trawa

Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 825578 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1425 dnia: Maj 20, 2008, 12:47:40 pm »
Heyka !!!
Skoro weterani mają mieć więcej opcji mogliby zrobić porządny plastikowy zestaw, a nie znowu metalowych. Usunięcie rites of battle u commandera jest moim zdaniem bezsensowne, nawet z tym rzadko kto wystawia kapitana lub mastera.
Na bank bedzie mial dodatkowe zasady specjalne, zeby zachecic ludzi, coby go brali.
Dodatkowo, jak zrobia tak jak w Bladach, ze bedzie jedynym 3 woundowym bohaterem, to tez bedzie sprawa do zastanowienia sie tak po prawdzie.
Cze !!!

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1426 dnia: Maj 20, 2008, 12:57:00 pm »
Jezz, tydzień człowieka nie ma i już sie kosmosy pojawiają  :roll:... Indirecty rzucające za veila to już kretynizm na skalę międzyplanetarną  :roll: :roll: :roll:...Balans systemu ( patrzące też na nowych SM ) leci na łeb na szyję  :p. OK. nie wymagam tu poziomu strarcrafta, ale trochę przyzwoitości by wymagać w tym względzie można, nie ?

Weci szarżujący po deepie -  :roll:... Taaak, zieloni wymagają speciala, a ci to ot tak sobie mogą  :p. Może chociaż 0-1 będą ( choć patrząc na herlawych - marna nadzieja ).

Jak nowa gwardia pojdzie tą drogą to nie wiem czy mam się śmiać czy płkać. Z drugiej strony by IG miała coś sensownego do zareprezentowania sobą to będzie wymagała nieziemskiej siły rażenia.
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1427 dnia: Maj 20, 2008, 01:44:10 pm »
Bez przesady. Jesli ci mega-weterani beda tak samo tani, jak sa teraz SM Veterani w opcji combatowej, to beda musieli byc 0-1, bo ci punktow na scorujace jednostki nie starczy... Zreszta szarza po DS nie jest znowu az tak wygieta przeciwko wiekszosci armii, a jak dobrze pojdzie, to chlopaki i tak dostana wklep od kazdej sensowniejszej jednostki do CC.
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline saddist

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1428 dnia: Maj 20, 2008, 03:59:10 pm »
Isengrim, Ty się ciesz, że to nie wygląda jak dex chaosu (który mnie osobiście strasznie denerwuje). Chociaz w V ed jak tylko troopsy mają być scoring, to chaos ma akurat przyjemnie ;]

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1429 dnia: Maj 20, 2008, 04:25:17 pm »
No wlasnie troche sie martwie. CSM maja 2 bardzo mocne, a 2 niezle rodzaje troopsow, ba - nawet Tysiac Sukinsynow da rade... Wiem, ze inne sloty sa kompletnie splewione w CSM, bo maja w zasadzie po jednej grywalnej opcji... ale troopsy to akurat Chaosowi sie udaly. :)

Eldarzy - to samo, wszystkie troopsy grywalne. A u SM? No beda Scouci....  :roll: To juz BA maja lepiej. Troche szkoda, ze wszystko bedzie tak strasznie zalezec od Specjali... To kolejna bzdura IMHO - to nie od dowodcy zalezy struktura organizacyjna danego Chapteru. One tak maja "z natury", a dany gosciu nimi po prostu w takiej czy innej chwili dowodzi.
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Hang Man

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1430 dnia: Maj 20, 2008, 04:56:53 pm »
Moim zdaniem sie martwisz trochę na zapas. :)

Taka 5 Marynatów z fistem i melta/plazma z Razorkiem z laską i 2 plazmami to IMHO bardzo fajny i mobilny troopsik i co najważniejsze, nie za drogi. Wiadomo, że jak wpadną w nich berki lub plaguski to szala zwycięstwa przechyli się na stronę chaosu, ale nie ma co dramatyzować. Ja juz wiem, że na pewno będę  pożyczał od inkwizycji 2x 8 Grey Knightów. Te chłopaki mogą twardo ponegocjować z każdym z każdym innym scoringiem, do kogo nalezy ten zapyziały bunkier, w którym leży objective.  :badgrin:

A jak się chlopakom jeszcze pożyczy furę, np LRC (lub też wspomnianego Redeemera, zobaczymy jak będzie to to wygładało z kosztami punktowymi) to już ogólnie się nie martwię o zdobywanie obj. 8)

EDIT:

A no tak. Combat squady. No to może piątka? whatever, jestm pewnien, że jak sie bedzie chciało, to się da radę ;)
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2008, 05:43:19 pm wysłana przez Hang Man »
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

Offline Alexander

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1431 dnia: Maj 20, 2008, 05:03:01 pm »
No GK dają radę...., ale necroni to dopiero będą objectivy zajmować..., z taaaaakimi troopsami to wszystkich zmiotą..... :D ;-)
img]http://i51.photobucket.com/albums/f375/trump69/Other/1.jpg[/img]

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1432 dnia: Maj 20, 2008, 05:29:57 pm »
Heyka !!!Dodatkowo, jak zrobia tak jak w Bladach, ze bedzie jedynym 3 woundowym bohaterem, to tez bedzie sprawa do zastanowienia sie tak po prawdzie.
Cze !!!

Sa tacy z nas ktory pamietaja czasy gdy taka sytuacja byla naturalna:). Dla mnie ziedzenie termitow i combat sklady to durne rozwiazanie w idace po najmniejszej linii oporu. Mimnaxy mozna zbic na inne sposoby, ale dla mnie osobiscie 4 edycja zabila je dawno temu. Mobilnoscia. Teraz dopiero wroca, combat sklady czy nie.

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1433 dnia: Maj 20, 2008, 06:54:02 pm »
Bez przesady. Jesli ci mega-weterani beda tak samo tani, jak sa teraz SM Veterani w opcji combatowej, to beda musieli byc 0-1, bo ci punktow na scorujace jednostki nie starczy... Zreszta szarza po DS nie jest znowu az tak wygieta przeciwko wiekszosci armii, a jak dobrze pojdzie, to chlopaki i tak dostana wklep od kazdej sensowniejszej jednostki do CC.

Zdziwie sie jesli beda drozsi od Vetow  w Bladziach, a jak do tego dostana jeszcze opcje na jakas melte albo dwie to bedzie super fajny uniwersalny oddzial przydatny na prawie wszystko.

Tak swoja droga to po wyjsciu 5 edycji spodziewam sie skokowego przyrostu Black Templarow na turniejach:

3W chapla z Mantlem
tanie i dostepne minimaxy
termosy z TH i 2 AC za 255 pkt
tanie drop pody
dredy z tanimi bronmi i TH
tanie predatory anihilatory
tanie speedery tornado
czolgi z dostepem do machine spirit

choc of course maja tez wady.


Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline saddist

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1434 dnia: Maj 20, 2008, 08:57:56 pm »
No wlasnie troche sie martwie. CSM maja 2 bardzo mocne, a 2 niezle rodzaje troopsow, ba - nawet Tysiac Sukinsynow da rade... Wiem, ze inne sloty sa kompletnie splewione w CSM, bo maja w zasadzie po jednej grywalnej opcji... ale troopsy to akurat Chaosowi sie udaly. :)

Ja wole stary dex Chaosu. Mogliby tylko oblity i świniaka osłabić i byłoby fajnie, ale oczywiście musieli całkowicie splewnić wszystko co się dało :P
Zresztą troopsy się źle w SM nie zapowiadają. Tanie, z infiltracja i jakimś land speeder transport. Moim zdaniem całkiem przyjemne.

Offline ederus

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1435 dnia: Maj 20, 2008, 09:09:44 pm »
Może land speedery będą marinsowymi truckami :?: :lol:. Nie podoba mi się ta plota, ze vetki będą mogli szarżować po deepie, chyba, że dadzą blood angelsom też ten bajer. Poza tym to reszta raczej okej
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1436 dnia: Maj 20, 2008, 10:31:46 pm »
Własnie opuściłem stronę GW (z dużym niesmakiem).. SHOOK!!!! pudła teraz są w cenie 35 funtów!!!! Mam nadzieje ze to jakieś nieporozumienie!!!

http://www.games-workshop.com
choć podobno to tylko bład.. i stronka jest w procesie tworzenia... miejmy nadzieję
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2008, 10:42:59 pm wysłana przez Mistrz wałków :) »
Kamil. (miszczu)

Offline Hang Man

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1437 dnia: Maj 20, 2008, 10:46:40 pm »
Ja tam dalej widze na Online Store 25.
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

Offline Alexander

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1438 dnia: Maj 20, 2008, 11:06:32 pm »
Ten ls tranporter to jakiś shit totalny.....Natomiast LR z flamerami ap3 i dred z av 13 do combatu wydają się ciekawymi pozycjami.....

P.S> Kiedy mają SW wyjść, tak orientacyjnie ? Po dexie sm ?
img]http://i51.photobucket.com/albums/f375/trump69/Other/1.jpg[/img]

Offline krawat

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1439 dnia: Maj 20, 2008, 11:09:00 pm »
ja sadze, ze gw idac tropem nadchodacej 5tej edycji, majac SM-ow jako glowny chwyt marketingowy, polepszyli pojazdy. jeszcze nikt nie napisal o zmianach dotyczacych razorow- ihmo poprostu miodzio. nikt w rozpisce nie ma dostepu do takiego wyposazenia, ale tylko jednej rzeczy nie kumam- powrocili do wersji wierzyczki laska-plazma, ale jak to bedzie dzialac? 2 bronie jako bron glowna, czyli wypalasz po 6" ze wszystkiego? jezeli tak to powitamy razory z 3ciej edycji  8) :D
ZAPINAMY