Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 822880 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5520 dnia: Czerwiec 30, 2012, 03:16:23 pm »
DC na jp warte uwagi, ale od młotkowych dostają raczej wklep, a kosztują tyle samo - wszystko zależy od tego jak pozmieniają się armie w tej edycji :)
SW / GK / BA

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5521 dnia: Czerwiec 30, 2012, 03:40:05 pm »
buachachacha (szalona radocha) techmarine może odzyskiwać hullpointy...
no i whip coile uderzą przed halabardami.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2012, 04:09:01 pm wysłana przez marcinkk »

Offline ederus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5522 dnia: Czerwiec 30, 2012, 05:04:13 pm »
DC najwiecej zyskalo, ze teraz sie je kontroluje. Wszystko inne to mile dodatki :razz:  Chyba zacznie sie polowanie na astorathow :lol:
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5523 dnia: Czerwiec 30, 2012, 05:08:22 pm »
Wszystkie Hoody przyciete, ale wilczy Runic Weapon zostal ze zbijaniem na 4+.

Na szczescie w FAQ-ach przycieli wszystkie chore kombosy z aliantami. Wiekszosc fajnych zasad specjalnych ma wyszczegolnione, ze dziala tylko na jednostki ze swojego kodeksu.
A ninja knows no fear.

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5524 dnia: Czerwiec 30, 2012, 06:10:15 pm »
a poprawcie mnie jeśli się mylę, ale w opisie flayerów w zasięgu ruchu nie ma "up to" tylko combat speed 18" i crusing speed 36", muszą konkretnie takie wartości ruchu zasadzać? Sądząc po zasadzie o opuszczaniu przez przypadek przestrzeni nad polem bitwy, na to wygląda...

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5525 dnia: Czerwiec 30, 2012, 06:22:31 pm »
Tam nie jest napisane że rusza się tyle, tylko że jego Combat/Cruising speed tyle wynoszą. Wylot za stół jest możliwy, ponieważ nie może się ruszyć mniej niż 18". Czyli w movemencie 18-36 cali.

Offline rroghl

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5526 dnia: Czerwiec 30, 2012, 06:37:33 pm »
Jak rozumieć FAQ do demonów? Nie muszą wszystkie z rezerw się deep strikować? FAQ zmienia, że unity wybrane z detachmentu demonów wchodzą przez demonic assault. Detachment chyba tyczy tylko sojuszników, czy się mylę?

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5527 dnia: Czerwiec 30, 2012, 07:00:09 pm »
Jak nie muszą, skoro w FAQ wyraźnie stoi że żaden model nie jest wystawiany w czasie deploymentu?
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline HugeBastard

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5528 dnia: Czerwiec 30, 2012, 08:11:23 pm »
Motonoby i wszrlkie motorki wracaja do gry.zwiekszone T wplywa na instanty.Bedziemy mieli fnp od fistow:)

Offline rroghl

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5529 dnia: Czerwiec 30, 2012, 09:13:41 pm »
Jak nie muszą, skoro w FAQ wyraźnie stoi że żaden model nie jest wystawiany w czasie deploymentu?
Jest napisane, że żaden unit z detachmentu demonów nie jest wystawiany w deployu. Pytanie, czy słowo detachment jest traktowane jako armia, czy tylko, jeśli brany jest jako sojusznik.
Co więcej, w tym samym paragrafie jest napisane, że wszystkie pozostałe unity nie należące do detachmentu demonów wystawia się normalnie, co sugeruje, że cały akapit traktuje o braniu demonów jako sojuszników i nie dotyczy samej armii demonów per se.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5530 dnia: Czerwiec 30, 2012, 09:25:31 pm »
Przeca masz w podstawce jak wół, że armia podstawowa to jest primary detachment. Jak wystawiasz demony, to wiadomo że muszą mieć swój detachment - albo primary (jeśli to one są armia główną), albo allied (jeśli nie są). Nie ma opcji wystawienia jednostek które nie należą do detachmentu (jednego lub drugiego).
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline rroghl

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5531 dnia: Czerwiec 30, 2012, 09:29:14 pm »
Ok, spoko, nie miałem jeszcze rulebooka w ręku.
Także niestety demony nadal obsysają ;)

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5532 dnia: Czerwiec 30, 2012, 09:34:44 pm »
Ok, spoko, nie miałem jeszcze rulebooka w ręku.
:evil:
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline rocho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5533 dnia: Czerwiec 30, 2012, 10:03:35 pm »

Na szczescie w FAQ-ach przycieli wszystkie chore kombosy z aliantami. Wiekszosc fajnych zasad specjalnych ma wyszczegolnione, ze dziala tylko na jednostki ze swojego kodeksu.

Ale kombo epidemius i nurglowi CSM wydaje się fajne mam nadzieje że tego nie przytną :smile:

Offline Hem'Ahn

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5534 dnia: Lipiec 01, 2012, 11:03:22 am »
Ok, spoko, nie miałem jeszcze rulebooka w ręku.
Także niestety demony nadal obsysają ;)
Jeszcze nie grałem i trudno mi powiedzieć z doświadczenia, ale zmianami na plus jest szybszy wychodzenie z rezerw (2 i 3 tura na 3+ później automatem) no i flying monstrus creatures mogą być całkiem fajne
Michałku
PKGB Sztab