Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 822462 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Brother_Bethor

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 340
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
    • SubRosa - prawdopodobnie najlepsza strona o wh40k
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1755 dnia: Czerwiec 12, 2008, 06:20:55 am »
Szpiedzy dorwali skan ilustracji przedstawiającej transportowego Land Speedera. Wygląda całkiem fajnie, aczkolwiek nie różni się specjalnie do pozostałych modeli.

Offline Perzan

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 119
  • Total likes: 0
  • Wściekły. Perzan.
    • Hortwerth.com
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1756 dnia: Czerwiec 12, 2008, 07:05:21 am »
opisano jak ddziałają T-L na broniach które normalnie nie rzucają na trafienie

czyli jak?

Jeśli to template to ma re-roll na zranienie, a jesli to blast to jest przerzut całego rzutu (scatter i 2k6). Przerzucać można ale nie trzeba. Nie wiem czy są jeszcze jakieś inne T-L bronie które nie rzucają za trafienie.


Poland: owning bitches since 966.

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1757 dnia: Czerwiec 12, 2008, 11:47:07 am »
opisano jak ddziałają T-L na broniach które normalnie nie rzucają na trafienie

czyli jak?

Jeśli to template to ma re-roll na zranienie, a jesli to blast to jest przerzut całego rzutu (scatter i 2k6). Przerzucać można ale nie trzeba. Nie wiem czy są jeszcze jakieś inne T-L bronie które nie rzucają za trafienie.

Flamery na Obliteratorach, ale szczerze mowiac nie wiem, jak mieliby to zmienic. :/
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Kris

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1758 dnia: Czerwiec 12, 2008, 03:35:00 pm »
opisano jak ddziałają T-L na broniach które normalnie nie rzucają na trafienie

czyli jak?

Jeśli to template to ma re-roll na zranienie, a jesli to blast to jest przerzut całego rzutu (scatter i 2k6). Przerzucać można ale nie trzeba. Nie wiem czy są jeszcze jakieś inne T-L bronie które nie rzucają za trafienie.

Flamery na Obliteratorach, ale szczerze mowiac nie wiem, jak mieliby to zmienic. :/

A Perzan już na to odpowiedział...

Jeśli to template to ma re-roll na zranienie
Pogłoski o mojej śmierci są przesadzone

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1759 dnia: Czerwiec 12, 2008, 03:39:37 pm »
Sorry, nie doczytalem.  :oops: Ale w dalszym ciagu nie wiem, co tu dodatkowo wyjasniac. :)
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1760 dnia: Czerwiec 12, 2008, 04:45:38 pm »
Z ciekawych rzeczy - pojazdy bez WS zawsze w kombacie wyłapują strzały na tylni pancerz.
Przy BS powyżej 5 w przypadku pudła jest dorzut.
Strzał z blasta scateruje 2d6-bs.
Walkery po ruchu (tym 6") mogą walnąć ze wszystkiego co fabryka dała.
Instanty w pierwszym rzędzie przydziela się na świerzynki.
Zwykłe rany przydziela się w określonych grupach tak, żeby zdejmować całe modele.
W systemie używa się "true line of sight" - czyli widać jak widać.
W sytuacji gdy nie jest jasne czy unit ma cover czy nie, gracze mogą przyjąć że cover jest ale o 1 gorszy.
Indep hasający samopas musi być ponad 2" od przyjaznych oddziałów.
W podstawce jest zapis, że jeżeli w fazie ruchu bądź strzelania model zbliży się na 1" do wroga, to przy oczach wężach na trudnym terenie szarża dochodzi.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1761 dnia: Czerwiec 12, 2008, 04:59:51 pm »
Cytuj
Walkery po ruchu (tym 6") mogą walnąć ze wszystkiego co fabryka dała.

Nawet z Ordinance'a PLUS Main Weapons?  :shock:

No tak, a powyzej 6" to nie napisali. ;)
Cytuj
Zwykłe rany przydziela się w określonych grupach tak, żeby zdejmować całe modele
Rozumiem, ze chodzi o oddzialy? :)

Cytuj
W systemie używa się "true line of sight" - czyli widać jak widać.

Nie moge sie doczekac...  tych wszystkich srajacych Wraithlordow, pełzających Kapelanow... No i konwersja Defilera w wersji "zdechl pies"... :roll:
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1762 dnia: Czerwiec 12, 2008, 05:11:46 pm »
Nawet z Ordinance'a PLUS Main Weapons?  :shock:
Pamiętam tylko zapis all weapons. Szczerze mówiąc nie oglądałem tego kawałka zbyt starannie.
Cytuj
No tak, a powyzej 6" to nie napisali. ;)
Coś tam było, ale nie pamiętam już co. Na pewno nie all weapons.
 
Cytuj
Rozumiem, ze chodzi o oddzialy? :)
Chodzi o grupy identycznych modeli w ramach oddziału.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Perzan

  • Młodszy Terminator
  • **
  • Wiadomości: 119
  • Total likes: 0
  • Wściekły. Perzan.
    • Hortwerth.com
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1763 dnia: Czerwiec 12, 2008, 09:26:58 pm »
Nawet z Ordinance'a PLUS Main Weapons?  :shock:
Pamiętam tylko zapis all weapons. Szczerze mówiąc nie oglądałem tego kawałka zbyt starannie.
Cytuj
No tak, a powyzej 6" to nie napisali. ;)
Coś tam było, ale nie pamiętam już co. Na pewno nie all weapons.
 
Y.

Dokładnie to jest zapis że Walkery mogą ruszyć się i strzelić dokładnie jak stacjonarny pojazd. Alternatywnie mogą pobiec jak piechota (nie strzelając). I jest wyraźnie wyszczególnione że po biegu mogą odpalić dymy.

Iron Jaro, chyba te dymy o których dziś gadaliśmy już nie są takie drogie, co?

A walker powyżej combat speed (czyli cruising speed i flat out) ma zapis N/A
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2008, 09:30:34 pm wysłana przez Perzan »


Poland: owning bitches since 966.

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1764 dnia: Czerwiec 12, 2008, 09:59:57 pm »
To bardzo Ciekawe informacje.

Skonczą sie spadające dredy (podobno maja nie strzelać po deap) a nadejdzie czas na sprint blaszaków.
Brzmi kusząco.. Iron Jaro i jego tytany (dredowate) to będzie coś.

O orkach już nie wspomnę :) - sterta zelastwa biegnąca na pierwsze linie obrońców.
Coraz bardziej podobaja mi sie te zmiany. Wprowadzają dużo świerzości:)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2008, 10:02:07 pm wysłana przez Mistrz wałków :) »
Kamil. (miszczu)

Offline saddist

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1765 dnia: Czerwiec 13, 2008, 12:24:29 pm »
Cytuj
W systemie używa się "true line of sight" - czyli widać jak widać.

Nie moge sie doczekac...  tych wszystkich srajacych Wraithlordow, pełzających Kapelanow... No i konwersja Defilera w wersji "zdechl pies"... :roll:

Cały czas należy pamiętać o "the most important rule". Chodzi o to żeby się przyjemnie grało. Jak ktoś mi wyjdzie z DP siedzącym na kiblu wysokości gwardzisty, no to raczej nie będę z nim grał. Tu chodzi przecież o to żeby się bawić.

Cytuj
Strzał z blasta scateruje 2d6-bs.

Trochę dużo. Średnio to jest 7" - np 4" dla marines'a czyli 3", czyli małym blastem nic nie trafia :/

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1766 dnia: Czerwiec 13, 2008, 12:31:13 pm »
Caly problem polega na tym, ze zmiany zasad do LoSa powoduja, ze na turnieju bedzie sobie mozna "the most important rule" wsadzic. Nie wiedziec czemu GW usiluje nas przekoac, ze 40-tka to gra tylko i wylacznie do pogrania z kumplami przy piwie, a nie turniejowa. A to nie do konca tak jest, przynajmniej dla sporej czesci z nas. W WHB tez zdaje sie obowiazuje "the most important rule" a wlasnie z powodu roznych dziwacznych zasad ta gra jest powszechnie uznawana za znacznie mniej "gentlemanska" niz 40-tka.

Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1767 dnia: Czerwiec 13, 2008, 12:32:11 pm »
Niestety nie każdy do tego tak podchodzi.
Np. w Wawie jest defiler który jest maksymalnie zmniejszony,z nogami złożonymi.

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1768 dnia: Czerwiec 13, 2008, 12:33:11 pm »
Niestety nie każdy do tego tak podchodzi.
Np. w Wawie jest defiler który jest maksymalnie zmniejszony,z nogami złożonymi.

Wosho, bez takich. Wiesz, zgodnie z tymi nowymi zasadami na przyklad nie bedzie mowy o uzywaniu proksow. :badgrin:
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1769 dnia: Czerwiec 13, 2008, 12:43:43 pm »
Bez jakich?
Nieprawdę napisałem?