najlepiej na zmianach wychodzą marynaty bo 3+ save znowu robi różnicę. No i młotkowi, którzy są teraz w porównaniu do reszty jeszcze wyporniejsi. 
It's all fun and games until someone loses an eye...
Then it's fun and games without depth perception^^

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5516 dnia: Czerwiec 30, 2012, 12:21:57 pm »
chyba pora wrócić do assalt cannonów na Wolf Guardach  :wink: trochę mnie dziwi te udziwnienie wszelkiej maści power weaponami. np frost blade czy frost axe.
z kolei do GK trzeba będzie dorobić 2 dread knighty ;)
pozdro!
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Lesio

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5517 dnia: Czerwiec 30, 2012, 12:43:20 pm »
Niestety czeka nas też koniec grania na rezerwach, maksymalnie połowa armii może zacząć grę w ten sposób. Do tego po wyjściu z rezerw nie można szarżować - śmierć webwey portali i outflanku dla wielu unitów
It's all fun and games until someone loses an eye...
Then it's fun and games without depth perception^^

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5518 dnia: Czerwiec 30, 2012, 01:55:43 pm »
Czemu assault cannony? Ja w SW widzę potencjał dla motorków pod bohaterami, jeszcze większy niż wcześniej dla Rune Priestów i Lone Wolfów i (na razie, nie ogarnąłem całości) troopsów w postaci 5GH z plazmą (+ ewent. Wolf Guard). Kawaleria i inne thunderwolfy spoko, speedery z 2x multi-melta też mogą być fajne :)
SW / GK / BA

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5519 dnia: Czerwiec 30, 2012, 03:01:27 pm »
Trzy, bo jednak prawie wszystko ma po 3 hull pointy. Ja jeszcze nie przepowiadam śmierci mecha, bo w tej edycji praktycznie wszystko straciło na wyporności, trzeba pamiętać o ograniczeniu covera i focus fire przy strzelaniu do piechoty. IMO jak zwykle najlepiej na zmianach wychodzą marynaty bo 3+ save znowu robi różnicę. No i młotkowi, którzy są teraz w porównaniu do reszty jeszcze wyporniejsi. 

Tylko że pamiętaj że w 5 edycji przy wbiciu 3 glanów statystycznie robiłeś Immobila. Tu robisz zgon. Zyskają termosy to pewne (BT z cyklonami na ten przykład, ale młotkowi też) no i Jumppackowcy. Taka Death Company na packach ze śmiesznej ciekawostki awansowała właśnie na killerów (+2A za rage i impacty, kosztem FnP 5+ ale od wszystkiego z wyjątkiem instantów i braku +1I z Furious'a).