Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824191 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sokles

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1650 dnia: Czerwiec 06, 2008, 08:04:41 am »
Dla mnie bomba z tym rozdzielaniem woundów. Wreszcie oddziały będą oddziałami a nie x-woundowym fistem.

Różnica między rozdzielaniem woundów a obecnym Torrentem jest w zasadzie kosmetyczna...a jak do tego dodać że można zabic dowolony model z oddziału (niekoniecznie w LoSie i zasięgu) to Fista tym trudniej wyjąć...

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1651 dnia: Czerwiec 06, 2008, 08:18:59 am »
Dla mnie bomba z tym rozdzielaniem woundów. Wreszcie oddziały będą oddziałami a nie x-woundowym fistem.

Różnica między rozdzielaniem woundów a obecnym Torrentem jest w zasadzie kosmetyczna...a jak do tego dodać że można zabic dowolony model z oddziału (niekoniecznie w LoSie i zasięgu) to Fista tym trudniej wyjąć...

Różnica taka że skoro można ściągnąć spoza losu to nam zniknie snipowanie;-)
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline PaulShin

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1652 dnia: Czerwiec 06, 2008, 08:24:19 am »
Na BoLS jest opis wrażeń z gry w V ed., zapowiada się świetnie. Chyba wychodzi na to, że cały pluton IG - 1 kill point. :D
A z fistami... To chyba ma być tak, żebyś się decydował, a nie z automatu zawsze brał fista, czy chcesz Sx2, ignorować ASv, ale uderzać ostatni, mieć normalny S ale ignorować ASv, mieć normalny I i +1 A. ;)

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1653 dnia: Czerwiec 06, 2008, 08:47:48 am »
GREEN TIDE:
http://uk.games-workshop.com/storefront/store.uk?do=Individual&code=99120103016&orignav=10

Crusher Brood:
http://uk.games-workshop.com/storefront/store.uk?do=Individual&code=99120106014&orignav=10

Chaos Anihilation Force:
http://uk.games-workshop.com/storefront/store.uk?do=Individual&code=99120102031&orignav=10

SkySweep Missile Defense Wing
http://uk.games-workshop.com/storefront/store.uk?do=Individual&code=99120113024&orignav=10

Apocalypse Reload
http://uk.games-workshop.com/storefront/store.uk?do=Individual&code=60040199022&orignav=10


Oprócz tego wraca kompania SM i kompania czołgów IG. Fajny jest ten orkowy force, reszta dziwna (może jeszcze termosy). Podręcznik zawierający DataSheet'y wydane na stronie GW pozostaje poza moimi możliwościami zrozumienia. :roll:

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1654 dnia: Czerwiec 06, 2008, 08:51:05 am »
Na BoLS jest opis wrażeń z gry w V ed., zapowiada się świetnie. Chyba wychodzi na to, że cały pluton IG - 1 kill point. :D
A z fistami... To chyba ma być tak, żebyś się decydował, a nie z automatu zawsze brał fista, czy chcesz Sx2, ignorować ASv, ale uderzać ostatni, mieć normalny S ale ignorować ASv, mieć normalny I i +1 A. ;)
Niepokojące są teksty w klimacie LoS i area terrainów.
Co do wyjmowalności fistów to nie ma aż tak wielkiego dramatu - w sumie żeby wymusić przyjęcie trafienia na fista trzeba walnąć tyle hitów, ile jest modeli w oddziale. Liczne unity nie mają sie o co martwić, szczególnie że nie ma zona zgona.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1655 dnia: Czerwiec 06, 2008, 09:01:43 am »
Heyka !!!
Co do wyjmowalności fistów to nie ma aż tak wielkiego dramatu - w sumie żeby wymusić przyjęcie trafienia na fista trzeba walnąć tyle hitów, ile jest modeli w oddziale. Liczne unity nie mają sie o co martwić, szczególnie że nie ma zona zgona.
Y.
Roznica (dla dajmy na to fista of course) zaczyna sie tak naprawde, kiedy dostaniesz 2 razy wiecej woundow, niz masz modeli w oddziale - bo wtedy musisz juz na fista wziac dwie rany. A do tej chwili - zasady dzialaja jak obecny torrent. Takze ja naprawde nie rozumiem jakiegos dramatyzowania.
Dla fista of course ;) bo jak masz jeszcze jakas melte, czy laske, to juz jest inna historia troche.
Co do braku zony zgona - przy powszechnej "kontrszarzy" sytuacja, w ktorej ktos bedzie ginal nie bedac w zonie bedzie naprawde niezbyt czesta IMHO.
Cze !!!
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2008, 09:03:55 am wysłana przez Eman »

Offline MiSiU

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1656 dnia: Czerwiec 06, 2008, 09:03:19 am »
Dla fista of course ;) bo jak masz jeszcze jakas melte, czy laske, to juz jest inna historia troche.
Cze !!!
Albo dajmy na to 2 lub 3 fisty w jednemy oddziale :P

Offline sokles

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1657 dnia: Czerwiec 06, 2008, 09:15:42 am »
Co do braku zony zgona - przy powszechnej "kontrszarzy" sytuacja, w ktorej ktos bedzie ginal nie bedac w zonie bedzie naprawde niezbyt czesta IMHO.

Przy dużych oddziałach będzie się zdarzać, gdzie nie wystarczy albo miejsca albo odległości żeby dojsc tymi 6 calami do zony. Ale faktycznie rzadko. Ale z kolei ginięcie spoza zony daje opcje licznym nisko inicjatywnym oddziałom (np Orkom) do sprzedania sporej ilości ataków z zony, mimo strat. Nie żeby mieli tym kogoś zabić, ale jednak ;-)

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1658 dnia: Czerwiec 06, 2008, 09:24:30 am »
Innemi słowy będzie nieźle (i znowu CSM z 20 modelami w oddziałach będzą uprzywilejowani  :lol: ).

Krązy plotka że nowi SM mają mieć specyficzny FOC, zna ktoś może szczegóły?

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Bartuul

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1659 dnia: Czerwiec 06, 2008, 09:28:36 am »
Dla mnie bomba z tym rozdzielaniem woundów. Wreszcie oddziały będą oddziałami a nie x-woundowym fistem.

Nie mowie, ze nie, tylko mowie, ze branie pary Power Fistow bedzie nieoplacalne. :)
Nie mówie, że mówisz że nie. :D Po prostu wyrażam swoją opinię na temat rozdzielania woundów. :D
Join the forces of Kasztaniarze!

Kierowco! Pamiętaj - wpuszczając kogoś na skrzyżowaniu sprawiasz przyjemność temu jednemu, ale wqrwiasz tych 50 za Tobą...

Offline Brother_Bethor

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 340
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
    • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1660 dnia: Czerwiec 06, 2008, 09:33:59 am »
Krązy plotka że nowi SM mają mieć specyficzny FOC, zna ktoś może szczegóły?


Jak na razie Brimstone nie ujawnił żadnych szczegółów na ten temat. Albo nic więcej nie wie ponad to, co już napisał, albo trzyma dla siebie.  :-?

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1661 dnia: Czerwiec 06, 2008, 09:34:12 am »

Krązy plotka że nowi SM mają mieć specyficzny FOC, zna ktoś może szczegóły?


Podejrzewam, ze chodzi o zmiany w FOCu ktore mozna osiagnac biorac roznych specjali.
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1662 dnia: Czerwiec 06, 2008, 10:26:02 am »
Odniosłem wrażenie że chodzi o coś innego - czyżby mieli ich zwilczyć?  :badgrin:

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Asmodean

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1663 dnia: Czerwiec 06, 2008, 10:40:06 am »
Cytat: Brimstone
    *  Codex built around Chapters of Legend – Ultramarines, Fists, White Scars, Raven Guard & Salamanders, plus 2nd founding Chapters.
    * Benefits for using 10 man tactical squads
    * Force organisation chart unique to codex.
    * Land Raider Redeemer super heavy flamers better than inferno cannons.
    * Sgt Chronus – Gives a BS bonus to the vehicle he is in and can bail out and fight on foot if vehicle is destroyed.
    * Sternguard Vets – Improved BS over current vets and access to special ammo types.
    * Scout Sgt Telion – Squad upgrade ‘teaches’ his BS to one other scout in the squad of your choice.

ciekawe, nie powiem :)
<wrota>PKP zagina czasoprzestrzeń. Można wyjechać z Poznania pociągiem do Krakowa o 7:20 i zdążyć na pociąg do Warszawy o 6:50

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1664 dnia: Czerwiec 06, 2008, 10:44:25 am »
Ale teraz beda jaja z dopuszczaniem Special Characterow - czy upgrade to pojazdu to jest special czy nie? ;)
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

 

anything