Autor Wątek: Nowości Games Workshop  (Przeczytany 824519 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline the best of IG

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2100 dnia: Lipiec 22, 2008, 02:48:47 pm »
Hymm, czyżby część kadry GW była potomkami lotników z bitwy o anglię  :lol: ???
My little Space Marine
 I used to wonder what battle could be
 My little Space Marine
 Until you shared your bolter with me
 Big Tanks, tons of guns, a beautiful armor faithful and strong
 Sharing honor, it's an easy feat and the Emperor makes it all complete!
 Oh my little Space Marine
 Don't you know you are my very best battle brother!

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2101 dnia: Lipiec 22, 2008, 03:09:32 pm »
and now for something completly different:
po lekturze FAQu do DH, skłaniam się u uznaniu, iż null rod anuluje działanie Warp Fielda (oczywiście przez inkiemgo z NR i oddział doń przyłączony).
aha, i czy ktoś może mi wyjaśnić, co to za ploty z tym AC H3, bez rendinga?
dzięki i narka
"There must be some kind of way out of here..."

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2102 dnia: Lipiec 22, 2008, 03:18:28 pm »
Heyka !!!
aha, i czy ktoś może mi wyjaśnić, co to za ploty z tym AC H3, bez rendinga?
dzięki i narka
W roolbooku na kazdym kroku podkreslane jest, ze zasady bedace w kodeksach sa nadrzedne. Co wiecej - przy smoke launchersach jest napisane, ze zasady danego gadzetu moga byc rozne dla roznych armii - czyli zasady w konkretnych kodeksach sa nadrzedne dla danej armii.
Tak wiec jak dla mnie to nie ma podstaw, zeby AC u DH mial miec inne statystyki, niz te, ktore maja zamieszczone w kodeksie (a tam jest wlasnie Heavy 3, bez Rendingu) ...
Cze !!!

Offline afruniu

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2103 dnia: Lipiec 22, 2008, 03:23:09 pm »
dzięki. ja tego po FAQach szukałem, a to w deksie DH było.
swoją drogą, to zajefajna spójność zasad.
narka
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2104 dnia: Lipiec 22, 2008, 03:26:43 pm »
Tutaj masz niespójność pomiędzy różnymi armiami.

Co ja mam powiedzieć, jak nowego ducha mają radki GK, ale o transportowych inkwizycyjnych nie wspomnieli ani słowem. Wychodzi na to, że w ogóle ducha nie mają. I to wszystko w ramach jednego kodeksu. :doubt:

P.S. A co do null roda, uważam że nie uwala warpfielda.

Y.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2008, 03:28:42 pm wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2105 dnia: Lipiec 22, 2008, 03:28:21 pm »
Heyka !!!
dzięki. ja tego po FAQach szukałem, a to w deksie DH było.
swoją drogą, to zajefajna spójność zasad.
narka
Generalnie rzecz biorac, to IMHO nadpisywanie przed kodeksy USR'ow, tudziez zasad dzialania upgrade'ow do pojazdow/ wargearu uwazam za jeden z wiekszych strzalow w stope 5ed ...  :-? Cala idea USR'ow bierze w leb i wracamy do czasow 3ed, kiedy kazdy kodeks inaczej definiowal chocby Fearless, czy FnP ...  :-?
Cze !!!

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2106 dnia: Lipiec 22, 2008, 03:41:09 pm »
Zeby bylo smieszniej, sa jeszcze Inkwizycyjne Land Raidery z Imperial Armoura. Maja opisane zasady Ducha, ale nie Assault Cannona.

Mysle, ze nie nalezy sie jednak wyglupiac, tylko dopuscic "Rulebookowy" (s. 31) Assault Cannon dla GK.
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Wosho

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2107 dnia: Lipiec 22, 2008, 03:52:02 pm »
Dokładnie:)

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2108 dnia: Lipiec 22, 2008, 04:35:12 pm »
Heyka !!!
A na jakiej podstawie?
Cze !!!

Offline Isengrim

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2109 dnia: Lipiec 22, 2008, 04:41:20 pm »
A na jakiej podstawie?

Zdrowy rozsadek? ;) Domyslam sie, ze to kiepski argument. Ale zeby go poprzec zapis z Rulebooka (s. 31) moze wystarczy? Tam sa zasady do Assault Cannona...

Ponadto korci mnie ominiecie tych watpliwosci wlasnie przez dopuszczenie zasad IA. A ze w IA nie sa opisane zasady do AC, nalezy wziac te z Rulebooka. :)
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Wołek

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2110 dnia: Lipiec 22, 2008, 04:52:17 pm »
Sorry ale dla mnie to jest głupie.
Mam 10letni dex do wilków tam plewną katarynke. W nowym rulebooku jest opis do as.cannona,w sm jest opis ale ja biore swój 10;etni  :-?
Według faq biorę zasady do pojazdów z dexu Sm czyli co mam lrc z nowym as.cannonem ale już wgbl biega sobie ze starym  :neutral:
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2111 dnia: Lipiec 22, 2008, 05:33:33 pm »
Heyka !!!
Ale zeby go poprzec zapis z Rulebooka (s. 31) moze wystarczy? Tam sa zasady do Assault Cannona...
Nie wiem, czy zauwazyles, ale to jest tylko ... przyklad, nie traktowalbym tego zapisu jako wiazacy, szczegolnie, ze, jak to juz pisalem - w podreczniku w paru miejscach jest nadmienione, ze kodeksy zawsze maja znaczenie nadrzedne ...
Co do IA - jezeli nie ma w nich opisu zasad gadzetow/broni, to bralbym do nich te, ktore wynikaja z kodeksu pod ktory dane zabawki z IA "podlegaja". Tak wiec AC z Landkow Inkwizycyjnych IA bedzie mial zasady z kodeksu danej Kwizycji etc. itd.
Cze !!!

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2112 dnia: Lipiec 22, 2008, 05:44:44 pm »
Heyka !!!
Sorry ale dla mnie to jest głupie.
Mam 10letni dex do wilków tam plewną katarynke. W nowym rulebooku jest opis do as.cannona,w sm jest opis ale ja biore swój 10;etni  :-?
Według faq biorę zasady do pojazdów z dexu Sm czyli co mam lrc z nowym as.cannonem ale już wgbl biega sobie ze starym  :neutral:
Ja osobiscie i prywatnie, to bylbym za tym, zeby zasady specjalne gadzetow do pojazdow, broni, wargearu i USR'ow kodeksow, ktore wyszly przez wyjscie 5ed po prostu ujednolicic - generalnie tak, jak dotychczas gralismy - czly kazdy Teleporter Homer/Storm Shield/Smoke Launcehrs dziala tak samo.
A zasady turbo-nadrzednosci stosowac dopiero do kodeksow, ktore wyjda po roolbooku 5ed.
ALE to bylby totalny polhammer of course  8)
Cze !!!

Offline Yedli

Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2113 dnia: Lipiec 22, 2008, 05:55:06 pm »
Zeby bylo smieszniej, sa jeszcze Inkwizycyjne Land Raidery z Imperial Armoura. Maja opisane zasady Ducha, ale nie Assault Cannona.

A w niemieckim kodeksie dostępnym na oficjalnej mają Maschinengeist: Siehe Codex Space Marines.

For they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know. :badgrin:

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Eman

  • Gość
Odp: Nowości Games Workshop
« Odpowiedź #2114 dnia: Lipiec 22, 2008, 06:02:02 pm »
Heyka !!!
AC to male miki - mamy dwie wersje.
A taki Storm Shield - to dopiero bedzie kaszana  :lol: :lol: :lol: Za chwil kilka wychodzi nowy kodeks do SM i:
- u DH mamy Storm Shielda z 3ed, czyli dajacego 4+ inva w close combacie przeciwko jednemu przeciwnikowi;
- u DA/BA mamy Storm Shielda z 4ed, czyli 4+ inv w close combacie;
- u "nowych" SM, wedlug plotek z BoLS'a, 3+ inva w close combacie i w strzelaniu;
 :lol: :lol: :lol:
Cze !!!