Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 823339 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5550 dnia: Lipiec 02, 2012, 06:50:08 pm »
W appendixie na końcu RB tyrant I tervigon dostali klasyfikacje character, tzn. że mogę ich teraz dołączać do oddziałòw (tyranta w tym przypadku do czegoś innego niż tyrant guardzi)?
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline metalfan

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5551 dnia: Lipiec 02, 2012, 07:01:46 pm »
Character to nie indep. Paladyni mają character i też chcesz ich dołączać do oddziałów? :P


Monstrous zresztą dalej (poza wyjątkami) generalnie występuje samotnie.
SW / GK / BA

Offline przemosan

  • Nosiciel Wody
  • *
  • Wiadomości: 54
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • =][= For The Emperor, For The Caliban =][=
    • moje wypociny
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5552 dnia: Lipiec 02, 2012, 08:13:53 pm »
charakter pozwala rzucać  czelendże w combacie

Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5553 dnia: Lipiec 02, 2012, 08:16:08 pm »
Ok, doczytałem, że mysiałby mieć jeszcze zasadę independent character.
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5554 dnia: Lipiec 03, 2012, 11:06:46 am »
Wogole nie podoba mi sie ta edycja - abrahując od grywalnosci - miala byc rewolucja, a widze wylacznie zmiany majace zmianic metę w stopniu umozliwiającym sprzedaz wiekszej ilosci figurek. Mniej wiecej jak miedzy 3 a 4 ed, a moze nawet nie. Bida w tym zakresie. Co do grywalnosci, to stawiam piwo temu kto mi wypisze 20 najwiekszych zmian miedzy edycjami, bo nie chce na razie czytac szczegolowy booka:)
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5555 dnia: Lipiec 03, 2012, 11:09:07 am »
to jest dyskretna rewolucja  :razz:
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Hem'Ahn

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5556 dnia: Lipiec 03, 2012, 11:11:08 am »
Rewolucji w zasadach rzeczywiście nie ma, ale te zmiany, które są myślę, że wprowadzą daleko idące zmiany w rozpiskach i w efekcie będzie zupełnie inne armie oglądali na stołach.
Michałku
PKGB Sztab

Offline gilthanas

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5557 dnia: Lipiec 03, 2012, 12:00:24 pm »
Najgorsze jest to, ze najwieksza zmiana na stole jaka jest potrzebna graczowi, to szlifowane kosci, zeby dobrze zasieg szarzy kutac.

Losowosc byla zawsze, ale szarza 2-12" w zaleznosci od rzutu wola o pomste. To jest moim zdaniem najwiekszy minus.

Zeby nie bylo sa tez plusy. Jak dla mnie Hull Pointy sa na +, powinni pojsc dalej, np. glan -1 HP, penetracja, zamiast tabelki -2HP i shake, dodatkowo +1 HP wiecej niz obecnie na pojazdach i byloby naprawde fajnie.

No i wszedzie te 6-tki. Graj czym chcesz, rob co chcesz, tylko rzucaj 6tki. Wygrana pewna.

 
A ninja knows no fear.

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5558 dnia: Lipiec 03, 2012, 12:52:09 pm »
Najgorsze jest to, ze najwieksza zmiana na stole jaka jest potrzebna graczowi, to szlifowane kosci, zeby dobrze zasieg szarzy kutac.

Losowosc byla zawsze, ale szarza 2-12" w zaleznosci od rzutu wola o pomste. To jest moim zdaniem najwiekszy minus.

No niby tak, ale to tak najbardziej kopie w tyłek jednostki które miały do tej pory 12" szarży bo zwykła piechota statystycznie zyskała 1 cal zasięgu. Fleeciarzom też się bardzo nie dostało, bo chociaż po Runie szarż nie ma to Fleet pozwala przerzucić tylko jedną kość z zasięgu szarży, zostawiając drugą bez zmian. Bestie ignorują wszystkie trudny teren (kawaleria też, ale rzucają difficult'a). Mnie chyba bardziej in-minus zaskoczył brak możliwości szarżowania po wysiadaniu z pojazdu w ogóle (nawet nieruszonego), jeśli nie ma "Assault Vehicle" (pod to podpadają wszytkie Open-Topped). No i jak dla mnie VenomSpam odszedł do lamusa, bo z 2HP i AV10 to ich kruchość wzrosła do potęgi. 2 Glany i gleba.

Z drugiej strony np. fangi, czy devki BA (te tanie) z Ciężkimi Bolcami nagle okazały się ciekawą opcją antypiechotną, Oblity dostały kosmicznego przyspieszenia (nie kulają już na trudny) a Lasher nauczył się tak walić z dyńki że nawet bez Lasha stał się ciekawą opcją.

Ogólnie jest inna ta edycja, może nie wywraca zasad całkiem ale z pewnością wywraca rozpiski. I o to IMHO bardziej chodziło.

P.S. Wiem, że alliesi nieturniejowi są, ale już zobaczyłem powrót demonbomby na stoły. Przyzywany Thirster w armi CSM (i kij, że za 290 punktów)  :badgrin: :badgrin: :badgrin:

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5559 dnia: Lipiec 03, 2012, 01:07:37 pm »
a Lasher nauczył się tak walić z dyńki że nawet bez Lasha stał się ciekawą opcją.

cos przegapilem?

P.S. Wiem, że alliesi nieturniejowi są,

jeszcze niewiadomo, nie zapeszaj plox :P
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5560 dnia: Lipiec 03, 2012, 01:08:35 pm »
cos przegapilem?

Smash baby, smash. Hulk Smash tiny humans...

P.S.Kurde, czytam to już 4 raz ale chyba dobrze rozumiem? Elfie bajki mogą się ruszać 48 cali?? WTF?  :shock:

Offline Nathaniel

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5561 dnia: Lipiec 03, 2012, 01:13:01 pm »
No yo, ale A/2 wiec szalu nie ma w sumie.

no a eldarskie motorki sa szybkie, dobrze czytasz.
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline thurion

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5562 dnia: Lipiec 03, 2012, 02:58:05 pm »
ale z pewnością wywraca rozpiski. I o to IMHO bardziej chodziło.
jezeli za wywrocenie rozpiski masz na mysli wymiane 3-4 jednostek na coś innego czyli jakies 30-40% armii to sie zgadzam, jezeli masz na mysli ze nagle zaczna sie pojawiac nie mechowe killerskie IG, GK bez autodredow i spamow termosow czy wilki bez fangow i grey hunterow to sie zgodzic z toba nie moge
dla mnie nie ma zadnej rewolucji, nawet rozpiskowej, jest co najwyzej ewolucja

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5563 dnia: Lipiec 03, 2012, 03:25:05 pm »
Jak dla mnie to na tym to w sumie polega. Nie można przecież zrobić tak, żeby konieczne było wywalenie całości armii i kupienie nowej z nowych jednostek. Ale plusem jest dla mnie też to że część starych też jest do gry tylko działa teraz inaczej.

Offline thurion

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5564 dnia: Lipiec 03, 2012, 03:47:39 pm »
ja najbardziej jestem ciekaw jak wyjdzie z pojazdami

z jednej strony HP, slabszy cover, brak szarzy z pojazdu, slabsa wysiadka z pojazdu

z drugiej lapanie covera od byle piarda, pelna uzytkowalnosc po 2-3 glanach, oslabiona tabelka jesli chodzi o broń nie AP2 AP1, wieksza szybkosc, lepsze strzelanie

IMO jest to jedyna duza zmiana ktora moze zmienic cos znaczaco w mecie rozpiskowej, ale zeby orzec trzeba sie mocno ograc