Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824188 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1950 dnia: Czerwiec 30, 2008, 05:58:59 pm »
Cóż, wyglada na to, że "tfurcy" PKZ w nowej edycji nie odpoczną  :lol:
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1951 dnia: Czerwiec 30, 2008, 06:06:46 pm »
Cóż, wyglada na to, że "tfurcy" PKZ w nowej edycji nie odpoczną  :lol:

Oby, bo inaczej stana naprzeciwko siebie dwa identyczne Rhinosy z roznie dzialajacymi dymami...  :badgrin:
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1952 dnia: Czerwiec 30, 2008, 07:30:06 pm »
Cóż, wyglada na to, że "tfurcy" PKZ w nowej edycji nie odpoczną  :lol:

Oby, bo inaczej stana naprzeciwko siebie dwa identyczne Rhinosy z roznie dzialajacymi dymami...  :badgrin:

Ale na to PKZ nie pomoże, jeśli jest to jasno zaznaczone w Rulebooku, że USRy z dexów maja pierwszeństwo przed USRami z głównego. Inaczej byłby to HR, a nie klaryfikacja. Z resztą jeszcze do tego momentu nie doczytałem.

Offline miraj

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1953 dnia: Czerwiec 30, 2008, 10:21:40 pm »
Pozatym w tabelce z dymami JASNO jest napisane, że w różnych codexach dymy są różnie opisane i pierwszeństwo ma opis dymów z DANEGO CODEXU... już się jaśniej nie dało napisać, nici z PKZ'tów na ten temat.

Offline marcinkk

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1954 dnia: Czerwiec 30, 2008, 11:51:40 pm »
rzeczywiście , okropnie śmieszne... teoretycznie to powinienem się cieszyć bo jak dostałem po landkach z markerlightów i posciągało mi covery i popodnosiło bs na broadside'ach to nawet nie pierdnąłem a landki się rozsypały. A takie ladne, amerykanskie... szkoda... zamiana penek na glany jak to stoi w moim ślicznym nowym kodeksie do DA bardziej by mi odpowiadała w tej sytuacji bo normalnie to nowe działanie smoków jest lepsze.
No ale ... próbowaliśmy porównać co się zmieni w stosunku do 4 ed. na podstawie plotek i możliwości szybkich wglądów do rulebooka, to u nas , to za zachodnią miedzą i wyszło nam coś takiego:
- model z więcej ni jednym atakiem będzie mógł prawdopodobnie rozdzielić ataki na różne jednostki jeśli jest związany w combacie z więcej niż jednym unitem.
- monstra dostaną move trough cover , ale bez re-rolla.
- fall back nie będzie społowiony przez cover do tej pory trzeba było się czasem nakombinować
- czyżby combat nie blokował LOS dla strzelania?
- w przypadku różnych T lub WS w oddziale , gdy nie ma większości bierze się wyższy (w 4.ed było na odwrót) na potrzebę rozliczenia rezultatów trafień i ranień.
- w przypadku nieudanego testu niebezpiecznego terenu nie ma armour- i cover save, więc feel no pain nie będzie działał, ale można brać invy.
-  model uzbrojony w ccw i specjalną broń (negującą save) ZAWSZE korzysta z broni specjalnej, nie będzie można fistem walnąć z łokcia czy powerki użyć jako dodatkowej broni aby przetrzymać 1 turę combatu z przeciwnikiem i uniknąć ostrzału w jego turze ( ciekawe).
- przeciwnika depczemy nawet jak nie jest w BtB.
- oddział 10 marynat podzielony na 2 combat squady i z dokupionym transportem to 1 slot FOC ale 3 kill pointy.
- w misji " Dawn of War" wystawia się na początku maksymalnie 1 HQ i 2 troopsy ale jednostka marynat z dokupionym rhino to 1 FOC ale 2 troopsy !!! Pojazd wychodzi ze slotu troops więc jest traktowany jako 2 wybór troopsów. Tyle że rhino jako pojazd nie zdobywa punktów za objectiv ale wychodzi na to że może uniemożliwiać zdobywanie punktów przeciwnikowi będąc w strefie znacznika.
- zasięg mierzymy od końca lufy ale LOS od punktu mocowania lufy na sponsonie/wieży żeby nie było wystawiania lufy zza rogu i strzelania na bok.
- ostrzał z barrage(np.bazyl) w pojazd , trafienia rozlicza się na BOCZNY pancerz co ma reprezentować pocisk spadający z góry. W przypadku strzału bezpośredniego - od kierunku strzelającego.
- jeśli jednostka strzelająca widzi 2 strony pojazdu to strzelają według LOS od modeli, mogą walnąć w przód i burtę jednocześnie.
- wrak pojazdu jest difficult i dangerous terrainem więc przechodząca przez wrak piechota oprócz ruchu musi też rzucać na ranienie (może boleć) ale pojazd który wybuchł jest usuwany i powinien być zastąpiony kraterem który jest tylko trudnym terenem a nie niebezpiecznym.
- pojazd który stał się wrakiem może być postawiony do góry nogami aby zilustrować zniszczenie ale nie może być obrócony bokiem aby zwiększyć cover modelom stojącym za nim
- Modele nie mogą strzelać z wnętrza pojazdu jeśli poruszył się pow. 6 cali!!!
- Jeśli chcesz wyładować modele z pojazdu a nie ma na to miejsca przy wyjściach można zrobić awaryjne wysiadanie ale nie wolno zrobić niczego innego do końca tury (strzał, assault). Zdaje się że nie można tego użyć w razie zniszcenia transportu bo:
- Jeśli pojazd jest zniszczony i staje się wrakiem modele muszą wyjść i zdać pinning test ale nie dostają ran. Jeśli nie mogą wyjść z powodu zablokowanych stref wyładunku, giną.
- Jeśli pojazd jest znisczony i wybucha to modele w środku dostają hita S4, pinning test ale nie giną z powodu zablokowanego wyjścia tylko zawsze zostają w środku resztek pojazdu. Czyli dla pasażerów wybuch jest relatywnie bezpieczniejszy jeśli mają dobry pancerz.

Oczywiście podkreślamy że to wyniki mozolnego zbierania plotek z różnych forów i udostępnianych do "potrzymania" podręczników w sklepach GW więc niektóre szczegóły mogliśmy pokręcić ale w klubie zadaliśmy sobie sporo trudu by zebrać istotne różnice między edycjami i jest to na tyle ciekawe by podzielić się refleksjami z osobami które jeszcze nie miały okazji poczytać plotek.

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1955 dnia: Lipiec 01, 2008, 07:52:44 am »
coś mi się wydaje, że Tau ze światełkami wcale źle w nowej edycji nie będą mieli. wydaję się, że pathfinderzy zyskają na popularności. np obniżenie covera do 6+ (także pojazdom).
brak możliwości konsolidowania w kolejny oddział bardzo wzmocni te armie.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1956 dnia: Lipiec 01, 2008, 08:35:54 am »
coś mi się wydaje, że Tau ze światełkami wcale źle w nowej edycji nie będą mieli. wydaję się, że pathfinderzy zyskają na popularności. np obniżenie covera do 6+ (także pojazdom).
brak możliwości konsolidowania w kolejny oddział bardzo wzmocni te armie.
narka

I suty, które po odskoku za krzak będzie można dalej ustrzelić?;>
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline MarcinB

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1957 dnia: Lipiec 01, 2008, 10:22:48 am »
Zły:
9 broadsidom nie robi to różnicy. :)

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1958 dnia: Lipiec 01, 2008, 03:35:15 pm »
- czyżby combat nie blokował LOS dla strzelania?

Rzeczywiście. Daje covera.

Mnie zastanawia i denerwuje jedna rzecz:

Jak jest z podstawkami. Jest napisane ze model ma być przyklejony do podstawki z ktora byl kupiony.

No to ja mam dwa patologi w swojej armii:
1. Inkwizytor przerobiony z Priesta z Empire do WFB, full WYSWYG i ma zwykłą okrągłą podstawkę, a był kupiony z kwadratową.
2. Cekaemista z H.Bolterem do świty Inkwizytora. gun-servitor ma w zestawie małą, bitsy z których go zrobiłem to części Heavy weapon squadu, a tam jest największa podstawka. Przyklejony jest do terminatorskiej! I co ja mam teraz zrobić?



Mam nadzieję, że w tym przypadku zdrowy rozsądek przeważy.


Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1959 dnia: Lipiec 01, 2008, 06:55:32 pm »
Olać i tak zostawić.
Większa podstawka tylko Cię krzywdzi dlatego myślę ze nikt nie będzie się czepiał :)
Kamil. (miszczu)

Offline Michaelius

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1960 dnia: Lipiec 01, 2008, 10:38:01 pm »
Hmm moj 2 edycyjny Avatar i Wraithlord na kwadratowych 40 juz sie ciesza :D
Michaelius

"Your understending is not required, merely your surrender"

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1961 dnia: Lipiec 01, 2008, 10:56:14 pm »
to już trąca brakiem estetyki  :badgrin:. Takim dowcipnisiom/avatarom mówimy stanowczo NIE :evil:
Kamil. (miszczu)

Offline Zly

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1962 dnia: Lipiec 01, 2008, 11:47:32 pm »
Hmm moj 2 edycyjny Avatar i Wraithlord na kwadratowych 40 juz sie ciesza :D

No niestety ale obowiązuje aktualne podstawki na których się kupuje;-)
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1963 dnia: Lipiec 02, 2008, 06:01:47 am »
Cytuj
Hey guys, here is some work on the upcoming Space Marine Spearhead (in the UK at least).

The Spearhead will be available for order August 9th and will be released on September 20th. Price: 141 pounds



Contents





Drop pod

Scout bikers (x3)

Thunderfire gun + Servitor

Sgt Chronus

Sgt Tellion

Pedro Cantor

Captain Sicarus

Vanguard Veterans boxed set (5 models)

Sterguard Veterans boxed set (5 models)

Codex: Space Marines

Offline morkai

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #1964 dnia: Lipiec 02, 2008, 09:16:58 am »
Ta. Sfietny ten spirhed  :roll: Mogli go zrobić już w ogóle ze wszystkimi specialami.....

 

anything