Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 823849 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Asmodean

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1740 dnia: Czerwiec 10, 2008, 10:06:43 am »
Cytat: FAQ DA
Q. Can troops deploying from a Dark Angels Drop Pod assault on the turn it lands? Unlike the Space Marines and Black Templars codexes, it does not state you cannot.
A. No the embarked troops can’t assault, as they have deployed by deep strike that turn and troops that deep strike can’t assault.
Cytat: FAQ Eldar
Q. Can a unit of Warp Spiders, which just entered by deep strike, move with their warp jump generator
during the Assault phase?
A. Yes, they can.

OMG  :badgrin: :shock:

<wrota>PKP zagina czasoprzestrzeń. Można wyjechać z Poznania pociągiem do Krakowa o 7:20 i zdążyć na pociąg do Warszawy o 6:50

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1741 dnia: Czerwiec 10, 2008, 10:12:11 am »
Wracając do tematu V:
Blast weapons które mają zasadę gets hot wykonują oddzielny rzut na przegrzanie. Pistolety mają niestety tylko jeden strzał.

Bike'i po turbobooście nie mogą zrobić go to ground ani być spinowane.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Bartuul

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1742 dnia: Czerwiec 10, 2008, 10:12:37 am »
Haha, wiedziałem kiedy się wycofać. :D Teraz to dopiero kosmos będzie. :D
Join the forces of Kasztaniarze!

Kierowco! Pamiętaj - wpuszczając kogoś na skrzyżowaniu sprawiasz przyjemność temu jednemu, ale wqrwiasz tych 50 za Tobą...

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1743 dnia: Czerwiec 10, 2008, 10:17:07 am »
Ominie cię cała zabawa.  :lol:
O specjalach napisano że goście mają imię, poza tym niewiele różni się to od IV. Characterów dla porządku podzielono na indepów i upgrade characters. Rending działa jak miał działać - w cc powerka, w strzelaniu ap2, przeciw pojazdom +d3. No i w indepa wali się bez ograniczeń.

Po deepie nie można szarżować, nawet jeżeli ma się fleeta (ale biegać można).

Y.

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2008, 10:20:13 am wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1744 dnia: Czerwiec 10, 2008, 10:22:22 am »
Inna sprawa że 24" to nie jest jakiś specjalnie wielki zasięg, nic nie wskazuje żeby duch pozwalał na dzielenie ognia, gnaty są na bocznych sponsonach więc nie zawsze oba będą widzieć, a poza tym inferno cannon zawsze może nie trafić - a wtedy modele trafiane są na 4+. Nie wspominając o tym że taki czołg można jednym strzałem wykosić (albo jedną szarżą Daemonhosta  :lol:). Ja bym nie dramatyzował.

No więc jak będzie kosztował tak ponad 300 pkt to wtedy nie będę żałował że go nie mam :p

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1745 dnia: Czerwiec 10, 2008, 10:33:16 am »
Mnie osobiscie ciekawi jedna rzecz - jeśli Redeemer naprawde będzie miał AP 3 i jego broń będzie się nazwywała "inferno cannon" to czy nie chcący heluś (hellhound) nie przejmnie jego profilu, tak jak to sie stało np. w wypadku inkwizycji i jej assoult cannonów, które przejeły profil z codexu SM  :badgrin: ?

Cytuj
P.P.P.S. Force weapon zadaje Instant Death, czyli kolesiom odpornym na instanta nie robi.
Nooo...Dalej jest PW przecież  ;-).
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1746 dnia: Czerwiec 10, 2008, 10:46:57 am »
Tylko że kolesie z odpornością na instanta z reguły mają inva.  :lol:

W ogóle nowa podstawka nie przystaje do poziomu FAQ'ów i wydaje sie być bardzo dokładnie rozpisana. Jest wyraźny zapis że troops w pojeździe może scorować, że podstawki pod skimerami się ignoruje jeśli chodzi o mierzenie zasięgów itp., napisano wyraźnie że nawet jeżeli gość może użyć więcej niż jednej mocy psionicznej, to i tak może użyć max. jednej strzeleckiej na turę (chyba że wolno mu strzelić z więcej niż jednej broni), opisano jak ddziałają T-L na broniach które normalnie nie rzucają na trafienie. Nawet o tym że każdy save zostaje zawalony na "1" napisano.

Muszę powiedzieć że jestem pod wrażeniem.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1747 dnia: Czerwiec 10, 2008, 10:52:17 am »
Cytuj
Muszę powiedzieć że jestem pod wrażeniem.

A czy przy okazji najblizszego turnieju umozliwisz podzielenie tego wrazenia:)? Bo wyglada jakbys zdobyl nowe umiejetnosci prekognickie:P

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1748 dnia: Czerwiec 10, 2008, 11:08:24 am »
Damy radę, chociaż wtedy to już chyba wszyscy będą je podzielać.  ;-)

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Vladdi

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1749 dnia: Czerwiec 10, 2008, 11:16:27 am »
Umiejetnosci prekognickie rzadko w przyrodzie wystepuja wiec jest szansa ze sie wrazenie jak plaga nie rozniesie z wiatrem:)

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1750 dnia: Czerwiec 10, 2008, 05:14:19 pm »
A nie mozecie powieszczyc w tyn topiku sobie ?  :D
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1751 dnia: Czerwiec 10, 2008, 05:35:23 pm »
A nie mozecie powieszczyc w tyn topiku sobie ?  :D
Nie mozecie, bo za takie cos zapinamy w lochu i takie tam  8)

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1752 dnia: Czerwiec 11, 2008, 09:45:48 am »
Hymm...Czyżby wielcy tego świata mieli już dostęp do "pełnej wersji" rulebooka  :lol: ?
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1753 dnia: Czerwiec 11, 2008, 12:32:39 pm »
30 dni zostało....wyczymamy  :roll:

Offline Mephistion

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1754 dnia: Czerwiec 11, 2008, 10:36:05 pm »
opisano jak ddziałają T-L na broniach które normalnie nie rzucają na trafienie

czyli jak?