trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 821222 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline manstain

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1260 dnia: Maj 05, 2008, 10:38:29 pm »
Panowie  (i panie) jak to jest  z tym nowym roolbokiem w tym sensie, że on wchodzi za te kilkadziesiąt dni i czy od razu z dniem jego premiery wszyscy muszą się na niego przestawić ? Albo nowe kodeksy, jeśli ja mam 4 edycje nidów a pierwszy pojawi się nowy kodeks spamrines to kumpel od razu musi się na niego przerzucić a ja dalej grać starym nidowym kodeksem ? Czy dopiero jak na rynku będą dostępne najowsze wersje kodeksów spamarines i nidów to wtedy je zaczynamy używać ?

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1261 dnia: Maj 05, 2008, 10:53:24 pm »
Z chwilą wyjścia rulebooka/kodeksu staje się obowiązującym.

Niektóre armie do tej pory mają 3 ed. kodeksy jeszcze. :roll:

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1262 dnia: Maj 06, 2008, 07:22:23 am »
Heyka !!!
Na BoLSie mozna zobaczyc fotki jak bedzie wygladac edycja kolekcjonerska i "gamer'ska" 5ed:
http://belloflostsouls.blogspot.com/2008/05/news-5th-edition-collectors-and-gamers.html
Musze powiedziec, ze ta gamerska wyglada calkiem zacnie  8)
Cytat: 5ED
"Hazard: Danger of pre-detonation if used unblessed"
Cze !!!

Offline Tomkow

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1263 dnia: Maj 06, 2008, 10:45:03 am »
Na BoLSie mozna zobaczyc fotki jak bedzie wygladac edycja kolekcjonerska i "gamer'ska" 5ed:
http://belloflostsouls.blogspot.com/2008/05/news-5th-edition-collectors-and-gamers.html
Musze powiedziec, ze ta gamerska wyglada calkiem zacnie

Uuuu, to kiedy zamawiamy?  :)

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1264 dnia: Maj 06, 2008, 12:03:34 pm »
Jak będzie w pre-orderze  8)

Offline Alexander

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1265 dnia: Maj 06, 2008, 03:04:01 pm »
Całkiem ładne tylko dlaczego tam nie ma figsów...? ;-)
img]http://i51.photobucket.com/albums/f375/trump69/Other/1.jpg[/img]

Offline Wołek

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1266 dnia: Maj 06, 2008, 03:20:03 pm »
Bo to rulebook a nie starter  ;-)
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Offline krawat

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1267 dnia: Maj 07, 2008, 10:08:41 pm »
dla upartego nic trudnego- jak ladnie poprosisz to ci napchaja do walizy 5 kilo metalu za dobna doplate  :badgrin:
ZAPINAMY

Offline Alexander

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1268 dnia: Maj 07, 2008, 10:22:55 pm »
Taaaaa, właśnie tak obkminiam że ten metal to chyba lepiej za zielone kupić...... :idea: ;-) A jakby ktos się szykował na zamówienie to ja chętnie....(dajcie znac na pm'a)
img]http://i51.photobucket.com/albums/f375/trump69/Other/1.jpg[/img]

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1269 dnia: Maj 08, 2008, 04:05:50 pm »
z warseera, update do kodeksów, terminy wydania i rodzaj FAQ. Pierwsze już za tydzień. Może jakieś zakłady czy herlaki dostaną 0-1 i czy lash zostanie zubożony? :lol:
--------------------------------------------------------------------------------

Good evening Viewers. Please to enjoy GW's pending FAQ Update Schedule.

Book-Army-Codex
Date For Release On Web
New FAQ or Refresh To Current FAQ



Eldar
5/15/2008
New

CSM
5/15/2008
New

Orks
5/29/2008
New

Dark Angels
5/29/2008
New

Black Templars
7/12/2008
Refresh

Marines
7/12/2008
Refresh

Tau
7/12/2008
Refresh

Necrons
7/12/2008
Refresh

Guard
7/12/2008
Refresh

Nids
7/12/2008
Refresh

LotR
6/21/2008
New

Blood Angels
7/12/2008
Refresh

Wolves
7/12/2008
Refresh

Dark Eldar
7/12/2008
Refresh

Witch Hunters
7/12/2008
Refresh

Daemon Hunters
7/12/2008
Refresh

WFB
7/24/2008
New

Daemons
7/28/2008
New

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1270 dnia: Maj 08, 2008, 04:56:53 pm »
z warseera, update do kodeksów, terminy wydania i rodzaj FAQ. Pierwsze już za tydzień. Może jakieś zakłady czy herlaki dostaną 0-1 i czy lash zostanie zubożony? :lol:
--------------------------------------------------------------------------------

To FAQ a nie errata  :D
Jedyne co mogliby wymyslic to napisanie , ze Herlaki maja 1 atak z bazy a te 2 wpisane w kodeksie to pomylki i juz maja wliczona bron.
Jak to kiedys z oblitami bylo.

Moze w koncu dadza definicje tego spotting range czy co tam herlakom wpisali :D
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline mlodyrs

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1271 dnia: Maj 08, 2008, 05:50:33 pm »
To FAQ a nie errata  :D
I w czym to przeszkadza? U wilków zabronili w FAQ'u sierżantów w termoskach do BC i skautów, i wprost napisali, że to żadna klaryfikacja.

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1272 dnia: Maj 08, 2008, 07:19:08 pm »
no fak-tycznie, ale lepszy rydz niż nic. Choć faceci w rajtuzach to już lamus, obecne demony to mega wyczes, f(r)iends of slannesh, 6 stworków, 12 woundów, 36 ataków z rendingiem w szarży,potencjalnie 24"zasięg, pomnożone przez 3 zamiatają stół. Jakby było mało to jeszcze odporne na instanta. O koszcie jednostkowym nie wspominam bo żal.

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1273 dnia: Maj 08, 2008, 08:37:51 pm »
Cytuj
Things that make me think they make up the questions. Things like:
Q: What is the large gun that comes on the falcon turret?
A: A pulse laser.

Instead of:
Q: Can swooping Hawks SkyLeap the same turn they Deep Strike?
A: No you cheating bastard. How could you imagine the unit would do something like that? Stop breaking our game!

 :lol:

Offline Błotnik

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1274 dnia: Maj 08, 2008, 08:49:38 pm »
no fak-tycznie, ale lepszy rydz niż nic. Choć faceci w rajtuzach to już lamus, obecne demony to mega wyczes, f(r)iends of slannesh, 6 stworków, 12 woundów, 36 ataków z rendingiem w szarży,potencjalnie 24"zasięg, pomnożone przez 3 zamiatają stół. Jakby było mało to jeszcze odporne na instanta. O koszcie jednostkowym nie wspominam bo żal.

Zapomniałeś dodać, że kolesie mają nieprawdopodobnie potężnego inva na 3+, dzięki któremu są niezabijalne, że zawsze atakują jako pierwsze "bo tak", mają przewypaśnych bohaterów specjalnych oraz latające maszynki z holofieldem... Oj... chyba mi się kodeks z Eldarami pomylił :)
Bez przesady - ta armijka to istotnie żal. Miejmy nadzieję, że w nowej edycji będzie im szło lepiej [aczkolwiek wątpię], bo w chwili obecnej [a dokładniej zeszłego wieczoru] dostali taki łomot od gwardzistów, że aż smutno było zbierać figurki ze stołu. Nie wiem jak by poszło przeciw komuś z BS4 itd. ale chyba jeszcze słabiej.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaagh!