Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824519 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1935 dnia: Czerwiec 30, 2008, 09:10:11 am »
Z oglaszaniem takich rzeczy to moze poczekajmy na FAQ dopasowujace kodeksy do 5ed ...

FAQ dopasowujący nowy deks DA do V. No dobra, poczekajmy.  :lol:

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline mlodyrs

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1936 dnia: Czerwiec 30, 2008, 09:12:58 am »
Wydaje mi się że Wilki mogą na tym troche ucierpieć z kontrszarżą (brak +1A - o ile dobrze pamiętam deks Wilków).

Umiesz pocieszyć człowieka. Podejrzewam, że FAQ nawet nie zauważy tego problemu  :evil:

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1937 dnia: Czerwiec 30, 2008, 09:33:31 am »
W DA raczej sprawy dymów nie zauważą, bo FAQ do V już jest (w każdym razie możliwość wystawienia pustego dropa pasuje do zasad V jak ulał). Ale może wydadzą kolejny, kto ich wie - skoro podobno nawet WD ma się stać ciekawszy.  :badgrin:

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1938 dnia: Czerwiec 30, 2008, 09:43:51 am »
Heyka !!!
Po pierwsze, jest zapis że zasady z deksów mają pierwszeństwo przed USR (czyli dokładnie odwrotnie niż w IV).
Tak BTW - to generalnie rzecz biorac wywala cala koncepcje USR do kosza  :-? Rewelacja ...
Cze !!!

Offline karlvant

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1939 dnia: Czerwiec 30, 2008, 09:47:47 am »
Przecież to jest zupełnie absurdalne, żeby dymy działały inaczej na różnych kodeksach...

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1940 dnia: Czerwiec 30, 2008, 09:49:48 am »
Heyka !!!
Przecież to jest zupełnie absurdalne, żeby dymy działały inaczej na różnych kodeksach...
Generalnie ten zapis jest absurdalny po calosci ... idea wprowadzenia USR byla chec zapanowania nad zasadami specjalnymi, ktore w roznych kodeksach, choc nazywaly sie tak samo, dzialaly troche inaczej - co bylo dosyc ... meczace. I jak dla mnie idea USR sprawdzila sie dobrze. A tutaj taki kfiatek  :-? :roll:
Cze !!!

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1941 dnia: Czerwiec 30, 2008, 09:59:14 am »
Jest to maksymalnie głupawe, jeśli pamiętamy że mamy jeszcze tu i ówdzie deksy z III (kwizycja, DE, Wilki, Gwardia). W sumie, zapis że stosuje się USR nie byłby trudny do wprowadzenia do FAQ - wystarczyłoby ze starych przekleić.  :badgrin:

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Soulles_Being

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1942 dnia: Czerwiec 30, 2008, 10:19:47 am »
Tak się przysłuc**je tym rewelacjom i coraz bardziej mnie skręca...
Może ktoś mi przybliżyć co to jest to USR?

Pozdrówko ;)
In the midst of genetically engineered super-beings, alien killing machines, warrior mystics, and technology that approaches sorcery in its sophistication, the Imperial Guard are mere soldiers.

'If brutal force isn't working you're not using enough!'

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1943 dnia: Czerwiec 30, 2008, 10:23:32 am »
Heyka !!!
Tak się przysłuc**je tym rewelacjom i coraz bardziej mnie skręca...
Może ktoś mi przybliżyć co to jest to USR?

Pozdrówko ;)
A podrecznik do 4ed kolega posiada?
Cze !!!

Offline deffik

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1944 dnia: Czerwiec 30, 2008, 11:11:36 am »
Tak się przysłuc**je tym rewelacjom i coraz bardziej mnie skręca...
Może ktoś mi przybliżyć co to jest to USR?

Pozdrówko ;)

USR - Universal Special Rules
Gloria Imperatus"

"Listen and remember, you are Imperial Guardsmen now!!"

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1945 dnia: Czerwiec 30, 2008, 12:59:45 pm »
Yedli, jestes pewien co do tych dymow? Łomatko, toż to jakis debilizm kompletny jest...  :-?
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1946 dnia: Czerwiec 30, 2008, 01:29:45 pm »
Głupio żebym rzucał cytatem przed premierą  ;-) - mogę jedynie potwierdzić że jest taki zapis w ramce o dy**ch. Sam się zdziwiłem.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline karlvant

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1947 dnia: Czerwiec 30, 2008, 01:42:25 pm »
Z drugiej strony jest zapis, że wszystkie obscury należy teraz traktować tak, że dają covera.

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1948 dnia: Czerwiec 30, 2008, 01:48:10 pm »
Ale dymy nie daja obscura... IMHO takie zabawy spowoduja kompletne rozjechanie sie zasad... czarno widze gre turniejowa szczerze mowiac. :( Wiem, ze Bartuul zaraz mi powie, ze bardzo dobrze :P, ale przeciez turnieje jako imprezy towarzyskie sa naprawde sympatycznym aspektem tego hobby... kompletna nieczytelnosc zasad moze znacznie przykrocic grywalnosc turniejowa 40-tki.. :(
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline karlvant

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1949 dnia: Czerwiec 30, 2008, 02:05:23 pm »
No tak, rzeczywiście.