Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824233 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rroghl

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5535 dnia: Lipiec 01, 2012, 12:12:04 pm »
To prawda, jest szansa, że FMC dostaną lekkiego boosta. Nadal jednak absurdalny koszt sensownego latającego DP u demonów trochę odstrasza.

Offline Perzan

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 119
  • Total likes: 0
  • Wściekły. Perzan.
    • Hortwerth.com
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5536 dnia: Lipiec 01, 2012, 12:32:35 pm »
Z FAQa do CSM wynika że skrzydła dodają JUMP do unit type, chyba nie ma zbyt wiele tych FMC - wszystko po staremu. W demonach daja FLYING?


Poland: owning bitches since 966.

Offline Hem'Ahn

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5537 dnia: Lipiec 01, 2012, 12:44:13 pm »
To prawda, jest szansa, że FMC dostaną lekkiego boosta. Nadal jednak absurdalny koszt sensownego latającego DP u demonów trochę odstrasza.
Bloodthirster?
Michałku
PKGB Sztab

Offline rroghl

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5538 dnia: Lipiec 01, 2012, 01:57:21 pm »
Nie no bladziu si, zdecydowanie. Ja myślałem jeszcze, żeby dodać 3 DP na skrzydłach.
Perzan - FAQ u demonów zmienia, że gift deamonic flight powoduje, że monster staje się FMC. Nie wiem, jak u CSMów.

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5539 dnia: Lipiec 01, 2012, 02:36:52 pm »
DC najwiecej zyskalo, ze teraz sie je kontroluje. Wszystko inne to mile dodatki :razz:  Chyba zacznie sie polowanie na astorathow :lol:
Sprzedam za 100 ;)
SW / GK / BA

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5540 dnia: Lipiec 01, 2012, 02:38:51 pm »
Przeca masz w podstawce jak wół
Czy to oznacza, że jednak będziemy mieć Yedliego w VI edycji?  :smile:
SW / GK / BA

Offline DominikF

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5541 dnia: Lipiec 01, 2012, 03:17:52 pm »
Witam


Nie wiem czy zwróciliscie uwagę , ale weapon destroy teraz jest losowy.


Pozdrawiam


Dominik

no puero gladium.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5542 dnia: Lipiec 01, 2012, 05:32:25 pm »
Czy to oznacza, że jednak będziemy mieć Yedliego w VI edycji?  :smile:
Chyba jak mi wypadnie 6 - w Totka.  :lol:
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5543 dnia: Lipiec 02, 2012, 08:39:28 am »
najwiekszego LOL'a zaliczylem jak przeczytalem ze szarzowanie wymaga LOS. Czyli nie widzisz, nie mozesz szarzowac  :lol: trololololo

idac dalej zbieranie sie jest ograniczone 25% iloscia oddzialu, a na duble 1 zbierasz sie nawet ponizej, ID'ki niweluja to i nawet pozniej zbierasz sie na Ld. To imho DUZA zmiana.

Jak dla mnie chalenge duza zmienia w podejsciu do fistow w squadach - juz nie sa "niewyjmowalne, siersc z PW bedzie mial szanse oklepac siersca z fistem zanim fist wycisnie orzeszki polowie jego skladu.

Furius dostal mega nerfa, ale nic dziwnego w edycji gdzie w CC zdejmuje sie modele z B2B a inicjatywa bedzie na wage zlota. Bloby beda w ciemnym tunelu.

A zwrocil ktos uwage na T plagow?  :cool:

BTW zupelnie nie moglem znalesc zasad dotyczacych sie regrupowania. Czy zasada 6" wciaz obowiazuje?  :smile:
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline matus_the_1st

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5544 dnia: Lipiec 02, 2012, 08:44:54 am »
Nie. Pastuszenia niet.
o-o-o Spice must flow o-o-o

Offline DominikF

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5545 dnia: Lipiec 02, 2012, 08:56:01 am »
Witam


No teraz podbijanie T jest na stałe więc biki i atack biki robią się fistoodporne.


Pozdrawiam


Dominik
no puero gladium.

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5546 dnia: Lipiec 02, 2012, 09:03:15 am »
Nie. Pastuszenia niet.

Intended or not? :)
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5547 dnia: Lipiec 02, 2012, 09:57:50 am »
na warseerze pojawiły sie skany z chińskiego!!! kodeksu które podobno ( bo trudno wyczytać) mówią że w starterze będzie kapitan DA z zwykłej pa a nie w terminatorce, librarian też w pa, terminatorzy , taktyczni i biki, a w chaosie lord w pa, dred lub coś podobnego, choseni i kultyści. trudno coś z chińskich krzaczków wyczytać ale cyferki są europejskie... chyba że to jeden wielki fake...

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5548 dnia: Lipiec 02, 2012, 10:53:07 am »
A jak Tau wyglądają w 6 ed?

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5549 dnia: Lipiec 02, 2012, 11:10:33 am »
  A jak Tau wyglądają w 6 ed?
 
FW ruszają się i strzelają na 30 cali, dodatkowo mając Overwatch jak ich szarżują. Krysie dostały Impacty przy szarży. Brody ze Slow and Purposefull już nie ruszają się jak w ciężkim (BTW Oblity też) ale nie mogą Overwatchować, biegać  i robić sweepa. Czołgi straciły na żywotności, zyskały na szybkości.
Co do zbierania, to chciałem tylko zauważyć że można tank shockiem wypchnąć oddział za stół, bo jak fallback będzie mniejszy niż ruch to uciekają drugi raz. Ale faktycznie różnica zmieni metę kolosalnie.

 

anything