Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 823997 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5565 dnia: Lipiec 03, 2012, 06:44:23 pm »
Z cyklu "wyczytane w intenecie":
Cytuj
The Forge World writing team have confirmed that we'll have a 6th Edition update for you by the end of the week, so stay tuned for an Newsletter :)
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Brajtman

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5566 dnia: Lipiec 04, 2012, 12:14:38 am »
5 najważniejszych zmian wg mnie (kolejność przypadkowa):

1. Przydzielanie ran i zdejmowanie modeli.
2. Zasięg szarży.
3. Hull points.
4. Trafianie pojazdów w CC (wtf?)   :lol:
5. Flyers + flying monsters.




Offline e_M

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5567 dnia: Lipiec 04, 2012, 02:24:07 am »
dodałbym challenge. zwłaszcza dla jednostek jednoosobowych (Wilczy Lord, Wraitlord ....)

Offline Jezo

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5568 dnia: Lipiec 04, 2012, 06:59:00 am »
overwatch
brak szarży z rezerw
brak szarży z transportu w jakikolwiek sposób
PW z AP3
wszyscy mają ochronę psychiczną
bicie fire dragonów z MC
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5569 dnia: Lipiec 04, 2012, 07:45:40 am »
brak szarży z transportu w jakikolwiek sposób

Z tym punktem DE to się raczej nie zgodzą :P

Zmiany w istotnych zasadach specjalnych i stado nowych:
Accute senses daje przerzut na krawędź z której wychodzi outflank,
Rage +2A w szarży, zamiast ganiania własnego ogona
Slow and Purposefull nie rusza się w trudnym
FC nie daje +1I (tylko +1S)
Fleet jest jedynym znanym wyjątkiem, gdzie z rzutu 2d6 możesz przerzucić tylko jedną kostkę a zostawić drugą (na zasięg szarży)
Force weapony aktywowane każdym woundem zadają instant (po prostu mają zasadę Instant Death)
Skilled rider - obok przerzutu na trudny dodaje +1 do Jink save'a (taka zasada, która daje 5+ cover jak się ruszasz, a 4+ jak Flatoutujesz/Turboboostujesz)
Night Vision (DE) igonruje Night Fight w ogóle, ale ten ostatni teraz daje Cover Save zależnie od odległości (do 36", powyżej nie da się strzelić)
Tank hunter zamiast +1 daje przerzuty na wszystkie Armour Penetration roll'e (i można nawet przerzucić glana jak ktoś kce).
Smash - model połowi ataki, ale podwaja Str do 10, ma AP2 i przerzut na armor roll (wszystkie Monstrousy z urzędu to mają)
Hammer of Wrath - szarżujący model zadaje 1 hit ze swoją siłą z I10 (bajki, jumppacki, monstrousy i kilka innych to ma)
Fear - wszystkie unity w BtB w walce wręcz muszą zdać Ld albo WS1 (znów Monstrousy)


Brak szarży po Runie (w ogóle)
Bestie ignorują trudny teren
FlatOut/Turbo boost odbywa się teraz w fazie Shootingu.
Każdy może się ruszać i strzelać z broni Heavy z BS1 (snap shot).
Zbieranie się normalne do 25% stanu początkowego, a poniżej 25% ciągle możliwe na dwóch pałkach. Do tego bez blokowania wrogiem w 6" (tylko liczebność decyduje)
Bronie do HtH mają AP (power weapony w 3 wariantach)
Można mierzyć dowolną odległość w dowolnym momencie
Bonusy do T się stackują (czyli Lord na bajku z Markiem Nurgla ma T6 i nie da się go instantować)
Do rezerw można dać max połowę jednostek, ale wychodzą w drugiej/trzeciej na 3+ a w 4 automatem,
Szarża na dwa oddziały jest "Disordered" i nie dostaje +1A

Offline e_M

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5570 dnia: Lipiec 04, 2012, 09:07:58 am »
Cytuj
(czyli Lord na bajku z Markiem Nurgla ma T6 i nie da się go instantować)
z tym punktem się Wraithguardzi nie zgodzą  :biggrin: :biggrin:




(sorki, nie mogłem się powstrzymać  :smile:  )


jeszcze jedna bardzo (moim zdaniem) ważna zmiana czyli Psychic Hood
- teraz daje możliwość pomagania w rzucie obronnym jednostce w 6 calach (normalnie odbijasz na 6+, z psykerem/hoodem na 5+/4+ w zależności od różnicy w mastery Level)
- zbija tylko moce które targetują Twój oddział ( nie zbija Fortuny, Guide etc)
-generalnie najmocniejszą antypsionikę mają teraz Wilki,Eldarzy(i chyba Tyrki też mają coś że rzuca się 3k6 ? )

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5571 dnia: Lipiec 05, 2012, 09:59:56 am »
Cytuj
-generalnie najmocniejszą antypsionikę mają teraz Wilki,Eldarzy(i chyba Tyrki też mają coś że rzuca się 3k6 ? )
No i szaraki. Wszystko na 5+, w 6" od libry zazwyczaj na 4+. No i bardzo trudno będzie zablokować foliturda. Ciekawe swoja drogą czy hammerhand też podpada pod standardowe blokowanie ?

A Blaszaki zaś wracają do czasów swojej glorii i chwały  :lol: . I znowu mają uber-ppanca  :roll: :roll: :roll: ....
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5572 dnia: Lipiec 05, 2012, 06:36:41 pm »
Dotarł do mnie wczoraj zestaw małego GW-Fanboy'a (czyli 6th ed. Gamers Edition) i muszę rzec że naprawdę fajne im wyszły te nowe kostki. Dobrze w ręce leżą, ładne wzorki (normalnie jak w Q-Workshopie), fajnie się kulają (ostre narożniki). Trochę może zlewa się 2 i 5 bo wyglądają jak lustrzane odbicia ale w sumie naprawdę duże zaskoczenie na plus bo myślałem że to taki dodatek na siłę. Choć oczywiście te ludki do trzymania kości do wyrzucenia jak dla mnie.

Offline Ketchup

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5573 dnia: Lipiec 05, 2012, 07:29:27 pm »
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline vanswirr

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5574 dnia: Lipiec 05, 2012, 07:46:51 pm »
Moim zdaniem konwersje. Chyba.
Jestem agentem Mossadu, ponadto za czarną robotę płaci mi CIA, FSB, Al-Kaida, koncerny energetyczne, Bilderbergowie, wydział XIII Watykanu, Kult Wielkiego Cthulhu, sztab wyborczy PO i oczywiście sam Szatan.

Offline cynthe

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5575 dnia: Lipiec 06, 2012, 12:13:03 am »
img]http://img215.imageshack.us/img215/9554/72vdvs9or6pa2.png[/img]

Offline Iron Jaro

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5576 dnia: Lipiec 06, 2012, 09:26:18 am »
Mi sie najbardziej podoba to ze GW konkretnie napisalo zasady co moze scorowac a co moze blokowac.
W wielkim skrócie jak dlugo jestes  pojazdem lub jestes w pojedzie nie liczysz sie do niczego.

Dodatkowo przestaly tez skorowac zpinowane oddzialy w ten sposob skonczylo sie tez pełzanie na znacznikach w ostatniej turze. Teraz bedzie trzeba cos nowego wymyslec.

Nowe zasady wysiadani sprawily tez ze lekko zmniejszyly sie zasieg rajdu na znacznik w ostatniej turze.

Wczesniej bylo albo wjeżdzanie fastem na 18/24 cale albo wysiadka po 12 i run co dawalo zasieg scorowania/blokowania miedzy 16 a 21 cali ( doliczajac 2 cale wysiadki i cal podstawki)
Teraz bedzei to jedynie18 cali. 6 cali ruchu pojazdu + 6 wysiadki z pojazdu + 1-6 na runie. czyli miedzy 13 a 18 cali.

Nie ma dodawania podstawek bo mozesz wysiasc maksymalnie 6 cali od wlazu pojazdu.

Podoba mi sie tez lekkie uwalenie multi szarzyniby utrata jednego ataku ale to polaczone z mozliwoscia ostrzelania przez 2 oddzialy moze bardzo zniechecić do takich opcji.

Smiesznie jest tez to ze deklarujesz szarze i rozliczasz overwacha po kolei, wiec szarzujac jednym oddzialem na wabia moszesz na niego zebrac cala ostrzal z kilku jednostek a potem innymi dobiec bezkarnie. Kolejnosc deklarowania szarz stala sie bardzo wazna.

Ogolnie juz teraz widac ze ta edycja nalezec bedzie do motorów/jumpackow, altyleri i lataczy/latajacyh monstrusów. Tzinczowy demonprince bedzie rzezal latajac z invem 3+ i strzelajac z mocy psionicznych
IRON HANDS - I nie obchodza mnie twoje problemy!!


Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5577 dnia: Lipiec 06, 2012, 10:16:53 am »
a skąd "sinczowa" świnka ma mieć 3+ inv?
pozdro!
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Iron Jaro

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5578 dnia: Lipiec 06, 2012, 10:30:57 am »
ta z hq demonow ma z bazy 4+ i za tzincza +1 = 3+
Lata i w ogóle słodziutka i rózowa jest

[edit] sorry jak cos jest demonem i lata to dla mnie demon prince jest. chodzilo oczywiscie o wiekszego demona
IRON HANDS - I nie obchodza mnie twoje problemy!!


Offline matus_the_1st

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #5579 dnia: Lipiec 06, 2012, 10:35:24 am »
W wielkim skrócie jak dlugo jestes  pojazdem lub jestes w pojedzie nie liczysz sie do niczego.
Dredy GK dalej mogą scorować i contestować :)
o-o-o Spice must flow o-o-o

 

anything